Znalazłem tylko dwa inne wątki w podobnym tonie:
http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=37652
http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=24443
Zadzwonię jutro do serwisu, zobaczymy co mi powiedzą.
[ Dodano: 2013-07-11, 10:39 ]
Znalazłem jeszcze jeden problem w swoim aparacie - plamy na matrycy, które, jak się potem okazało, wystąpiły już na pierwszym rawie, jaki zrobiłem (wcześniej ich nie zauważyłem).
Postanowiłem więc oddać towar do sprzedawcy (sieć Euro AGD) i zgłosić reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową. Na koniec dodam, że zarówno plamy jak i opisany wyżej pierwszy problem, występowały od samego początku zaraz po zakupie.
Dzisiaj dostałem odpowiedź ze sklepu o następującej treści:
"Przeprowadzona weryfikacja techniczna reklamowanego towaru ujawniła, że zgłoszona wadliwość towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od sprzedawcy oraz niezwiązanych z towarem - uszkodzenie mechaniczne. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona."
Dodam jeszcze kila rzeczy:
- aparat nigdy mi nie upadł, na protokole było wpisane, iż sprzęt nie nosi żadnych śladów użytkowania - tak rzeczywiście było
- towar odebrałem w sklepie osobiście - nieostrożnego kuriera nie było
Chciałbym prosić o poradę forumowiczów co zrobić w takiej sytuacji? odebrać aparat i wysłać na naprawę gwarancyjną? udać się do Rzecznika Praw Konsumentów? czy może jeszcze coś innego?
[ Dodano: 2013-07-11, 11:10 ]
Znalazłem jeszcze jeden problem w swoim aparacie - plamy na matrycy, które, jak się potem okazało, wystąpiły już na pierwszym rawie, jaki zrobiłem (wcześniej ich nie zauważyłem).
Postanowiłem więc oddać towar do sprzedawcy (sieć Euro AGD) i zgłosić reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową. Na koniec dodam, że zarówno plamy jak i opisany wyżej pierwszy problem, występowały od samego początku zaraz po zakupie.
Dzisiaj dostałem odpowiedź ze sklepu o następującej treści:
"Przeprowadzona weryfikacja techniczna reklamowanego towaru ujawniła, że zgłoszona wadliwość towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od sprzedawcy oraz niezwiązanych z towarem - uszkodzenie mechaniczne. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona."
Dodam jeszcze kila rzeczy:
- aparat nigdy mi nie upadł, na protokole było wpisane, iż sprzęt nie nosi żadnych śladów użytkowania - tak rzeczywiście było
- towar odebrałem w sklepie osobiście - nieostrożnego kuriera nie było
Chciałbym prosić o poradę forumowiczów co zrobić w takiej sytuacji? odebrać aparat i wysłać na naprawę gwarancyjną? udać się do Rzecznika Praw Konsumentów? czy może jeszcze coś innego?
[ Dodano: 2013-07-11, 11:11 ]
Znalazłem jeszcze jeden problem w swoim aparacie - plamy na matrycy, które, jak się potem okazało, wystąpiły już na pierwszym rawie, jaki zrobiłem (wcześniej ich nie zauważyłem).
Postanowiłem więc oddać towar do sprzedawcy (sieć Euro AGD) i zgłosić reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową. Na koniec dodam, że zarówno plamy jak i opisany wyżej pierwszy problem, występowały od samego początku zaraz po zakupie.
Dzisiaj dostałem odpowiedź ze sklepu o następującej treści:
"Przeprowadzona weryfikacja techniczna reklamowanego towaru ujawniła, że zgłoszona wadliwość towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od sprzedawcy oraz niezwiązanych z towarem - uszkodzenie mechaniczne. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona."
Dodam jeszcze kila rzeczy:
- aparat nigdy mi nie upadł, na protokole było wpisane, iż sprzęt nie nosi żadnych śladów użytkowania - tak rzeczywiście było
- towar odebrałem w sklepie osobiście - nieostrożnego kuriera nie było
Chciałbym prosić o poradę forumowiczów co zrobić w takiej sytuacji? odebrać aparat i wysłać na naprawę gwarancyjną? udać się do Rzecznika Praw Konsumentów? czy może jeszcze coś innego?
[ Dodano: 2013-07-11, 11:16 ]
Przepraszam za zduplikowane posty, niestety nie mogę ich usunąć - pomoc moderatora mile widziana :)