Lebiad  Dołączył: 20 Lut 2007
Bo to jest takie pierdzenie. Zły serwis to będziemy płakać... Po co jest to forum?

Moja Propozycja:

Dear Sirs

We are writing to You as the biggest online Pentax fan comunnity in Poland: Pentax.org.pl. We want you to know that Pentax warranty service in Poland is beyond any resonable quality. Pentax users encounter numerous problems starting from the length of repairs (up to 3 months!), quality of serivce (the equipment is returned and still faulty!!!). We doubt that your warranty partner - the Apollo corp. is capable of doing this work properly no to say that they are just ignorant.

Looking forward to your reply


I teraz poprawić to proszę i zastanawiamy się do kogo wysyłać.
 

bEEf  Dołączył: 28 Gru 2006
Lebiad, i to jest to, o co chodzi! :-B :-B :-B :-B

[ Dodano: 2007-03-23, 00:33 ]
Na moje koślawe oko i średnią znajomość lengłydża jest very git. Przynajmniej zrozumiale :-) A słać trza do Niemiaszków - gdzieś tu jest przyklejony wątek "Dostępność Pentaxa w Polsce" - może tam jakieś info się znajdzie.
 

Alfx  Dołączył: 25 Sty 2007
do Pentax - Europe?
 

Markofot  Dołączył: 28 Gru 2006
W europie Pentax ma najblizszy oddział w niemczech. Można to wysłać do:

Company: PENTAX Europe GmbH
Adress: Julius-Vosseler-Strasse 104
22527 Hamburg
Country: Germany
URL: www.pentax.de
E-Mail:
Phone: +49 (40) 56 19 20
Fax: +49 (40) 56 64 75

za: http://www.pentaxeurope.com/_pe/index.php
Pozdrawiam
M
 

guerilla  Dołączył: 23 Kwi 2006
cypis napisał/a:
bEEf napisał/a:
Cytat
fakt, że nie mają w kraju maszynki do mapowania jest irytujący!

A ruscy nie zrobili jakiegoś softu do tego? Skoro wyciekł przepis na menu serwisowe...

no właśnie, nikonowcy (chyba nie wszyscy jednak) mają taki ruski programik, który każdy może sobie odpalić i pożegnać hoty/deady. To jednak zawsze ryzyk-fizyk. Wszystkie serwisy mapują piksele na miejscu (no, Olympusowcy to mają w aparacie, ale u Nikona trwa to pół godziny, w canonie bywa, że i dwa dni). Jeśli nasz Pentax tego nie potrafi/nie chce to znaczy, że kładzie na nas, klientach laskę. Nieładnie. Bo żyją dzięki nam :evil:


wow. jakaś nowość ,że pentax ma nas w dupie
ma nas w dupie od dobrych 10 lat.
:)
 

Jarek Dabrowski  Dołączył: 20 Kwi 2006
guerilla napisał/a:
ma nas w dupie od dobrych 10 lat.
Co było 10 lat temu?
 

Ijon  Dołączył: 27 Paź 2006
Moja kasetka jest w serwisie od ponad miesiąca, jak widzę jeszcze nie powinienem narzekać na tempo prac ;-)

Maila wysyłamy jednego w imieniu całego forum, czy każdy za siebie?
 

Fafniak  Dołączył: 19 Kwi 2006
w imieniu forum chyba + kazdy od siebie.....
Trzeba dodac koniecznie ze jako JEDYNY serwis firmowy nie ma mapowania pixeli w naszym kraju tylko wysylaja do niemiec...
 
tomand  Dołączył: 17 Paź 2006
Nie wiem jak lepiej, zalezy ile osob naprawde by wyslalo. Jesli duzo, to niech lepiej kazdy za siebie (tylko jak to uzasadnic jak ktos jeszcze nie mial starcia z serwisem). Albo jednego z wieloma podpisami ;)
 

cypis  Dołączył: 18 Gru 2006
proponuję zalać ich mailami. Czy interwencję w sprawie serwisu - nie będąc wcześniej jego "gościem" - trzeba uzasadniać? Nie. Mamy prawo oczekiwać w miarę sprawnej obsługi i podstawowych w sumie usług... Ja np. nie korzystałem z usług apollo nie dlatego, że wszystko gra na 100 proc. (przy ISO400 wyskakuje mi nieuciążliwy hot, a na 1600 bywa i parę - olewam to, ale...), bo zwyczajnie nie chce mi się tracić aparatu na miesiąc, wolę żyć z hotem/hotami. Gdyby jednak istniała szansa zmapowania pikseli na miejscu,z pewnością zjawiłbym się na tym zadupiu i zmapował, czemu nie :-/
... tym bardziej, że jak w przypadku Fafniaka, może będę chciał puszkę kiedyś sprzedać, a kto weźmie aparat z hotem/hotami na starcie :shock:

 

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
A mnie chodzi po głowie taka historia, co się tu albo na starym forum rozgrywała z jakąś Ewą (OIDP) w roli głównej. I miała się dostępność Pentaxa w sklepach zwiększyć, i jakoś obsługi posprzedażowej polepszyć i w ogóle miało być już fajnie. I co?
 
witsu  Dołączył: 28 Lut 2007
Jestem za akcją z mailami. Sam nie mam problemów (na razie analog), ale się przyłączę. Proponowałbym, żeby ktoś biegły w języku angielskim zredagował tekst. Wtedy wystarczy wkleić i wysłać. Myślę, że kilka listów pójdzie.
 

zorzyk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Ewa komunikowała się jakis czas temu z przedstawicielem niemieckiego Pentax User Group (albo jakoś tak) z ramienia P@PL, więc może tą drogą również. Czy Ewa tu jeszcze bywa?
 

Bronek  Dołączył: 04 Wrz 2006
Markofot napisał/a:
W europie Pentax ma najblizszy oddział w niemczech. Można to wysłać do:

Company: PENTAX Europe GmbH
Adress: Julius-Vosseler-Strasse 104
22527 Hamburg
Country: Germany
URL: www.pentax.de
E-Mail:
Phone: +49 (40) 56 19 20
Fax: +49 (40) 56 64 75

za: http://www.pentaxeurope.com/_pe/index.php
Pozdrawiam
M


bez sensu; przeciez to wlasnie serwis z DE ma nas w du*e. Wysylac do centrali w Japonii.


B.
 
witsu  Dołączył: 28 Lut 2007
Bronek, ma rację. Trzeba słać do Centrali.
 

Żaba  Dołączył: 08 Cze 2006
Ja się chętnie podpiszę. Konsument powinien walczyć o swoje prawa nikt inny nie będzie tego robił za niego. Apropos mapowania pixeli mój Olympus c7070 (taki zaawansowany kompakt z przed kilku lat) ma ta funkcję w menu (w instrukcji sugeruja odpalić raz na rok) cały proces trwa kilkanaście sekund. Każdy aparat powinien mieć taką funkcje.
 
Alek  Dołączył: 20 Kwi 2006
Korba napisał/a:
Przykre i wkurzające jak cholera. Pytanie tylko, która firma ma rzeczywiście dobry serwis?
Canonierzy narzekają, nikoniarze jeszcze więcej. Nie wiem jak z Olkiem - może jest lepiej. Ale Olek mi nie leży.
Wychodzi na to, że najlepiej nie kupować nic :-(

Bo to wlasnie jest polski rynek, tylko sprzedac, zarobic od razu i koniec, zadnego wsparcia.

[ Dodano: 2007-03-23, 10:44 ]
Jakis czas temu pisalem do szefostwa w Niemczech i wiedza ze seriwis i apollo jest kijowe , i gosc zapytal czy znam jakas wiarygodna firme, ktora by to potrafila zmienic....Napisalem ze nie i stad wlasnie moze Wy kogos polecacie?Wrecz bym napisal, ze jak tak bedzie dalej, to prostu b duza czesc ludzi bedzie opuszczac Pentaxa albo kupowac poza Europa itd. W koncu jestesmy w EU!
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Alek napisał/a:
akis czas temu pisalem do szefostwa w Niemczech i wiedza ze seriwis i apollo jest kijowe
Ale to przecież niemiecki serwis naprawia polskie Pentaxy. To właśnie niemiecki serwis ma polskich klientów w dupie. Jeżeli słać listy, to tylko do centrali w Japonii.
 

mycielski  Dołączył: 20 Kwi 2006
Hej !!!
Fafniak nie dziwie ci sie ze jestes wk******. Moja pucha juz drugi raz poleciala do szwabow. Pisalem na forum jakie mam problemy http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=3203 . wysłalem do apollo mysle mam gwarancje to trzeba sprawdzic ale oczywiscie w apollo sprawdzili i stwierdzili ze wszystko jest ok a ja na to jak ok jak aparat robi takie jaja wiec oni na to ze moga wyslac do niemiec bo oni maja wieksze doswiadczenie ale aparat wrocil najwczesniej za miesiac. K******* pierwszym razem ponad 2 miechy teraz miesiac kazdy by sie podkurzyl. Moje zdanie apollo to tylko posrednik w przekazywaniu sprzetu do szwabow a szwaby nas totalnie olewaja. Jak pisac to tylko do Dżaponi
pozdrawiam
 

cypis  Dołączył: 18 Gru 2006
argawen napisał/a:
Alek napisał/a:
akis czas temu pisalem do szefostwa w Niemczech i wiedza ze seriwis i apollo jest kijowe
Ale to przecież niemiecki serwis naprawia polskie Pentaxy. To właśnie niemiecki serwis ma polskich klientów w dupie. Jeżeli słać listy, to tylko do centrali w Japonii.

to po co polski serwis nazywa sie serwisem, skoro jest tylko punktem przyjęć sprzętu do naprawy :-/
jak w dawnych czasach chodziłem z telewizorem do serwisu, to mi go tam naprawiali. I tak rozumiem słowo "serwis" - miejsce napraw sprzętu.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach