happypiotr  Dołączył: 05 Sie 2007
Braki w ergnomii K100D
Witam!

Nie jestem fotografikiem z wieloletnim doświadczeniem.
Raptem niecałe dwa lata temu wszedłem w świat DSLS, a kilka miesiecy temu nabyłem K100D.
Jest pieknie i.. jest źle.
Brakuje szybkiej zmiany czułości, zmiany trybu AF, pomiaru światła, rawy za długo nagrywają się.
W szkle za mało światła!!!
Eeee, narzekam kurde, chyba za dużo wymagam, przesadzam. Przecież nie mam kasy bo jestem zwykłym zjadaczem chleba. Wykorzystać sprzęt jaki się ma, powoli zatrzymać czas, patrzeć i widzieć, oczy swoje, zatrzymać się i...
Ale jednak za mało.

alkos  Dołączył: 18 Kwi 2006
happypiotr napisał/a:
a kilka miesiecy temu nabyłem K100D.
Jest pieknie i.. jest źle.

Czas zmienic sprzet - dostosowac go do wymagan.

Widocznie wyrosles z korpusu amatorskiego. Polecam K10D.

GRZESIO  Dołączył: 05 Mar 2007
hmmm. Na dobranoc polecam :-B

muodzian  Dołączył: 19 Sie 2007
mam k100d super od tygodnia i potrafię zmienić iso w 2 sekundy.

czuje, że k10d będzie dla Ciebie zwykłą, tandetną zabaweczką.

poszukaj czegoś na półce profesjonalnej.

hamster  Dołączył: 11 Paź 2006
happypiotr napisał/a:
Brakuje szybkiej zmiany czułości, zmiany trybu AF, pomiaru światła
Narzekam na to samo, ale uczę się z tym żyć.

negocjatorek  Dołączył: 12 Kwi 2007
happypiotr wydaje mi się, że troszkę przesadzasz z tą zmianą ISO, nie musisz przecież zmieniać filmu nie ? zmiane trybu AF i Pomiaru światła bedziesz miał w K10d :) ale czy to aż tak istotne ? nie wiem, nie miałem k100d

Lenin  Dołączył: 08 Lut 2007
hamster napisał/a:
happypiotr napisał/a:
Brakuje szybkiej zmiany czułości, zmiany trybu AF, pomiaru światła
Narzekam na to samo, ale uczę się z tym żyć.

Ja się zdążyłem przyzwyczaić. Tym bardziej, że przesiadłem się z Minolty Dynax 5. To super amatorski korpus był, jednak po chwyceniu kasetki przeżyłem duże rozczarowanie. Również po spojrzeniu w wizjer i wypróbowaniu AF.