BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
regis, tak, poprzednie tylko wpiąłem w kostkę i działało wyłączanie i włączanie wraz z zapłonem.
 

negocjatorek  Dołączył: 12 Kwi 2007
taka mała uwaga ode mnie. Nie kupujcie sprzętów z białym wyświetlaczem... daje w nocy po oczach jak... tzn. bardzo, mimo funkcji przyciemiania. szczególnie jeśli radio jest na wysokości kierownicy.
 

BuR-ToN  Dołączył: 18 Cze 2008
YellowLabel, poczytaj intrukcję. Mi przy podłączeniu soniacza po pionieerze też się wyłączało ale instrukcja pomogła. (Oczywiście przeczytałem ją już jak wszystkie inne środki zawiodły ;-) )
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
BuR-ToN, ale mnie się nie wyłącza :P
i w tym problem jest właśnie..
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
A po wyjęciu kluczyków ze stacyjki?
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
również nie
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
To trzeba pooglądać schematy podłączenia radia do kostki i kostki do auta.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
u mnie to było banalne - 2 kabelki były podłączone specjalną wtyczką i narysowany był schemacik co i jak przepiąć, żeby uzyskać dowolną kombinację podłączeń ze stacyjką i akumulatorem

no ale ja np mam tylko pod akumulator podpięty
strasznie bym się wkurzał, jak po wyłączeniu silnika wyłączało by mi się radio na amen.
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
U mnie (też w Skodzie ;-) ) załącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu ze stacyjki.
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
opiszon, a nie wkurza Cię wyłączanie radia przed każdym wyjściem z auta? Radio ma gasnąć jak się wyciągnie kluczyk i wsio.
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
matth napisał/a:
a nie wkurza Cię wyłączanie radia przed każdym wyjściem z auta?

nie wkurza :-P

właściwie powód to czyste lenistwo - nie chciało mi się kabla ciągnąć od stacyjki, bo wcześniej nie miałem

przypominam - mam wersję ekstremalnie okrojoną Skody, tzn mam mniej bajerów niż każdy seryjny LX - np bez cięgna do otwierania klapy tylnej, bez instalacji radiowo-głośnikowej (wiem że żadne LXy fabrycznie nie miały ;-) ) oraz bez kilku innych rzeczy
 

BuR-ToN  Dołączył: 18 Cze 2008
YellowLabel, a masz kostkę iso w samochodzie czy iso podpięte przez jakąś przejściówkę?

BTW mnie to właśnie by dobijało jak bym nie mógł słuchać radia bez kluczyków!

 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
BuR-ToN, mam kostkę ISO.

matth, dokładnie!
 

matth  Dołączył: 21 Kwi 2008
opiszon, i za to kocham koncern vw, potrafią wykroić wszystko, nawet to na co sam byś nie wpadł, że w aucie może tego nie być :-D
 

BuR-ToN  Dołączył: 18 Cze 2008
opiszon, a może Ty masz szkode przygotowaną do wyścigów na 1/4 mili? Taką odelżoną?

YellowLabel, no to musisz... hmm... kombinować! :mrgreen:
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
nie mam aparatu, bo bym zrobił zdjecie schematu z instrukcji i wrzucił. Może byście coś poradzili..
 

opiszon  Dołączył: 29 Sty 2008
BuR-ToN napisał/a:
opiszon, a może Ty masz szkode przygotowaną do wyścigów na 1/4 mili? Taką odelżoną?

taaa
rzeczywiście, dość szybko się zbiera na światłach
...
jak na 1.3 OHV z elpidżi ;-)
 
BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
radio.rar
3 zdjęcia z instrukcji. Mam nadzieję, że dacie radę odczytać.
 

BuR-ToN  Dołączył: 18 Cze 2008
YellowLabel napisał/a:
Mam nadzieję, że dacie radę odczytać.

Oj ciężko jest... wygląda na to że musisz połączyć kabelki żółte z czerwonymi. Z tym że to wygląda że nie masz iso w radiu tylko dopiero przez przejściówkę podpięte do radia. Te kabelki które powinieneś poprzemieniać powinny być łączone złączkami gdzieś na tej przejściówce.
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Nie wszyscy producenci aut podłączają kostki ISO zgodnie ze standardem, np Skoda coś tam miesza po to aby klienci udawali się do serwisu na podłączenie radia do auta (w dokumentacji pojazdu nie ma schematu elektrycznego).

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach