Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
OPERA - przegladarka - pytanie
sluchajcie - jak zrobic zeby przegladarka ignorowala bledy na stronie www
np. cyberfotonie laduje mi sie bo ma bledy.....

zorzyk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Eeee jakie błędy? Mi sie cyberfoto ładuje bez problemów.

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
zorzyk, w IE laduje sie bez problemow....ale opera wywala bledy (tzn. jak zaznacze ze ma sie otworzyc konsola w przypadku napotkania bledu) i "zawiesza" ladowanie strony :roll:

motomouse  Dołączył: 14 Sie 2007

no faktycznie..... ale strona działa normalnie

kivirovi  Dołączył: 25 Kwi 2006
to i ja sie przylacze ale z lamerskim pyt.: skonfigurowalem opere jako klijenta poczty i przez kilka dni dzialal prawidlowo, az pewnego dnia zaczal sciagac, pokazal ze zaladowal nowe wiadomosci po czym w skrzynce pust? Tak jest do dzis, sciaga maile ale nie ma ich nigdzie :shock:

nie znam się na M2 :-/

motomouse  Dołączył: 14 Sie 2007
kivirovi napisał/a:
skonfigurowalem opere

http://pl.opera.com/support/

usenet : pl.comp.mail

...ale te błędy javascrit odnoszą sie (u mnie) do zablokowanych przez Kasperskiego stron reklamowych

"Syntax error while loading: line 1 of linked script at http://imppl.tradedoubler...67152)340452974 GIF89a
"

coś takiego masz?

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Cytat
skonfigurowalem opere jako klijenta poczty

Błąd. Najlepszą rzeczą, którą można zrobić z klientem poczty w Operze, to nie używać go.

Dwa razy próbowałem (w sporych odstępach, naiwnie myśląć - może poprawili itp). Bo ładnie wygląda i fajny na oko. Efekt - raz wywalenie wszystkich maili w kosmos (otwierasz, a tu siuprajz, nic nie ma), raz jakaś totalna rozpierducha (nie pamiętam już).

Myślałem, że to ja coś nie teges albo pech, ale od tego razu przeczytałem już parę podobnych relacji. Twoja jest kolejna. Jest szansa, że maile są na dysku, tylko np zablokował się jakiś filtr, tak czy inaczej, program pocztowy nie powinien robić takich numerów.

Pentagram  Dołączył: 21 Wrz 2006