Crow  Dołączył: 08 Paź 2008
polish nikon service
http://polishnikonservice.com/
Bardzo fajne posunięcie. Może zrobimy sobie też coś takiego? Zebrać, przetłumaczyć i wysłać "na górę" przypadki wątpliwej jakości serwisu.
 

PiotrR  Dołączył: 03 Maj 2006
Zajrzałem. I co? Na pierwszej stronie Fafniak. :mrgreen:
 

mygosia  Dołączyła: 19 Kwi 2006
PiotrR napisał/a:
pierwszej stronie Fafniak. :mrgreen:

Jakos mnie to nie dziwi :-P :mrgreen:

Ps. Fafniak tez wspominal o tej inicjatywie na Roztoczu.
 

Eldred  Dołączył: 16 Paź 2007
Eh.. mam nadzieję że to coś da, jakbym kupił tak fajny i drogi sprzęt jak d700 (na prawdę fajna i wygodna puszka) to wymagałbym serwisu na najwyższym poziomie.

[ Dodano: 2009-10-19, 11:41 ]
Zresztą po tym co wyczytałem o serwisie pentaksa boje się tam wysyłać moją k20d (nie działa mi SDM).
 

Mertz  Dołączył: 24 Kwi 2006
...w Nikosiu też łatwo nie jest :[
Widać, że u wielu osób frustracja naprawdę spora.
Nawet historia Fafniaka ma tam swoje miejsce. Ja mógłbym tylko ze swoich doświadczeń potwierdzić bardzo długi czas oczekiwania, bo na szczęście nic innego się nie dzieje.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Eldred napisał/a:
boje się tam wysyłać moją k20d (nie działa mi SDM).
Ale za to działa śrubokręt, co w innych K20D jest niemożliwe ze szkłami SDM :-P
 
LDevil  Dołączył: 30 Maj 2007
argawen napisał/a:
Ale za to działa śrubokręt, co w innych K20D jest niemożliwe ze szkłami SDM :-P
Na pewno? ZTCP to Eldred po prostu nie ma żadnych szkieł z silnikiem, więc problem na razie go nie dotknął.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
LDevil napisał/a:
ZTCP to Eldred po prostu nie ma żadnych szkieł z silnikiem, więc problem na razie go nie dotknął.
Z moim 16-50 oraz 50-135 jego K20D działa na śrubokręcie. Sprawdzone na Roztoczu. Jakbym nie widział i słyszał, to bym nie pisał. W dodatku sprawdzał z DA 55.
 
LDevil  Dołączył: 30 Maj 2007
A to przepraszam, zasugerowałem się tylko postem, w którym pisał o nie działającej DA55
 

komtur  Dołączył: 04 Cze 2008
Eldred napisał/a:
jakbym kupił tak fajny i drogi sprzęt jak d700 (na prawdę fajna i wygodna puszka) to wymagałbym serwisu na najwyższym poziomie

Sprzęt na niższym poziomie też może (i powinien) mieć porządny serwis ;-)
Do dziś wspominam z osłupieniem sprawność i elegancję działania serwisu Logitecha. Miałem uszkodzoną myszkę wartą jakieś 180 zł. Poszło szybko, sprawnie i elegancko...

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach