A czy nie jest tak, żeWarLord napisał/a:Chodzi mi o to, że jeśli brakuje nam czegoś probujemy to nadrobic inną cechą na której rozwój mamy wpływ ;)
?CytatGenius is one percent inspiration, ninety-nine percent perspiration
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:A może to rozgraniczenie jest sztuczne?
K10D + DA 18-55 + FA 50/1.4 + Tamron AF SP 90mm F/2.8 Di Macro + Samyang 10 mm F/2.8 // Zenit 12XP
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
Gx-20 z SBG-D1V plus Kit II, SMC-FA 80-320, SMC-F 50/1.7, SMC-A 70-210/4, SMC-F/A 28/2.8, Sigma 30/1.4, Falcon 85/1.4 i Ciągle rozglądam się za kolejnymi ;)
A co ja też mam fanpejdża
Przypomina mi się casus Gombrowicza. On jawnie i oficjalnie gardził malarstwem, uważając (choć pewnie była to co najmniej w części poza) że obrazy to mają rolę li tylko dekoracyjną. Można sobie powiesić na ścianie, ale skubać brodę przed nimi w galerii nie ma sensu.bEEf napisał/a:Mam na myśli to, że nigdy nie powiedzieli by, że się tym szczególnie interesują. Ot, pstrykają na imprezach. I te fotki są świetne. Robione kalkulatorem, wibratorem czy inną poduszką elektryczną, no ale przez ludzi wrażliwych, kumatych i słuchających emocji - i to widać.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:Stachu, taka praca. Chcesz coś dodać? Odpowiedziałem Ci w wątku marzenowym. Możesz tu kontynuować![]()
Cytat
Fotograf zaczyna świadomie imitować niedbalstwo i przypadkowość, by przekaz wydał się bardziej autentyczny, szczerszy.Stachu napisał/a:A w którym miejscu ten fałsz, bo znaleźć nie mogę?
Cytat
Mnie nie pytaj. To nie ja przeciwstawiam szczerość emocji w fotografii kreacji.Stachu napisał/a:No i jak mówić o prawdzie i nieprawdzie w kontekście fotografii, skoro ona z zasady jest subiektywna i może być równocześnie prawdziwa i fałszywa. Zależy, kto na nią patrzy.
CytatJa mam wrażenie, że odbiór fotografii zależy od nastawienia i oczekiwań odnośnie zdjęć. Wojtekk oczekuje emocji, prawdy a Michu światła i techniki
Sorry, ale to totalna bzdura. Beksiński, Górecki - to byli nudni faceci.CytatGeniusze muszą być szaleni. Bycie 'zimnym' też ma bazę w jakichś emocjach; jeśli one przebiją się na zdjęciu, to ja to kupuję.
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
I znów wracamy do groupiesWarLord napisał/a:Jakie tam można spotkać modelki..
No właśnie, czy taka postawa nie jest drogą do lepszego widzenia?bEEf napisał/a:Zdjęcia robione znajomych, z kręgu ludzi parających się muzą i innemi sztukami, artystów znaczy, którzy ogólnie mają wy..czesane nie tylko na technikalia, ale w sumie nawet - ogólnie - na fotografię.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:
Możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? Co masz na myśli? Jakie to ma przełożenie na fotografowanie ludzi?Apas napisał/a:czynnikiem decydującym jest KONTEKST kulturowy danej pracy
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Apas napisał/a:żeby zrozumieć zdjęcie (na przyklad), trzeba znać kontekst w jakim powstało. Inaczej nie ma zrozumienia, jest tylko interpretacja, czasem mylna w odniesieniu do pierwotnego założenia autora.
Co zatem do czego jest?Stachu napisał/a:Tam nie ma nic do rozumienia.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:
Jeden przykład podał bEEf. Dwa inne ode mnie: (1) artyści sztuk plastycznych traktujący fotografię zupełnie instrumentalnie, nie jako cel, ale środek wyrazu, jeden z wielu. (2) fotograficzne samorodki (najczęściej dziewczyny), które dostają kompakt i po pół roku robią zdjęcia, od których opada szczena, one się tym bawią, a w międzyczasie tak sobie stopniowo wzrastają, a sprzęt i technika z nimi.
Czyż tak nie jest?
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Stachu napisał/a:
Zdjęcia, jako dzieła sztuki, nie można zrozumieć, tak jak żadnego dzieła sztuki. Tam nie ma nic do rozumienia.
jorge.martinez napisał/a:Apas, wracając do wywodu na temat trzech aktorów komunikacji za pomocą fotografii, mniemam, że w zależności od wartości, jaką podstawimy pod każdą z tych 3 zmiennych, kontekst jest zmienny?
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Fakt, byli też tacy, którzy byli fotografami, ale za fotografów się nie uważali. Fotografików nie budźmy, bo pewnie już dawno mocno śpią...Apas napisał/a:Po co upraszczać?! Było wielu artystow wybitnych, ktorzy uważali się za fotografów, ale zdjęcie było dla nich tylko (lub aż) półproduktem.
Apas napisał/a:Dla wspomnianych wyżej muzyków przez duże M postęiwania Marleya to wszak nie sztuka, nie? Dla wielu poetów przez duże P Stachura był wierszokletą najwyżej. A wielu współczesnych polonistów wzdryga sie czytając zestawienie Magik (Paktofonika) i poezja dostają spazmów...
A co to zmienia? Mnie Marley bierze, Stachura wzrusza a Magik intryguje, choc to nie moje pokolenie. To wystarczy, by uznać ich za artystów. Przez duże A...
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
MacRayers napisał/a:
Mam w szufladzie taką poranną sesję z Basią. Nie pokazywałem jej, bo może nikt jej nie zrozumie. Dużo cieni, spore szumy, rozmycia. Ale tak dokładnie wyglądają te poranki. Takie ciemne, gdzie światło walczy z odchodzącą nocą. Gdzie ruchy człowieka są zamazane i powolne. Może nie jest to sesja dobra technicznie, ale ma dla mnie o wiele silniejszy przekaz, niż świetnie naświetlone ale beznamiętne klatki.
Lynne: Co ci zamówić?
Ja: Stek...
Lynne: Nie powinieneś jeść mięsa. Kobiety lubią mężczyzn niezależnych, o silnej woli...
Ja: Lynne, ja robię zdjęcia Pentaksem i obrabiam je pod Linuksem...
Lynne: Dobra, to jaki ma być ten stek? Krwisty?
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl