motaba_virus  Dołączył: 16 Mar 2008
Jaki ROM do HTC Tytn II ?
Jaki polecacie ROM do Kaisera?

priorytety to wlasciwie tylko to zeby byl:
1) szybki i stabilny
2) najlepiej po polsku
3) w miare przystepny obslugowo ;-)

a poza tym wolny wybor ;-)

zaznaczam tylko ze jestem zupelnym laikiem w tym temacie i jak bedziecie do mnie mowic jakimis skrotami i slangiem to nic nie zrozumiem ;-) :-P
dlatego tez lektura forow na ten temat niewiele mi daje :-/

Ja tam po prostu chce zeby moje HTC dostalo troche zycia ;-) bo oryginalny ROM Orange muli strasznie :-/

BAN YellowLabel  Dołączył: 30 Mar 2008
ślij PW do Przemekbelch , tak Ci doradzę :)

YellowLabel, poslalem PW moze sie zlituje ;-)

bizon78  Dołączył: 20 Lut 2008
motaba_virus, poszukaj na mobione.pl , lub na http://forum.xda-developers.com - to chyba najlepsza strona o PDA. Jakbyś chciał to Ci podeśle jeszcze na PW jedną stronkę (programy,gry ;-) )
Jakiś czas temu troche się bawiłem w te żeczy miałem XDA a potem Palma Treo.

bizon78, na ta stronke juz zagladalem tyle ze wlasnie tam wszyscy wiedza o co chodzi mniej wiecej, a ja nie bardzo :-P (chociaz sie staram ;-) )

a za stronke na PW bylbym wdzieczny :-D

motaba_virus, ale wchodziłeś na xda ,a właściwie tu : http://forum.xda-develope...splay.php?f=378 tam zauważyłem pare roomów nawet na pierwszej stronie, a pewnie żeby poszperać to znalazło by się o wiele więcej.
A na mobione to dużo żeczy jest z właśnie z xda.
A strona na PW poleci za chwilę.

wchodzilem tylko tam pisza wlasnie o jakis manilach nie manilach itp. i ja nic nie rozumiem :-/
w dodatku nie wiem jak z ich szybkoscia i stabilnoscia dlatego was o rade poprosilem

a poza tym wolalbym polski jakis ROM a tam tylko obce

dzieki za stronke :-B

forestowy
[Usunięty]

Przemekbelch  Dołączył: 05 Lut 2008
motaba_virus, no witam :)

Jeżeli chcesz naprawdę szybki i stabilny (zero zwiech, resetów), to nie będzie niestety po polsku. Ale jest tak banalny w obsłudze, że zero problemów...