dzerry napisał/a:kosztem kolorow i kontrastu.
MiQ27 napisał/a:Tak po prawdzie, to jaka metoda prezentacji pozwala na rzeczywiste pokazanie tej rozpiętości tonalnej ileśtam EV ?
K10D, KIT, HELIOS, SOLIGOR 30DA. BLOG!
cerfes napisał/a:jak coś jest do wszystkiego...
Pozdrawiam
Michał
7.1-21.3mm 1:1.8-2.6 | 4.95-35.4mm 1:3.3-5.2 | 18-70mm 1:3.5-4.5 | 50mm 1:1.7 | 50-150mm 1:3.8
Pentax ME Super + MX + SMC M 35mm/f2 + SMC M 50mm/f1.4 + SMC M 28mm/f2.8 + Centon MC 50mm/f1.7 | Yashica Electro 35 Gs
My muzak: http://ddspeed.untergrund.net/
My photos: http://ddspeed.untergrund.net/pixelpost/
K10D, KIT, HELIOS, SOLIGOR 30DA. BLOG!
cerfes, ale to przeciez jest wysoce specjalistyczny sprzet za grube pieniadze. Bez sensu chyba nie jest, bo juz pare osob go uzywa, a nie tylko jeden ekspert. Na przyklad na stronie reda sa do sciagniecia stills z najnowszego filmu Petera Jacksona. Nie znam sie zupelnie na kamerach filmowych, ale nie sadze, zeby to byl jedeny producent takich systemow. Juz od jakiegos czasu slyszy sie, ze taki a taki film jest zrobiony na cyfrze. W Polsce chyba wiekszosc. Kamera moze jest i droga, ale w budzecie produkcji to kropla. Kwota pewnie porownywalna z kosztem kliszy na wszystkie zdjecia, obrobki i skanowania.cerfes napisał/a:Moim zdaniem ktoś więcej szumu robi niż to wszystko warte.
To jest zapowiedz.cerfes napisał/a:akcja promocyjna sprzętu oparta na renderach z 3D Studio Max
pozdrawiam,
dzerrry
K10D, KIT, HELIOS, SOLIGOR 30DA. BLOG!
dzerry napisał/a:Kamera moze jest i droga, ale w budzecie produkcji to kropla.
Pentax ME Super + MX + SMC M 35mm/f2 + SMC M 50mm/f1.4 + SMC M 28mm/f2.8 + Centon MC 50mm/f1.7 | Yashica Electro 35 Gs
My muzak: http://ddspeed.untergrund.net/
My photos: http://ddspeed.untergrund.net/pixelpost/
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl