CytatWarunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest okazanie przez klienta prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej PENTAX lub dowodu zakupu.
Klientowi przysługuje bezpłatna naprawa sprzętu, która jest realizowana w serwisie centralnym PENTAX Europe w Hamburgu (Niemcy) na zasadach opisanych w karcie gwarancyjnej otrzymanej przez klienta wraz z zakupionym sprzętem, z następującymi zastrzeżeniami:
Sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne, powinien być dostarczony do serwisu centralnego Spółki APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Szyszkowej 35/37.
Dostarczenie sprzętu do serwisu odbywa się na koszt klienta.
Sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne, jest wysyłany do centralnego serwisu Pentax w Hamburgu (Niemcy). Koszty wysyłki w zryczałtowanej kwocie stanowiącej równowartość 50,- EURO pokrywa klient.
Odbiór sprzętu z serwisu centralnego Spółki APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. po zakończeniu postępowania reklamacyjnego odbywa się na koszt klienta.
Spółka APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. w Warszawie nie ponosi odpowiedzialności za postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej wystawionej przez innego przedsiębiorcę i otrzymanej przez klienta wraz ze sprzętem fotograficznym zakupionym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Gwarancja 24-miesięczna, liczona od daty dokonania zakupu, przysługuje wyłącznie w przypadku sprzętu zakupionego w autoryzowanej sieci dealerskiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące sprzętu zakupionego na terenie RP realizowane są na zasadach opisanych w karcie gwarancyjnej otrzymanej przez klienta wraz z zakupionym sprzętem.
aksoglam napisał/a:. Obiektyw byl kupiony 3 mc w USA .
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
dsk napisał/a:Meggido, zawsze można kręcić w trakcie ostrzenia automatycznego, gdy sprzęgło jest złączone. Jak ktoś się postara, to popsuje.![]()
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
Najpierw Było M42 Potem K > F czyżby czas na EF ?
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
CytatWitam,
Obiektywy zakupione w Stanach Zjednoczonych, aby móc korzystać z uprawnień gwarancyjnych wymagają trzech dokumentów:
1) międzynarodowej karty gwarancyjnej
2) dowodu zakupu
3) dowodu opłacenia cła przy wwozie na teren Unii Europejskiej
Okres ochrony gwarancyjnej jest zgodny z tym, który uwidoczniony jest Pańskiej karcie gwarancyjnej.
Pozdrawiam,
Jarosław B...
Dział Obsługi Klienta
--------------------------------------------------------------------------------
From:
Sent: Friday, November 23, 2007 12:39 PM
To: info<małpa>foto-service.pl
Subject: pytanie o gwarancje miedzynarodową
Witam
Mam jedno pytanie, poniewaz kupiłem obiektyw Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG Macro, który został nabyty w sklepie w Stanach Zjednoczonych. W srodku jest gwarancja miedzynarodowa (karta gwarancyjna nie jest w j. polskim ale jest tłumaczenie na niemiecki , włoski i angielski i pare nie - europejskich), w której znalazłem właśnie adres i nr telefonu do Państwa.
W związku z czym mam pytanie czy jest ta gwarancja uznwawana przez Panstwa serwis w przypadku usterki ? I na jaki okres czasu jesli tak ?
Pozdrawiam,
pozdrawiam Stach /predoo/
predoo napisał/a:ob@r, tego maila dostałeś od Apollo? już sprawdziłem Foto serwis w Gdyni,
a czy Apollo również wymaga tych trzech dokumentów?
[ Dodano: 2008-06-30, 19:49 ]
z tego co jest wyżej napisane wynika że wystarczy tylko dowód zakupu, sprawdzał ktoś na własnej skórze?
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl