K-70,K200D,P10-17 F3.5-4.5, FA 28-70 F4,DA18-55II,DA55-300 F4-5.6, DA35 F2.4, FA50 2.8,Metz 48AF-1 oraz parę M42.
zapraszam:
http://galeria.aktech.pl/
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
zunlicht666 napisał/a:[...]
napisze może w kolejnym poście jak to głębiej przeanalizuje
„Każdy może tworzyć byleco i ma prawo być z tego zadowolonym, byleby nie był w swej pracy szczerym i znalazł kogoś, kto równie kłamliwie będzie to podziwiał.” Witkacy
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
jorge.martinez napisał/a:[...]
No to może pogadajmy o tej trzeciej sytuacji. Czy romans z fotografią chałturniczo-profesjonalno-artystyczną miłośnikowi fotografii służy, czy też mu szkodzi? Czy zatarcie granicy między profesjonalistami a amatorami to pozytywne zjawisko? Czy może objaw degeneracji fotografii?
„Każdy może tworzyć byleco i ma prawo być z tego zadowolonym, byleby nie był w swej pracy szczerym i znalazł kogoś, kto równie kłamliwie będzie to podziwiał.” Witkacy
Celna uwaga! I chyba faktycznie to oni się najbardziej powinni bać najazdu amatorów, którzy konkurują z nimi nie tylko tym, że nie płacą ZUS, ale oczywiście też tym, że robią "lepsze" zdjęcia, nowoczesne, bardziej przystające do potrzeb klientów.Sebastian napisał/a:największa rzesza fotografów profesjonalistów to legitymacyjno-kotleciarscy "panowie Ziutkowie", robiący często zdjęcia na poziomie przeciętnego amatora lub gorsze.
Sebastian napisał/a:A może to problem profesjonalistów?
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:[...]
Więc tak:
Sebastian napisał/a:A może to problem profesjonalistów?
Nawet na rynku grantowym amatorzy z artystami i paraartystami nie konkurują. Podobni jak samorodni fotografowie nie wchodzą w drogę artystom po ASP, którzy z fotografii zwykle robią instrument, jeden ze środków wyrazu, a nie jedyny i docelowy.
„Każdy może tworzyć byleco i ma prawo być z tego zadowolonym, byleby nie był w swej pracy szczerym i znalazł kogoś, kto równie kłamliwie będzie to podziwiał.” Witkacy
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
popieram dobra siedemnastka to jest to.... tylko czasem żona może mieć pretensjeMacRayers napisał/a:i w miarę dobrą 17-tką.
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:czy ten cały romans z fotografią pro i jej terminologią, o której mówiliśmy może wyjść amatorskiej fotografii na dobre? Tzn. czy Waszym zdaniem amator może coś z tego wyzyskać? A jeśli tak, to co? A jeśli tak i wiecie co, to czy wyzyskujemy?
Sony i 2x Pentax
http://36klatek.pl
A jaki wpływ ma terminologia na jakość (techniczną, artystyczną, czy każdą inną) zdjęć. Jeśli powiem, że idę robić sesję (albo co gorsza-zdjęcia do projektu) to z automatu będą one lepsze, niż gdybym powiedział, że idę sobie pofocić, albo popstrykać ? Będą bardziej pro ?jorge.martinez napisał/a:ten cały romans z fotografią pro i jej terminologią, o której mówiliśmy może wyjść amatorskiej fotografii na dobre
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Dziury szukam z zupełnie innego powodu, drogi Dado.Dada napisał/a:Jorge, jak Cię lubię, czy Ty nie szukasz czasem z nudów dziury w całym ?
Teoretycznie nie, ale język ma siłę kreowania rzeczywistości, w pewien sposób.Dada napisał/a:Jeśli powiem, że idę robić sesję (albo co gorsza-zdjęcia do projektu) to z automatu będą one lepsze, niż gdybym powiedział, że idę sobie pofocić, albo popstrykać ? Będą bardziej pro ?
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
I tak i nie. Z jednej strony spłaszcza rzemiosło profesjonalistów doprowadzając do wspomnianych tu "profesjonalnych sesji", które przez przymiotnik znów zaczynają nabierać swojego sensu, bo rzeczownik już został zawłaszczony i nie identyfikuje procesu jednoznacznie.jorge.martinez napisał/a:czy ten cały romans z fotografią pro i jej terminologią, o której mówiliśmy może wyjść amatorskiej fotografii na dobre?
Czyli dogłębnie badasz zachowania w stadzie złożonym z jednej Barbie i kilku samców alfa. Obiektywnie ryzykowne, nawet gdy masz tele.jorge.martinez napisał/a:mam projekt o nazwie "Barbie po godzinach"
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
To temat którejś tam kolejnej dyskusji, którą planują rozpocząć.tref napisał/a:Zataczając koło - co z tego, że ktoś ma profesjonalny (zaawansowany technicznie) sprzęt, skoro nie umie go używać. A ma, bo przecież może. Pewnie to koło się jakoś samo napędza, ale jak wiadomo straty gdzieś muszą być, bo "mobilnego perypetium" nie udało się zbudować.
Nieeee. Póki co dysponuję samymi Barbie, żadnego Kena, Alfa czy innego samca.CytatCzyli dogłębnie badasz zachowania w stadzie złożonym z jednej Barbie i kilku samców alfa.
A czy dostępność profesjonalnych narzędzi nie powinien zwiększyć poziomu fotografii? Dawniej między aparatem, materiałami i powiększalnikiem pro a analogicznym sprzętem amatorskim była przepaść finansowa i organizacyjna, a dziś wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Czy nie sprawia to, że mamy więcej dobrych fotografów i dobrych zdjęć?tref napisał/a:Technologia ułatwia i rozleniwia. W ciemni było trudniej i dłużej, w komputerze jest łatwiej i szybciej. Odsetek dobrych jest pewnie porównywalny, ale globalnie to ilość miernoty wzrosła znacząco.
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
jorge.martinez napisał/a:A czy dostępność profesjonalnych narzędzi nie powinien zwiększyć poziomu fotografii?
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl