<pozdrawiam>
M.
Zupełnie odpentaksiony
matth napisał/a:... Jesteś aroganckim rozmówcą i nie przyjmujesz, że ktoś inny może mieć rację, ani prawo do tego by swoje zdanie mieć. Nie mamy o czym dyskutować jorge.martinez. Sprowadzanie rozmowy w takie rejony, nie wpływa na atmosferę forum, o którą zasadniczo powinieneś dbać - co najmniej na równi z każdym innym.
K-5|FUJI X-S1|Sigma 10-20/3,5 HSM|Sigma 50-500 OS|Samyang 24/1,4|Metz 58 AF-2|O-GPS1|Sigma 18-250 HSM Macro|manu chao
Sicor 23/3,5|Porst 135/2.8| Zenitar K-2/50|gogol bordello
www.kamerom.pl
Pozdrawiam
Krzysiek
ME-F; Z-20; K-1
AF 35-70/2.8; DA 10-17/3.5-4.5; FA 24-70mm f/2,8 ED SDM; FA PZ 28-105/4-5.6; T 70-200/2.8; FA 80-320/4.5-5.6; FA 31/1.8; Helios 85/1.5; D-FA 100mm f/2.8 macro
AF-540FGZ, AF160, Winder ME-II
Zdano napisał/a:zamach, a do Ciebie prośba o nie używanie słów ogólnie przyjętych za niecenzuralne.
K-5|FUJI X-S1|Sigma 10-20/3,5 HSM|Sigma 50-500 OS|Samyang 24/1,4|Metz 58 AF-2|O-GPS1|Sigma 18-250 HSM Macro|manu chao
Sicor 23/3,5|Porst 135/2.8| Zenitar K-2/50|gogol bordello
www.kamerom.pl
K-3 K200 +....kilkadziesiąt kilo gratów...
Ja: "Nawet jesli moje zdjecia nie przedstawiaja obecnie absolutnie zadnej wartosci to za lat dziesiat beda mialy przynajmniej wartosc historyczna".
Ja: "To małpa pochodzi od człowieka a nie odwrotnie. I wszystko zaczyna pasować..."
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
j-z napisał/a:Wracajac do tematu...
Cieszmy sie, ze u nas sa jakies stare fotoradary. Z tego co sie orientuje to w wiekszosci przypadkow nie blyskaly przy przekroczeniu o max 20 km/h predkosci maksymalnej (jak jest na ta chwile to nie wiem).
CytatW Szwajcarii blyskaja juz po przekroczeniu 1 km/h ponad dopuszczalna i stosowane sa nieraz wymyslne techniki pomiaru, bardziej precyzyjne niz u nas.
Gwiazdor napisał/a:Po Gdańsku można - główne ulice "przelotowe" mają dozwolone 70 lub 80 km/h.
Pyrek napisał/a:Takie porównania nie mają sensu, gdzie poza Polską przejechanie zgodnie z przepisami 400km zajmuje 10-12 godzin??
Hermes napisał/a:A może by tak zacząć od odrobiny tolerancji dla innych, częstszego korzystania z prawego pasa na ulicach wielopasowych, a nie uczenia innych "kultury" blokując im drogę. Sami się w ten sposób nakręcacie do jeszcze większej agresji.
K-5, S9600
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
A po co autem bez silnika pchać się na lewy pas drogi ekspresowej?badworm napisał/a:nie każdy ma >100KM pod maską.
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
Dla lokomotywy jadącej z prędkością 125 km/h (bardzo płynnie )przy niektórych układach torowych i łukach o promieniu <1800 m różnica pomiędzy pomiarem gps, a pomiarem szybkościomierzem elektronicznym i jako kontrolnym jeszcze pomiarem radarowym wynosiła od 4 do 7 km/h. Wystarczająco za dużo, żeby dopuścić pomiar GPS jako obowiązujący w rejestratorach danych. Na niektórych odcinkach linii, gdzie prowadziliśmy badania (las, pagórki, tunel, mosty, wiadukty itp.) zaniki sygnały powodowały błąd dochodzący do 15-18 km/h. Jako kierowca możesz sobie na to pozwolić, bo są to chwilowe niedokładności. My niestety nie. Jak się wysypie pociąg w krzaki to pierwsze pytania dotyczą prędkości i jej zapisu na taśmie, lub karcie pamięci.espresso napisał/a:Przeciętna nawigacja próbkuje co ok 1s.
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
Ale Ty żartujesz, czy naprawdę uważasz, że człowiek w słabszym samochodzie nie ma prawa wyprzedzić ciężarówki, bo może się zdarzyć, że na chwilę zmusi do zwolnienia jakiegoś "władcę szos"?matb napisał/a:A po co autem bez silnika pchać się na lewy pas drogi ekspresowej?
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
badworm napisał/a:j-z napisał/a:Wracajac do tematu...
W Szwajcarii blyskaja juz po przekroczeniu 1 km/h ponad dopuszczalna i stosowane sa nieraz wymyslne techniki pomiaru, bardziej precyzyjne niz u nas.
Jesteś pewien? Widziałem w sieci skan mandatu ze Szwajcarii gdzie było wyraźnie zapisane, że widełki to +5 km/h. Niektóre samochody mają podziałkę 5km/h na prędkościomierzu więc siłą rzeczy kierowca musiałby jechać mniej niż prędkość dopuszczalna by nie narażać się na mandat przy +1km/h.
Ja: "Nawet jesli moje zdjecia nie przedstawiaja obecnie absolutnie zadnej wartosci to za lat dziesiat beda mialy przynajmniej wartosc historyczna".
Ja: "To małpa pochodzi od człowieka a nie odwrotnie. I wszystko zaczyna pasować..."
j-z napisał/a:Osobiscie nigdy nie spotkalem sie z niedoskalowanym predkosciomierzem
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Chyba nie doczytałeś do czego odnosi się wypowiedź matb.PiotrR napisał/a:Ale Ty żartujesz, czy naprawdę uważasz, że człowiek w słabszym samochodzie nie ma prawa wyprzedzić ciężarówki, bo może się zdarzyć, że na chwilę zmusi do zwolnienia jakiegoś "władcę szos"?matb napisał/a:A po co autem bez silnika pchać się na lewy pas drogi ekspresowej?
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
PiotrR napisał/a:Powiem Wam, że ostatnio bardzo nie lubię jeździć samochodem po Polsce. I to nie przez fotoradary czy durne oznakowanie, ale właśnie przez durnych kierowców. Bo choćby nie wiem jak uważnym kierowcą ktoś był, to i tak nic nie poradzi, jak mu zza zakrętu wyjedzie na czołówkę debil, który na zakręcie postanowił sobie wyprzedzać.
K-5|FUJI X-S1|Sigma 10-20/3,5 HSM|Sigma 50-500 OS|Samyang 24/1,4|Metz 58 AF-2|O-GPS1|Sigma 18-250 HSM Macro|manu chao
Sicor 23/3,5|Porst 135/2.8| Zenitar K-2/50|gogol bordello
www.kamerom.pl
PiotrR napisał/a:Ale Ty żartujesz, czy naprawdę uważasz, że człowiek w słabszym samochodzie nie ma prawa wyprzedzić ciężarówki, bo może się zdarzyć, że na chwilę zmusi do zwolnienia jakiegoś "władcę szos"?matb napisał/a:A po co autem bez silnika pchać się na lewy pas drogi ekspresowej?
Pozdrawiam,
Paweł
Brak Pentaxa w Pentaxie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl