JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
Service PENTAX Europe GmbH po prostu super
Drugi raz mialem okazje przekonac sie o szybkim serwisie Pentaksa w Hamburgu.
Tym razem; 23.05 wyslana zostala [UPS] lampa blyskowa, dzisiaj po poludniu wrocila naprawiona do domu! To 5 dni roboczych.
 

Korba  Dołączył: 30 Lis 2006
Jeszcze napisz skąd wysyłałeś , bo to może być istotna informacja ;-) .
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
 
Bawaria/Norymberga.

Dodam jeszcze, ze podczas Road Show Pentaxa w 2006, Account Manager, Harald Pfurtscheller zapewnial, ze podczas wakacji/urlopu mozna wyslac z dowolnego miejsca zepsuty sprzet do serwisu i w ciagu 9 dni powinien wrocic. W ten sposob zdazymy zrobic zdjecia w miejscu gdzie odpoczywalismy.


[Lampa byla kupiona w USA w B&H]

 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
JSW, to sprobuj z np. Lublina nadac... :-/
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
Czyzby w Lublinie nie dzialal UPS?
http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
JSW, UPS pewnie dziala, tylko ze wysylka do serwisu w Niemczech to przynajmniej miesiac czekania, tak przynajmniej wynika z tego co sie na forum pojawia. Ja na szczescie [tfu, tfu] nie mialem jeszcze przyjemnosci.
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
Miesiac czekania? Na co? Na transport czy naprawe? Na stronie Pentax.de czytalem kiedys cos wlasnie o przecietnym czasie 9 dni.

Wlasnie sprawdzilem, napisane jest 16 dni roboczych. To masz racje, w szczegolnych przypadkach moze sie przeciagnac do miesiaca, ale nie sadze, ze to dotyczylo by nowego sprzetu gdzie pod reka sa czesci zapasowe. [ 55 000 ]

 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
JSW, no czekania na cud z nieba ;)
 

darius_Er  Dołączył: 29 Sie 2006
Korba napisał/a:
Jeszcze napisz skąd wysyłałeś , bo to może być istotna informacja ;-) .


rzeczywiscie, okazalo sie to byc istotna informacja :)
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
darius_Er napisał/a:
Korba napisał/a:
Jeszcze napisz skąd wysyłałeś , bo to może być istotna informacja ;-) .


rzeczywiscie, okazalo się to byc istotna informacja :)


Niech mi ktos prosze wytlumaczy, na czym polega roznica bo nie rozumiem. Wyslanie sprzetu do serwisu z Bawarii, wyslanie sprzetu z Wielkopolski/Malopolski lub
Wroclawia.
 

milo  Dołączył: 01 Sie 2006
JSW, roznica polega na tym, ze chyba trzeba poprzez apollo, no i na tym ze olewaja polakow w niemieckim serwisie.
 

l_uka  Dołączył: 20 Kwi 2006
milo napisał/a:
ze chyba trzeba poprzez apollo

a niby dlaczego? Serwis jest w Niemczech, my mieszkamy w EU, wiec wysylasz, gdzie chcesz, w ramach EU.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
l_uka, różnica taka, że pewnie cena transportu jest inna do Apollo, inna do niemieckiego serwisu.
Ale jezeli serwis niemiecki naprawia w tak expresowym tempie, to może warto.
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
milo napisał/a:
JSW, roznica polega na tym, ze chyba trzeba poprzez apollo, no i na tym ze olewaja polakow w niemieckim serwisie.


Dlaczego trzeba przez Apollo? Co do olewania Polakow w serwisie niemieckim, to chyba sobie sam wymyslasz problemy. Z moich doswiadczen wynika, zupelnie co innego.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
JSW napisał/a:
Z moich doswiadczen wynika, zupelnie co innego.
To w końcu skąd wysyłałeś ?
Z Niemiec, czy z Polski ?
 

l_uka  Dołączył: 20 Kwi 2006
argawen napisał/a:
cena transportu jest inna do Apollo, inna do niemieckiego serwisu.

ja wysylalem zabezpieczone dyski twarde do serwisu WD w Niemczech przez zwykla poczte. Przesylki zagraniczne raczej nie gina, bo sa rejestrowane, mozesz nawet ubezpieczyc. Nie widze problemu. Z tym, ze ja bym wolal oddac (odpukac) do polskiego serwisu/apollo i liczyc na to, ze nie dotrzymaja terminu :mrgreen: A potem to juz tylko zglosic sie po nowe :evilsmile:
 

JSW  Dołączył: 20 Lip 2006
argawen napisał/a:
JSW napisał/a:
Z moich doswiadczen wynika, zupelnie co innego.
To w końcu skąd wysyłałeś ?
Z Niemiec, czy z Polski ?

Wysylalem z Niemiec, a doswiadczenie polegaja na tym, ze nikt w serwisie Polakow nie olewa. I serwis dziala szybko. Czy do sprzetu przyklejasz kopie paszportu? To jakies kompleksy narodowe i uprzedzenia. W Niemczech mieszka okolo 200 narodowosci i gdyby serwis zastanawial sie za kazdym razem kogo olac, a komu naprawic szybciej to potrzebowali by do tego osobny dzial.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
l_uka, wiesz, wysyłać dyski to jedna sprawa. Ale aparat bałbym się wysyłać przez pocztę.
Właśnie sobie patrzyłem na cennik UPS, wyszło mi 300zł.
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
argawen napisał/a:
Właśnie sobie patrzyłem na cennik UPS

DHL jest znacznie tańszy, ok 20 EUR.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
JSW, to może nie chodzić o narodowość, tylko kraj z którego przychodzi przesyłka. Bardzo możliwe, że naszego dystrybutora traktują po macoszemu i stąd takie wnioski.
Na szczęście, na razie nie mam nic do naprawy :mrgreen: .
Druga sprawa, trzeba znać język, by dogadać się z serwisem poza granicami. Ale zawsze ktoś się może znaleźć i pomoże w korespondencji :-) .

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach