tref napisał/a:Fenol, o produkcji własnego papieru rozmawiałem z Fotonyfem już w 2008. Tylko, że wówczas całkiem sporo było jeszcze dostępne w sklepach...
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
Welti 1C, Zenith EM, Pentax ME S,K30, K100d super, Metz 50, M42 Heliosy, 28/3,5; 50/1.4 SMC Takumar, Sonnar, Vivitar, Pentax 28-90, 18-135 itp.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
A jaki jest koszt na 8x10" ?CytatNa poważnie zaczynam rozważać możliwość przygotowania najlepszych plików do naświetlenia na klisze i "odbijaniem" ich jak klisz z wielkiego formatu. Stykowo.
Za 5-6 lat na rynku będą dostępne wyłącznie slajdy amatorskie. Niedługo zacznie się nad stratą filmu "Fuji Velvia 50"Cytatwypadają materiały typowo amatorskie, pozostają profi z adekwatnymi cenami.
"W sztuce może być coś dobrze zrobione albo źle, nic więcej." Stanisław Lem
M.W napisał/a:Za 5-6 lat na rynku będą dostępne wyłącznie slajdy amatorskie
YM124G, MX, Mz-5n, K-5II, K-3II
Koszt naświetlenia 1 metra kw. kliszy (plik do naświetlenia przygotowujesz sam. Tu masz szczegółowo co i jak: http://infrastructure.pho...dbitka-z-pliku/ ) nie przekracza 100 złotych. Niektóre naświetlarnie doliczają 25% za wysoką rozdzielczość. Na metrze kwadratowym zmieścisz jakieś 8-10 klisz 8/10", więc koszt jednej wyniesie 10-12 złotych. Doliczając 25% powinien się zamknąć w 12-15 złotych za kliszkę.M.W napisał/a:A jaki jest koszt na 8x10" ?
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
CytatSensia czy Provia do 30 zł można zaakceptować, wtedy film wychodzi ok. 100 zł z ramkowaniem.
CytatNa rynku już nie ma slajdów amatorskich.
Cytat
Slajd kolorowy ROLLEI przeznaczony do obróbki w klasycznym procesie E-6. Materiał o czułości ISO 200, do światła dziennego typ 135, 36-klatkowy. Charakteryzuje się dobrą ostrością, stabilnością obrazu, wysokim nasyceniem kolorów. Posiada dobre właściwości reprodukcyjne. Film na wytrzymałym syntetycznym podłożu (PET).
(Charakterystyka identyczna z filmem Agfa Chrome 200)
Produkcja :
Produced by Agfa-Gevaert N.V.
B-2640 Mortsel • Made in Belgium
Cytat
Barwny film diapozytywowy - slajd 35 mm - czułość 200 ASA dla światła dziennego oraz 50 ASA dla światła żarowego przy użyciu filtru Wratten 80A lub odpowiednika. Obróbka w procesie E6, można także wywoływać go w procesie C41 otrzymując zafałszowane, nierealistyczne barwy. Film powstał na bazie filmu Agfa Avipot Chrome 200 Luftbild. Z tego powodu za wadę filmu nie uznajemy odchyłki od koloru, gęstości lub czułości filmu.
"W sztuce może być coś dobrze zrobione albo źle, nic więcej." Stanisław Lem
Paffcio napisał/a:Aaa, nie tak dawno facet (siakiś prezes albo co) z Googla (o ile dobrze pamiętam) powiedział: "jak chcecie mieć swoje cyfrowe zdjęcia na dłużej, to je drukujcie"
Fenol napisał/a:Niedługo będzie trzeba zejść do podziemia i zacząć produkcję własnej emulsji
KP | K-3II | K10D | GRII | DA16-45/4 | HD DA20-40/2.8-4 | HD DA15/4 | HD DA35/2.8 Macro | HD DA40/2.8 | HD DA70/2.4
MZ-5n | P50/1.7 | P80-320/4.5-5.6
Flickr
Mnie to nie powstrzymało, dorzuciłem się do fabrykiEmir napisał/a:A włoscy pasjonaci oldboje walczą z historią: http://www.filmferrania.it (widzieliście już to?). Nawet chciałem zamówić u nich trzy rolki filmu, ale cena okazała się szaleńczo zaporowa. Wraz z materiałem doliczyli obowiązkową cegiełkę na projekt :) Ale bardzo im kibicuję.
Kytutr napisał/a:Mnie to nie powstrzymało, dorzuciłem się do fabryki
KP | K-3II | K10D | GRII | DA16-45/4 | HD DA20-40/2.8-4 | HD DA15/4 | HD DA35/2.8 Macro | HD DA40/2.8 | HD DA70/2.4
MZ-5n | P50/1.7 | P80-320/4.5-5.6
Flickr
Na razie żadnych, albowiem jeszcze ich nie wyprodukowano. Czekam cierpliwie. Jak do mnie dotrą, to uroczyście zrobię jedną rolkę i podzielę się wrażeniami na forum.Emir napisał/a:A jakie masz wrażenia z używania filmów Ferrania?
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl