p14c3k  Dołączył: 06 Sty 2014
7 powodów, dlaczego warto zostać fotografem
Nie wiem czy juz bylo na forum, byc moze ktos nie czytal:

http://fotoblogia.pl/2010...stac-fotografem

Marooned  Dołączył: 14 Paź 2006
To co. Następna akcja grupowa musowo na szale Pentaksa!

MarWoj  Dołączył: 15 Mar 2007
Chyba już jestem prawdziwym fotografem : lufę 400 mm już mam, szal (zimowy) też się znajdzie i...przestałem robić zdjęcia. :evilsmile: :mrgreen:

technik219  Dołączył: 25 Sty 2009
Do tych siedmiu punktów dodałbym punkt ósmy, tylko nie wiem jak go nazwać. Otóż, na moim przykładzie wyglądało to tak: w podstawówce nigdy nie gonili nas na pochody 1-majowe. Ale w liceum skończyło się to dobre i trzeba było przyjść. Jedni paradowali w dresach z piłkami jako SKS, inni nieśli okolicznościowe transparenty, jeszcze inni szturmówki. Doznałem wstrząsu. Ja mam iść w jakimś głupim pochodzie i robić z siebie pajaca? Nigdy w życiu. Stawiłem się na miejscu zbiórki wyposażony w Zenita E. O! Masz aparat. To fajnie, zrobisz zdjęcia do gazetki i kroniki. Byłem przeszczęśliwy mogąc iść chodnikiem jak normalny człowiek, byłem wolny, swobodny. Potem nawet na szkolnych akademiach (już wtedy oficjalnie byłem w kółku fotograficznym) nie musiałem siedzieć "smirno" na widowni, mogłem szwendać się po całej auli, nawet wejść na scenę, nawet wyjść w połowie imprezy (jakby się kto pytał, to do ciemni zwinąć urwany film, albo w sprawie technicznej). Przez bite 4 lata byłem wolnym strzelcem niepodlegającym dyscyplinie obowiązującej "maluczkich". Tak mi się to spodobało, że zostałem fotografem. Teraz też tak jest, wchodzę, wychodzę, poza szeregiem, poza dyscypliną, tylko do hymnu staję na "hab' acht". Poza tym "szwendam się", jak wtedy. Uważam, że warto być fotografem 8-)

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
Szalik Pentaxa! O! Jestem za :-D

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Takie coś może być?

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
Takie mam, ale podobno ma być długi szalik ;-)

AChmiel  Dołączył: 14 Lis 2009