K20D + Kit 18-55 II, ГЕΛИОС 44-3 58/2, Pentakon 135/2.8, Sigma DG 70-300/4-5.6, ZUIKO 50/1.8, Sigma 24-60/2.8, Metz 58 AF-1
 Dołączył: 21 Mar 2007
                Dołączył: 21 Mar 2007 
 K-50 / K-70
Stare stałki,kilka zomów,fiszka,lampa.
Moja galeria na 500px :
http://500px.com/oxygenum
K20D + Kit 18-55 II, ГЕΛИОС 44-3 58/2, Pentakon 135/2.8, Sigma DG 70-300/4-5.6, ZUIKO 50/1.8, Sigma 24-60/2.8, Metz 58 AF-1
K100D + FA 35/2 | Super A + SMC-A 50/1.7
 
  
 
  
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
K20D + Kit 18-55 II, ГЕΛИОС 44-3 58/2, Pentakon 135/2.8, Sigma DG 70-300/4-5.6, ZUIKO 50/1.8, Sigma 24-60/2.8, Metz 58 AF-1
 
    
  
 
  
 
  
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
 ( i bynajmniej mówię to nie złośliwie ), gdzie wymagane jest wręcz aptekarskie podejście do reprodukcji koloru. Idąc dalej można się pokusić o stwierdzenie że każdy egzemplarz puszki i każde szkło oddawać barwę będzie inaczej.
  ( i bynajmniej mówię to nie złośliwie ), gdzie wymagane jest wręcz aptekarskie podejście do reprodukcji koloru. Idąc dalej można się pokusić o stwierdzenie że każdy egzemplarz puszki i każde szkło oddawać barwę będzie inaczej. 
 .
   . 
K20D + Kit 18-55 II, ГЕΛИОС 44-3 58/2, Pentakon 135/2.8, Sigma DG 70-300/4-5.6, ZUIKO 50/1.8, Sigma 24-60/2.8, Metz 58 AF-1
niestety ostatnie wersje softu od Adobe to stacja nadajnikowaMcGregor napisał/a:Triala LR3 można zaciągnąć ze strony adobe jeśli komuś podejdzie zabawa z profilami i Lightroomem wtedy sobie kupi oprogramowanie i wzorce i zabawi się na maxa.
 nie za bardzo mi leży.
   nie za bardzo mi leży.Tak powinno być i pewnie będzieMcGregor napisał/a:Moim subiektywnym zdaniem np zdjęcia zrobione przy żarówkach (kościół) przy połączeniu karta WB i mój byle jaki profil wyglądają lepiej niż z samym tylko "właściwym" balansem bieli.
 
 K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
 
 K-5, DA 21/3.2 Ltd, DA* 50-135/2.8 SDM, DA 16-45/4, AF-360 FGZ, Manfrotto 055XPROB + 804RC2, Fuji X10
 ale wtedy koło się zamyka. Po zainstalowaniu PPL w katalogu aplikacji instalują się też takie profile na potrzeby PPLa. Poszukaj tam może się nadadzą.
   ale wtedy koło się zamyka. Po zainstalowaniu PPL w katalogu aplikacji instalują się też takie profile na potrzeby PPLa. Poszukaj tam może się nadadzą.K20D + Kit 18-55 II, ГЕΛИОС 44-3 58/2, Pentakon 135/2.8, Sigma DG 70-300/4-5.6, ZUIKO 50/1.8, Sigma 24-60/2.8, Metz 58 AF-1
Na zboczenia zawodowe nie poradzęMcGregor napisał/a:tylko że przesadzasz będąc obciążonym poligraficznym doświadczeniem
 
 K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
K20D + Kit 18-55 II, ГЕΛИОС 44-3 58/2, Pentakon 135/2.8, Sigma DG 70-300/4-5.6, ZUIKO 50/1.8, Sigma 24-60/2.8, Metz 58 AF-1
 Dołączył: 02 Sie 2009
                Dołączył: 02 Sie 2009 
  
 
  
 ) Tyle że  jest w pogotowiu na wypadek dokupienia innego aparatu lub robienia zdjęć w naprawdę dziwnym oświetleniu.  Pal licho jak barwy na zdjęciach są umiarkowanie istotne, gorzej jak są tematem przewodnim- wtedy naprawdę może kuper uratować.
  ) Tyle że  jest w pogotowiu na wypadek dokupienia innego aparatu lub robienia zdjęć w naprawdę dziwnym oświetleniu.  Pal licho jak barwy na zdjęciach są umiarkowanie istotne, gorzej jak są tematem przewodnim- wtedy naprawdę może kuper uratować.
 
 FB
K-5|F70-210|DA18-55|DA12-24|Sigma400/5.6M|Tak SMC50/1.4|YML50/1.4|Son135/3.5|Kal100/2.8|Tak 200/3.5|TC1.7|Raynox 250&2020|C s100|Panas FZ38
 Np. stare budynki, w których jest nieco światła zastanego + lampa błyskowa. Uważam za przegięcie kupowania za niemal 40zł szarej karty Czy taki wynalazek wystarczy? Jedna strona to szara karta. Ale czy druga - kolorowa spełni rolę colorcheckera czy musi być taki ? Czy rzeczywiście nie powinno się drukować samemu takiej karty?
  Np. stare budynki, w których jest nieco światła zastanego + lampa błyskowa. Uważam za przegięcie kupowania za niemal 40zł szarej karty Czy taki wynalazek wystarczy? Jedna strona to szara karta. Ale czy druga - kolorowa spełni rolę colorcheckera czy musi być taki ? Czy rzeczywiście nie powinno się drukować samemu takiej karty?Raynold1987 napisał/a:nieco światła zastanego + lampa błyskowa
Pozdrawiam
6x6  -  24x36  -  FF  -  APS-C - malutki dron
Papcio
OM-1 mkII|K5IIs|K5 |Metz 58 AF-1| 540FGZ | trochę szkła | LUMIX DMC-LX3 |DC-GX9 | Flexaret VII | MZ7 i inne starocie, które lubię { K1000, Zorkij, Ami 66 ...}
http://www.papcio.art.pl
 Dołączył: 02 Sie 2009
                Dołączył: 02 Sie 2009Raynold1987 napisał/a:Uważam za przegięcie kupowania za niemal 40zł szarej karty Czy taki wynalazek wystarczy? Jedna strona to szara karta. Ale czy druga - kolorowa spełni rolę colorcheckera czy musi być taki ? Czy rzeczywiście nie powinno się drukować samemu takiej karty?
 )
  ) 
FB
K-5|F70-210|DA18-55|DA12-24|Sigma400/5.6M|Tak SMC50/1.4|YML50/1.4|Son135/3.5|Kal100/2.8|Tak 200/3.5|TC1.7|Raynox 250&2020|C s100|Panas FZ38
 
  
 
 Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl