Gwiazdor  Dołączył: 05 Mar 2007
tref napisał/a:
Przem77 napisał/a:
po miesiącu urzytkowania
użytkowania może ?
Nie wiadomo co on z tym robił. :-P
 

pi.wa  Dołączył: 20 Kwi 2006
Nie pozostawiacie mi szansy na niezabieranie glosu....a szkoda
1. a to dlaczego mam sie nie obrazac na sklep w ktorym pracuja niekompetentni pracownicy nie potrafiacy udzielic kompetentnej informacji ( a nich sobie bedzie i na slasku - czy tam sprzedawca nie musi byc pomocny? nie wspominajac slowa mily .... jest jeszcze kilka pokrewnych...w koncu wyciagaja od ciebie ponad 3k)
2. pierwszy Piotr ( bez nazwisk bo po co ) powiedzial jak sytuacje sklep moze rozwiazac na korzysc klienta bez start wlasnych (ale z odrobina wysilku umyslowego i fizycznego) moze w Chorzowie tez tak mozna????
3. drugi Piotr powiedzial ze Apollo zalatwia sprawe w 2 tyg. itd. itd. szybko, milo i na temat czyli jednak mozna....
...no ale 20 lat zobowiazuje
i juz sam nie wiem do czego to tam jeszcze mialem sie odniesc....nie miesiaca tylko 3 tygodni....moze nie rozmawialem z wlascicielem skoro jest taki mily...no i z tym niewymienianiem to nie jest zupelnie tak jak Pan kolega mowi ale co tam ....
w kazdym razie to chyba dobrze ze kolega Przem77 nie jest pracownikiem tamtego sklepu

pozdrawiam i mam nadzieje ze nikogo nie urazilem bo nie bylo to moim celem; celem jest wyzalenie sie na forum na niesprawiedliwosc swiata i fakt ze fundusze akcyjne strzasznie poszly w dol.... a moze sprobujmy zrobic ranking tych fajnych i niefajnych
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
pi.wa napisał/a:
sytuacje sklep moze rozwiazac na korzysc klienta bez start wlasnych (ale z odrobina wysilku umyslowego i fizycznego)
Właśnie, to świadczy o klasie sklepu.
 

H.M.  Dołączył: 25 Kwi 2006
Cytat
powinienes sie cieszyc ze sprawdzili przed wyslaniem czy karta prawidlowo dziala... Niewdziecznik heh


No cóż, wole dostawać sprzęt orginalnie zapakowany, sam go sobie potrafie sprawdzić.
 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
Ja jestem jak najbardziej za rankingiem fajne/niefajne. I wydaje mi sie powinno sie zrobic taki ranking aby przestrzec innych przed sklepami typu kogucik z Chorzowa.

Panie Przem77 to czy sklep zasluguje na miano kogucika czy nie, to sam pokazuje swoim dzialaniem. Jezeli taka "firma" jak pi.wa oraz H.M. mieli klopoty ze sklepem, to bez powodu by o tym nie pisali. Jest wolny rynek i zasada jest prosta: jezeli sklep kladzie lage na klienta, to klientk ladzie lage na sklep. Sklep pada i mamy wolny rynek.
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
gator, może mieć dobry pomysł. Można by stworzyć wątek z opiniami o sklepach w których kupowaliśmy. Niby w sieci coś takiego już istnieje, ale...
 

dickkett  Dołączył: 18 Wrz 2006
screwdriver napisał/a:
Można by stworzyć wątek z opiniami o sklepach w których kupowaliśmy

A to nie wystarczy?
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
dickkett, miałem na myśli sklepy: czas oczekiwania, obsługę, dostępność towaru. Wątek podany przez Ciebie jest o użytkownikach forum.
 

dickkett  Dołączył: 18 Wrz 2006
Tytuł wątku brzmi: Sprzedawcy - rekomendacje i ostrzeżenia
Sklep to też sprzedawca (a wątki nie dublowałyby się).
 

Polar  Dołączył: 12 Mar 2007
dickkett

i to jest konstruktywna uwaga :-B
 

screwdriver  Dołączył: 22 Mar 2007
dickkett, OKey :) :-B
 
Robert  Dołączył: 19 Lis 2006
gator napisał/a:
Ja jestem jak najbardziej za rankingiem fajne/niefajne. I wydaje mi sie powinno sie zrobic taki ranking aby przestrzec innych przed sklepami typu kogucik z Chorzowa.

Panie Przem77 to czy sklep zasluguje na miano kogucika czy nie, to sam pokazuje swoim dzialaniem. Jezeli taka "firma" jak pi.wa oraz H.M. mieli klopoty ze sklepem, to bez powodu by o tym nie pisali. Jest wolny rynek i zasada jest prosta: jezeli sklep kladzie lage na klienta, to klientk ladzie lage na sklep. Sklep pada i mamy wolny rynek.


to nie jest sklep kogucik, to także centrum Sigmy i spory sklep netowy, łatwo się wyżywać w sieci, tymczasem w najlepszym miejscu można trafić na słabego pracownika i zostać źle potraktowanym, niestety tak bywa i nie tylko w naszym kraju ale nie jest to powód by wieszać psy na całej firmie, proponuję odrobinę dystansu

oczywiście muszę na koniec dodać, że nie jestem związany z tym sklepem, nie dostałem za ten wpis filtra uv Hama w nagrodę itd.

P.S. dlaczego ten wątek nie został przeniesiony do HP ? to chyba nie jest odpowiednie miejsce
 

argawen  Dołączył: 19 Kwi 2006
Robert napisał/a:
tymczasem w najlepszym miejscu można trafić na słabego pracownika i zostać źle potraktowanym, niestety tak bywa i nie tylko w naszym kraju ale nie jest to powód by wieszać psy na całej firmie
Pewnie, że można. Bo o firmie świadczy najsłabsze ogniwo, nie najlepsze.
 
Robert  Dołączył: 19 Lis 2006
pełna zgoda, jednak w praktyce jest to jeden z lepszych sklepów w sieci, spory wybór i 'fizyczny lokal' to też zalety,

nie bronię sklepu, chcę tylko zauważyć, że niektóre określenia były za mocne
 

gator  Dołączył: 24 Kwi 2007
Robert okreslenia nie sa zbyt mocne, gdyz nie bez przyczyny juz dwie osoby na forum zawiodly sie na tym sklepie - uwazasz ze wysylanie komus karty SD ze zdjeciami jest powazne, i pewnie mi jeszcze napiszesz ze to ta sama osoba obslugiwala pi.we ?

Pozatym jezeli nadal uwazasz ze to zbyt mocne okreslenie to proponuje Ci jeszcze poczytac opinie na temat tego sklepu w necie (skapiec itp.) niestety nie wszystkie sa tak kolorowe jak piszesz.

Ja osobiscie uwazam, ze jezeli mialbym kupic cos w takim sklepie to wolałbym doplacic 100zl i miec pewnosc ze bede normalnie traktowany a nie jak buc.
 

Michu  Dołączył: 18 Kwi 2006
Cóż. Ja myślę, że to, czy to wporządku w znacznej mierze uzależnione jest od tego, jakie to były zdjęcia.
 
Robert  Dołączył: 19 Lis 2006
gator napisał/a:
Robert okreslenia nie sa zbyt mocne, gdyz nie bez przyczyny juz dwie osoby na forum zawiodly sie na tym sklepie - uwazasz ze wysylanie komus karty SD ze zdjeciami jest powazne, i pewnie mi jeszcze napiszesz ze to ta sama osoba obslugiwala pi.we ?



sklep kogucik... nie wiem dokładnie co to znaczy, prawdopodobnie chodzi o kogoś, kto sprzedaje uszkodzony towar jako sprawny, nie przyjmuje zwrotów, nie oddaje kasy, daje gwarancję z Hongkongu obiecując, że będzie polska a na koniec znikający w oddali

masz jakąś inną definicję ?

gator napisał/a:
Pozatym jezeli nadal uwazasz ze to zbyt mocne okreslenie to proponuje Ci jeszcze poczytac opinie na temat tego sklepu w necie (skapiec itp.) niestety nie wszystkie sa tak kolorowe jak piszesz.



OK, skapiec.pl

Ogólna ocena: 9.56
Zadowolenie z zakupów:: 9.54
Fachowość obsługi:: 9.71
Dostarczenie przesyłki na czas:: 9.74
Chciałbym kupowac tu znowu:: 9.52

chyba nieźle, powiedziałbym jeden z najlepiej ocenianych sklepów

gator napisał/a:
Ja osobiscie uwazam, ze jezeli mialbym kupic cos w takim sklepie to wolałbym doplacic 100zl i miec pewnosc ze bede normalnie traktowany a nie jak buc.


proszę, podaj mi adres takiego sklepu, gdzie obiecujesz wszystko na 100%
 

perl  Dołączył: 24 Wrz 2006
Robert, powyższe dwa przykłady mówią same za siebie.

Nie jestem wybitnie >anty< ale skoro 2 osoby z tego forum nie były zadowolone z zakupów - pierwsza z jakości obsługi, druga z wysłanego towaru - to chyba świadczy o tym że 20 lat na rynku spowodowało że czują się zbyt pewni siebie i wiedzą że klienta nie stracą, nawet przez kilka głupich 'występków'.

Kiedyś jak pracowałem 'na black' w pewnej firmie z branży informatycznej to wpajano mi znaną zasadę - że jeden niezadowolony klient to utrata trzech.

Kto nie zna, to brzmi to mniej więcej tak, że jedna niezadowolona osoba mówi dwóm kolejnym, np. znajomym, żeby unikać tego miejsca.

Co do tej firmy moge powiedzieć że jest mi znana z Allegro i nawet skłania(łe)m się żeby coś tam w przyszłości kupić, z racji tego że to chyba jedyny sklep na Śląsku który ma w ofercie tyle sprzętu (nie wliczając MediaMarktów i Saturnów)
 

zorzyk  Dołączył: 21 Kwi 2006
Żeby wyczerpać wszystkie za i przeciw: H.M. nie interweniował u nich oficjalnie w sprawie zdjeć na karcie. W tym przypadku nie wiemy nic o reakcji sklepu, bo sklep nie wie nic o tej sprawie.
 
Robert  Dołączył: 19 Lis 2006
perl napisał/a:
Robert, powyższe dwa przykłady mówią same za siebie.

Nie jestem wybitnie >anty< ale skoro 2 osoby z tego forum nie były zadowolone z zakupów - pierwsza z jakości obsługi, druga z wysłanego towaru - to chyba świadczy o tym że 20 lat na rynku spowodowało że czują się zbyt pewni siebie i wiedzą że klienta nie stracą, nawet przez kilka głupich 'występków'.

Kiedyś jak pracowałem 'na black' w pewnej firmie z branży informatycznej to wpajano mi znaną zasadę - że jeden niezadowolony klient to utrata trzech.

Kto nie zna, to brzmi to mniej więcej tak, że jedna niezadowolona osoba mówi dwóm kolejnym, np. znajomym, żeby unikać tego miejsca.

Co do tej firmy moge powiedzieć że jest mi znana z Allegro i nawet skłania(łe)m się żeby coś tam w przyszłości kupić, z racji tego że to chyba jedyny sklep na Śląsku który ma w ofercie tyle sprzętu (nie wliczając MediaMarktów i Saturnów)


zgoda w 100%, co do zaopatrzenia - ja kupuję w T. Górach, równie znany i dobrze zaopatrzony sklep, są też inne ale to nie miejsce na reklamy

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach