Makler  Dołączył: 09 Mar 2009
W tej sytuacji to raczej bym rozebrał i oglądnął ten silnik (lub zlecił). Zamarznięcie może powodować powstanie kondensacji i zebranie się wilgoci. Z tego co widzę po opisach awarii silników SDM to wrażliwość na wilgoć jest ich głównym powodem.
 

kazio  Dołączył: 31 Paź 2011
Makler napisał/a:
Z tego co widzę po opisach awarii silników SDM to wrażliwość na wilgoć jest ich głównym powodem.


Ktoś kiedyś pisał na forum o przerobionym chyba 50 - 135 na śrubokręt; podobno nic nie stracił na szybkości i śmigał aż miło. Szkoda, że Pentax nie oferuje np. wyboru trybu napędu AF przy danym obiektywie :-> No ale to już chyba byłaby za duża uprzejmość wobec użytkownika :lol:
 

Zdano  Dołączył: 23 Paź 2006
kazio napisał/a:
50 - 135 na śrubokręt

Mam taki, na śrubokręcie jest szybszy niż na SDM.
Przeróbka polega na zmianie oprogramowania obiektywu i można to cofnąć jeżeli ktoś bardzo chce.
 

kazio  Dołączył: 31 Paź 2011
Zdano, a gdzie to robiłeś?
 

plwk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Na forum jest gdzieś opis jak to samemu zrobić.

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach