wojtal  Dołączył: 07 Wrz 2006
ostrzeżenie przed nieuczciwym sprzedawcą
Witam, przestrzegam wszystkich przed jakimikolwiek zakupami w w/w firmie mieszczacej sie w Nowojowej Górze, występującej równiez na allegro pod nickiem logtech, firma "oferuje" elektronike samochodową, więcej szczegółów pod linkiem:
http://www.w114-115.org.p...dcb66b2ce6a1d50
sam zostałem zrobiony na parę stówek, sprawa jest w toku, jeżeli na forum jest ktoś kto miał kontakt z tą firmą i został "oskubany" proszę o kontakt na GG 1058004, pozdrawiam.
 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
Radzę omijać firmę "Fabryka dźwięku" http://www.sklep.fabrykadzwieku.net.pl/

... kiedy zwróciłem sprzęt (prawo zwrotu do 10 dni) umyślnie go uszkodzili, nie chcieli przyjąć (bo niby został uszkodzony przeze mnie). Sprawa się toczyła kilka miesięcy (z pomocą rzecznika praw konsumenta). Ostatecznie oddali 97% wpłaconych przeze mnie pieniędzy (oddali z wielką łaską a pomijam fakt że chcieli mnie przerobić na o wiele więcej).

Dodam jeszcze że oddany przeze mnie sprzęt wystawili na aukcji allegro nie pisząc zupełnie że jest uszkodzony (!!!). Typowe cwaniaki, do końca bezczelni (choć mili), niesłowni.
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
ram.net.pl - ostrzeżenie przed sklepem
ram.net.pl

Żeby się nie powtarzać - to moja opinia na ceneo o tych kłamcach:
"O ja głupi. Zamiast poczytać trochę opinii wstecz, zasugerowałem się tylko niską ceną, no i mam za swoje. Zamówienie złożone 3/4 maja, cisza przez 5 dni, 9 maja zapytałem, co się dzieje. Odpowiedź: "Aktualnie czekamy na dostawę [...], powinna dojechać do nas jutro, jutro też powinna nastąpić wysyłka". Nic oczywiście nie nastąpiło, 13 maja zadzwoniłem, anulowałem zamówienie. Swoją drogą, pan przyjmujący zgłoszenie, zamiast przeprosić i zaproponować po prostu wysłanie tylko części zamówienia, która była dostępna, beznamiętnie oświadczył, że anulował, przekazał do księgowości i w ciągu 7 dni zwrócą pieniądze. Po 7 dniach właśnie, zadzwoniła Pani z ram.net.pl z pytaniem, co z moim zamówieniem... a mi ręce mi opadły. Bo ona nie ma żadnej informacji i w ogóle. Anulowałem zamówienie po raz drugi i znowu będą trzymać moje pieniądze 7 dni dłużej. Czekam na następny telefon.... Pierwszy i ostatni raz. "
Dzwoniłem w środę - przelew miał być wykonany w środę.
Dzwoniłem w czwartek - przelew miał być wykonany w czwartek.
Dzwoniłem dzisiaj, pieniądze mam mieć w poniedziałek. Ale nie wierzę.
Kłamią w żywe oczy i to jest najbardziej przykre. Rozmawiasz z żywą osobą przez telefon, która przedstawiła ci się i oszukuje w każdym wypowiedzianym zdaniu.

W dzisiejszej rozmowie postraszyłem prawnikiem, zobaczymy, czy to coś da - więcej dzwonić nie będę.

Swoją drogą, na ceneo mają coraz więcej negatywnych opinii, właśnie z podobnych przyczyn.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Także naciąłem się na ten sklep. Na szczęście oddali kasę i mam ich z głowy. Na każdym forum, gdy jest mowa o ram.net od razu odradzam robić tam zakupy.
 

BAN zamach  Dołączył: 21 Paź 2010
Sklep ram.net powoli zbiera coraz gorsze opinie.Do mnie nawigacja ,która miała być wysłana "pojutrze" przyjechała po 11 :!: dniach,szczęście,że nie potrzebowałem pilnie korzystać.Odradzam zakupy w ram.net
 

rssilv3r  Dołączył: 18 Gru 2010
ram.net niestety zbiera cięgi, ale im to chyba bez różnicy, ludzie kase wpłacaja, potrzymaja troche na dobo-lokacie sporą część należności od klientów i jest dobrze, po co sprzedwać, lepiej pożyczać na 0% od ludzi.

Ja zawsze wybieram przesylke za pobraniem, przepłacę ale nie daje swojego "keszu" z góry.

Na ram.necie tez sie przejechałem, czekałem na karty pamieci Toshiba ok. 2 tyg. pewnie przyslali tylko dlatego, ze za pobraniem. Ale teksty typu, jutro dostawa i juz wysylamy mialem chyba ze 4 razy ;)
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
Dzisiaj oddali mi pieniądze, po liście od prawnika - ponad miesiąc trzymali je bezprawnie.
 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
Ja w RAM.NET zamówiłem pamięć, chłodzenie na CPU i procesor. Zamówiłem za pobraniem w czwartek i przyszło w poniedziałek. W sumie dobry czas.
 

papcio  Dołączył: 20 Kwi 2006
A to była obra firma, swojego czasu kupowałem tam sporo z odbiorem osobistym, aż zrobili się niesłowni. No i rozbroiło mnie 10 zł za odbiór osobisty w siedzibie firmy...
 

cube007  Dołączył: 12 Mar 2009
ram.net.pl - temat tego dziadowskiego sklepu byl juz poruszany na forum, osobiscie zakladalem watek - http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=32612

Z tego co czytam, standard tego sklepu to:
- ciagnaca sie w nieskonczonosc wysylka towaru
- wprowadzanie w blad klienta odnosnie stanow magazynowych
- przetrzymywanie pieniedzy w przypadku niezrealizowania zamowienia
- gigantyczne problemy przy reklamacjach
 

SeizeThePicture  Dołączył: 07 Lis 2009
papcio napisał/a:
No i rozbroiło mnie 10 zł za odbiór osobisty

A było takie cudo na fakturze?
 

rssilv3r  Dołączył: 18 Gru 2010
SeizeThePicture napisał/a:
papcio napisał/a:
No i rozbroiło mnie 10 zł za odbiór osobisty

A było takie cudo na fakturze?


Na bank musiało być ;) kiedyś tak miałem z innej firmy. Pozycja jako "koszty pakowania i dostawy" :-P
 

papcio  Dołączył: 20 Kwi 2006
Teraz jest 5 zł ;-)
 
Kuzyn Mygosi  Dołączył: 08 Wrz 2008
cube007 napisał/a:

- gigantyczne problemy przy reklamacjach
Ja miałem gigantyczny problem z reklamacją w ProLine. Dają 3 lata gwarancji na np. płyty główne Gigabyte i karty graficzne tej firmy, a po dwóch latach tak na prawdę mają Cię w d.... To po grzyba piszą "gwarancja 36 m-cy"?
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
A to nie firma Gigabyte daje 3 lata gwarancji ? Może trzeba się z tym zwrócić do serwisu Gigabyte.
 

blackbird  Dołączył: 27 Kwi 2008
  O tym jak firma morele.net bawi się ze mną w kotka i myszkę
Witam, chciałem forumowiczów przestrzec przed firmą wymienioną w tytule,
próbuję od 2 miesięcy odzyskac uszkodzony towar, niestety firma ma mnie daleko gdzieś,
jesli ktoś ma czas i ochotę to zapraszam do lektury:

O tym jak firma morele.net bawi się ze mną w kotka i myszkę

i jeśli ktoś ma konto na wykopie i chciałby mnie wspomóc,
będę niezmiernie wdzięczny.

pozdrawiam
Łukasz
 

Tequila  Dołączyła: 12 Cze 2010
wykopane.
 

blackbird  Dołączył: 27 Kwi 2008
Tequila napisał/a:
wykopane.


Tequila - dziękuję serdecznie! :-)
Dla mnie każdy głos jest na wage złota,
niech poczuja że i maluczcy potrafią coś zdziałać
jak się ich traktuje tak a nie inaczej.


Jeszcze raz wielkie dzieki!
 

Tequila  Dołączyła: 12 Cze 2010
blackbird, już widzę, że dostaniesz się na główną, więc bądź pewien, że sprawa będzie nagłośniona.
No i w wyszukiwarkach będzie ładnie znajdowana opinia o ich firmie;)
 

xolox  Dołączył: 11 Paź 2008
Wiedz że Brzoskwinie.pl stracili jeszcze jednego klienta ;) To Ci gnojki.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach