pi.wa  Dołączył: 20 Kwi 2006
Nie kupujcie w Chorzowie
Witam wszystkich chcialem podzielic sie z wami pena uwaga na temat sklepu internetowego z Chorzowa; nie moge napisac jakiego bo sie jescze o dobre imie beda sadzic :(
Kupilem u nich 50-135/2.8 i po 3 tygodniach przestal dzialac; zadzwonilem, a mily Pan ktory mi to szklo sprzedal powiedzial ze nie moze pomoc; teraz za taka pomoc juz dziekuje
Pozostaje tylko Piotr w Asterze
pozdrawiam
 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
pi.wa: firma kogucik z Chorzowa pewnie i tak by go wyslala do Piotra, a trwalo by to znacznie dluzej, a tak zalatwisz to sam, i duzo szybciej - i po co tak od razu komus opiniie psuć ? :-B

BTW: 50-135 pewni Ci padl jak chciales jakiegos kaczora ustrzelic, albo Roman G sie nie zmiescil w kadrze.

 

Dancer  Dołączył: 04 Wrz 2006
gator napisał/a:
...firma kogucki z Chorzowa pewnie i tak by go wyslala do Piotra, a trwalo by to znacznie dluzej, a tak zalatwisz to sam, i duzo szybciej - i po co tak od razu komus opiniie psuć ?


Czy to jakiś żart? Czy mówisz to całkiem poważnie?
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
gator napisał/a:
a tak zalatwisz to sam, i duzo szybciej - i po co tak od razu komus opiniie psuć ? :-B
Bo zasranym obowiązkiem sprzedawcy jest przyjąć towar do reklamacji. Tyle na temat. Nie ważne, czy będzie szybciej. Jeżeli pi.wa kupował w Chorzowie, to sprzedawca powinien przyjąć bez zbędnych ceregieli.
gator napisał/a:
z Chorzowa pewnie i tak by go wyslala do Piotra
Hm...a Piotr z Astera jest serwisem Pentaxa ?
 

alkos  Dołączył: 18 Kwi 2006
gator napisał/a:
pi.wa: firma kogucki z Chorzowa pewnie i tak by go wyslala do Piotra, a trwalo by to znacznie dluzej, a tak zalatwisz to sam, i duzo szybciej - i po co tak od razu komus opiniie psuć ?


Pracujesz tam?



:evil:
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
pi.wa, domyślam się że chodzi Ci o sklep Foto***y? Sam u nich kupiłem jedno szkło i przy transakcji byli bardzo mili i uprzejmi, a przesyłka ekspresowa... Ale jeśli jest tak jak mówisz, to w 101% zgadzam się z argawenem
Cytat
zasranym obowiązkiem sprzedawcy jest przyjąć towar do reklamacji
 

Polar  Dołączył: 12 Mar 2007
Cytat
Pracujesz tam?


Jakos tak naturalnie skojarzone prawda ?
 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
chyba nie zrozumieliście żartu - Panowie na A
 

alkos  Dołączył: 18 Kwi 2006
Cytat
chyba nie zrozumieliście żartu - Panowie na A


Jacy panowie?

Dancer na przyklad tez nie zrozumial.
 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
ja pitole, logicznym jest ze sklep powinien przyjac szklo do reklamacji, lub wydac towar wolny od wad.

A to ze żart/farsa nie został zrozumiany to przepraszam Dancer-a, alkosa, argawena i innych

Farsa, odmiana komedii, zwykle nawiązująca do codzienności, podejmująca błahe konflikty urastające do rozmiarów znaczącego problemu. Posługuje się komizmem sytuacyjnym, karykaturą, grą słów, niewyszukanymi dowcipami i trywialnymi sytuacjami.


pi.wa nie łam się 80-200 jednak górą.

idę spać bo mnie zaraz zjecie.
 

Dancer  Dołączył: 04 Wrz 2006
Może jestem za głupi.... aby złapać w lot tak bystre żarty....

Ale wydaje mi się, że temat jest zbyt poważny żeby sobie z niego żartować.
Gdyby mi padł obiektyw za 2500zł a sprzedawca niechciałby zrealizować gwarancji to nie byłoby mi do żartu.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
gator napisał/a:
A to ze żart/farsa nie został zrozumiany to przepraszam Dancer-a, alkosa, argawena i innych
trzeba było dać to :-P na końcu wypowiedzi. Ale jak napisał Dancer, to zbyt drogie szkło, by sobie żartować.
 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
sprzedawca musi uznac gwarancje, gdyz obliguja go do tego przepisy (chyba ze wina lezy po stronie kupujacego to oczywiscie reklamacja nie musi byc uznana - ale w tym przypadku te opcje wykluczamy). Jezeli sprzedawac nie chce uznac/przyjac reklamacji, to rowniez sa przepisy i innego wyjscia raczej nie ma jak ich dochodzić.

wracając do mojego "żartu" to nie wiem czy jest do konca taki głupi, gdyz wydaje mi sie ze napewno szybciej bedzie przekazac szklo osobiscie do serwisu w w-wie, niz meczyc sie z firmą kogucik.

i zacytuje na koniec sam siebie
Cytat
i po co tak od razu komus opiniie psuć ? :-B

Ironia – sposób wypowiadania się oparty na zamierzonej niezgodności, najczęściej przeciwieństwie, dwóch poziomów wypowiedzi: dosłownego i ukrytego


kwota 2500zl oczywiscie nie powinna byc powodem zartów, ale tez nie jest kwotą aby robić nie wiem jaką tragedię życiową. Sytuacja pi.wy nie jest bez wyjscia, pozatym napewno za jakies +/- 2 m-ce dostanie nowe 50-135.

ZYJEMY W POLSCE jak "wiecie" ?

 

Dancer  Dołączył: 04 Wrz 2006
gator napisał/a:
wracając do mojego "żartu" to nie wiem czy jest do konca taki głupi, gdyz wydaje mi sie ze napewno szybciej bedzie przekazac szklo osobiscie do serwisu w w-wie, niz meczyc sie z firmą kogucik


Jest do końca. Bo w takim wypadku ktoś robi z siebie Jelenia reklamując szkło nie u sprzedawcy.
 

pi.wa  Dołączył: 20 Kwi 2006
Pozwolcie ze dodam troche szczegolow....: kupowalem pare itemsow od Piotra w Asterze o zawsze bylo OK, raz glupi ja chcialem jakos tak sam nie wiem po co w Chorzowie i kolaps ( obiektyw padl - pewnie przypadek ale....) nie pisze tego byscie nie kupowali czy tez kupowali ale byscie mieli pelen obraz; a Pan w Chorzowie zamiast bez zastanowienia przyjac reklamacje od razu zaczal krecic ze trzeba sprawdzic, ze sie naradzic, ze to ze tamto.....a zapawniam was ze jest co najmniej jeden sposob zalatwienia tej sprawy od razu i bez klopotu dla sklepu i klienta....i w sumie trafilem do drugiego Piotra w Apollo ktory stwierdzil ze maja 2 tyg. na naprawe i tyle bede czekac a gdyby nie to dostane nowy....i trudno przejechalem sie na Szyszkowa; mam za swoje dlatego napisalem ze zostal Piotr w Asterze nie robi problemow co wiecej nawet pomaga...niebywale :)
A Panstwo w Chorzowie niech sie zajma handlem swierzym powietrzem i przejda szkolenie z obslugi klienta...bo jak sprzedawac to szybko a jak reklamowac to niespecjalnie....przeszli juz na pewno szkolenie ze zniechecania....no to milej soboty zycze....A mial ktos z was doczynienia z serwisem Apollo i owymi 2 tygodniami????

 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
Dancer: chyba nie do konca masz racje. Oczywiscie ze szklo powinno sie reklamowac u sprzedawcy, ale np jezeli ja bym mieszkał w wawie to wolalbym oddac je na miejscu i miec w du...e sprzedwce z Chorzowa (wysylac do niego paczki lub jezdzic). Ja osobiscie wolalbym juz nie miec kontaktu z takim sprzedawcą tylko z serwisem. Nie wiem czy tak jest ze szkami pentaxa, ale napewno taką polityke ma LG. (nie musze jechac do sklepu, a sklep do serwisu - tylko ide do autoryzowanego serwisu i po problemie)


A Jelenie jak to napisales to robi z siebie sklep kogucik z Chorzowa, tracąc takim postepowaniem klientow.
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
pi.wa napisał/a:
A mial ktos z was doczynienia z serwisem Apollo i owymi 2 tygodniami????
Powiedzmy miesiąc, w dodatku pewnie dostaniesz nowe szkło.
 

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
pi.wa, coś Ciebie ściemniają. I w tym sklepie w Chorzowie i w tym Asterze. O sprawach gwarancji jest gdzieś na forum wątek, gdzie te problemy były szczegółowo rozstrzygnięte. Jest ustawa i ona mówi dość jednoznacznie, że sklep, że ma 2 tygodnie na rozpatrzenie zasadności roszczenia a po tym terminie (jeśli nie będzie odpowiedzi) uznaje się je za zasadne. I że to klient ma prawo wybrać sobie sposób załatwienia sprawy: albo naprawa, albo wymiana na nowy egzemplarz. I że lepiej jest chcieć nowy, bo nie ma terminu określonego jednoznacznie, w jakim ma zostać naprawa wykonana! Więc nie daj sobie wcisnąć, że do naprawy pójdzie, tylko żądaj wymiany BO MASZ DO TEGO PRAWO!
I sprawa jest między Tobą a sprzedawcą, żaden serwis, diler, producent, przedstawiciel itd. nie mają tu nic do rzeczy.
Ufff....
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
matb napisał/a:
bo nie ma terminu określonego jednoznacznie, w jakim ma zostać naprawa wykonana!
Akurat w gwarancji Pentaxa jest: 2 tygodnie.
matb napisał/a:
tylko żądaj wymiany BO MASZ DO TEGO PRAWO!
pewnie ,że ma. Ale sprzedawca decyduje na co się zgadza. Czy na wymianę, czy na naprawę.
Pewnie i tak dostanie nową sztukę w Apollo.
 

tref  Dołączył: 05 Wrz 2006
Mogę zapytać czym objawia się ten pad nowej szklanicy? AF nie kręci, pierścień został w ręku, czy... no właśnie jakie znaki na niebie i ziemi sugerują, że cos jest nie tak? Warto, żeby inni sprawdzili swoje szkła pod tym kątem.

PS - pi.wa, miło Cię widzieć na forum :-D

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach