K 5IIs, LX,MX,MEs,ME F,superA,MZ5n,Z1p,ZX-M,KM,SFXn,SF7,P50,SP II+słoiki 16-500mm,flaszki
CytatAnalizujac te dane + deklaracje uzytkowników o typowo amatorskiej zabawie w focenie,mozna wyciagnąc wniosek,że dla wiekszosci osób super optyka jest zbyteczna.
MarWoj napisał/a:Pytanie brzmi nastepujaco: czy nie wytwarzamy histerii na punkcie jakości?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
MarWoj napisał/a:Pytanie brzmi nastepujaco: czy nie wytwarzamy histerii na punkcie jakości?
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
alkos napisał/a:Oczywiscie. Dlatego sprzedalem swojego 31/1.8. Wystarczy mi 35/2, jak go w koncu kupie![]()
CytatAha - pracuje w labie. Sam się czasami dziwie, jakie odbitki wychodza ze staloogniskowych obiektywow o swietle f:11
...W idiotencamerach![]()
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sylwiusz napisał/a:Rozumiem, ze na odbitkach 9x13 cm?![]()
pozdrawiam,
dzerrry
Cytatwszyscy 'znawcy' zaczeli kiwac z podziwem glowami
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
dzerry napisał/a:http://szymonmichna.com/pl/ontheroad_gallery.php?gallery=bolivia
Zdjecia robione malpa no name, co prawda nie fixed focus, ale jakas skrajna chinszczyzna. Szymon byl zmuszony uzywac tego wynalazku, po tym jak go okradli z calego sprzetu w Peru. Na slajdowisku, kiedy zaczal pokazywac te zdjecia, wszyscy 'znawcy' zaczeli kiwac z podziwem glowami i zachwycac się rozdzielczoscia i jakoscia tego nikkora 28-70/2.8. Trzeba bylo widziec ich reakcje po wyjawieniu prawdy. Dodam jeszcze, ze te zdjecia byly drukowane w albumie i naprawde nie ma się do czego przyczepic. Przy dobrym swietle i przymknietej przyslonie roznice w jakosci to zobaczy juz chyba tylko Alek na A1+
![]()
Kilroy napisał/a:Cytatwszyscy 'znawcy' zaczeli kiwac z podziwem glowami
... czasami (choć w mniejszym stopniu) dywagacje na temat sprzętu foto przypominają podobne na temat sprzętu audio ... np. jak srebrny pozłacany, próżniowo dymany kabel zasilający wpływa radykalnie na odsłuch płyty CD![]()
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
modern art = i could do that + yes, but you didn't
sylwiusz napisał/a:A swoja droga - jakos uzywal polaru, bo tak na oko niebo mocno spolaryzowane na tych zdjeciach.
pozdrawiam,
dzerrry
Cytatto wszystko przez cyfry i oglądanie cropów 1:1
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
sam odpowiedziałeś na pytanie - przede wszystkim jasność szkła!MarWoj napisał/a:Kazdy obiektyw,przysłonięty do odpowiedniej przysłony + statyw,daje wysoka jakośc obrazu.
i o to chodzi. Jeśli korelacja jest słaba, szkło szybko ląduje na aukcji. Jeśli korelacja jest silna, szkło brane do ręki jest częstoKilroy napisał/a:Ja bym, zamiast współczynnika ceny do jakości, stosował współczynnik ceny do satysfakcji,
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
CytatJeśli korelacja jest słaba, szkło szybko ląduje na aukcji
Sznurek można ciągnąć, ale nie można go pchać. (Marvin Minsky)
K20D | K10D | Super A | Program A | kilka Sigm EX DG | tona muzealiów
blog
K-7 | 16-50* | FA 50 1.4 | K 50 1:1.2 | DA 10-17 | AF-540 FGZ | LEICA D-LUX 7
JSW napisał/a:Mial byc kij w mrowisko, a wyszla zgoda i sielanka.
MarWoj napisał/a:Większośc z nas-wg składanych deklaracji-foci amatorsko,dla przyjemności.Nie do druku,wystaw.konkursów itd.Czy zatem dla kilkudziesieciu linii w teście warto zarzynać się i zadłużac?
K10D; LX
Vivitar S1 105/2,5; Sigma 135-400/4,5-5,6; D-xenon 18-55/3,5-5,6; SMC A 35/2,8; SMC A 28/2,8; SMC M 50/1,4 +parę innych
Metz 32 MZ3; Pentax 540 FGZ; Slik PRO 713 CF; Slik SBH 280
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl