Ryszard napisał/a:Arti, no to się właśnie nie rozumiemy.
Ryszard napisał/a:Uważam, że na przełomie wieków auta osiągnęły swego rodzaju optimum i niewiele więcej jest mi potrzebne do wygodnej, sprawnej i bezpiecznej jazdy.
Ryszard napisał/a:Samochody autonomiczne.
plwk napisał/a:Poczekaj aż dożyjesz do 70-ki.
Pozdrawiam
Arti
opiszon napisał/a:Mój manual chciałaby żebym 5 wrzucił przy 55 a 6 przy 80.
Gwiazdor napisał/a:Trzeba dbać o to, co mamy. Już niedługo nie będzie co albo za co kupować.
i poza miastem, jak nic się nie dzieje, to używam 1,2,4,6Arti napisał/a:6 biegów w manualu
. Tego przeżycia nie da się zapomnieć.apemantus napisał/a:100 km/h
Ami66; ВИЛИЯ; Riva Zoom 115; S5600; K-3
plwk napisał/a:Poczekaj aż dożyjesz do 70-ki.
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
plwk napisał/a:Generalnie podpowiedzi są "Eko" czyli silnik ma przeżyć okres gwarancji.
CzareK
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
Mnie generalnie automatu nie brakuje (nie mamy, bo żona bardzo nie chciała), poza jedną sytuacją - jazdy po autostradzie na tempomacie adaptacyjnym. Bo nie operując w ogóle gazem łatwo zapomnieć o redukowaniu, kiedy się zrobi pod górkę albo za czymś zwolni. Natomiast przy braku automatu jedną rzeczą w ręcznej skrzyni biegów corolli jestem zachwycony - w trybie sport jest automatyczne wyrównanie obrotów przy redukcji (operować gazem i hamulcem jednocześnie metodą pięta-palce nie umiem). I taka redukcja, gdzie po odpuszczeniu sprzęgła samochód od razu ma właściwe obroty, daje mi wielką frajdę na górskich serpentynach. Z tym że na pierwszych wirażach trzeba uważać, żeby nie wjechać w drzewo.powalos napisał/a:Nie jest źle. Ja jakoś nie mogę przekonać się do automatu.
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Ale że jak, stopa w poprzek na dwóch pedałach?! No nieźlePiotrR napisał/a:metodą pięta-palce
Bo stało się synonimem wyżyłowania i złożoności jednostek napędowych. Sama turbina to temat znany i opanowany od dobrych kilku dekad. To co teraz doszło razem z turbinami, to robi złą prasę.opiszon napisał/a:Ale właściwie to czemu bez turbo?
*ist DS | K20D | K-5II | 17 | ME-Super | G9X
Mam Pentaksa i nie zamierzam przepraszać
No, tak to robili rajdowcy w czasach ręcznych skrzyń biegów. Hasło na YT "heel and toe shifting" - można zobaczyć. A toyota w trybie sport robi to sama. ;)Ryszard napisał/a:stopa w poprzek na dwóch pedałach?!
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Ryszard napisał/a:Weźmy przykładowo system S&S i wymianę oleju co 25 tys. km - problem gotowy.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Ryszard napisał/a:PiotrR napisał/a:
metodą pięta-palce
Ale że jak, stopa w poprzek na dwóch pedałach?! No nieźle
plwk napisał/a:Wymiany oleju co 25 do 30 tys. to marketing robiony pod odbiorców flotowych [...] Użytkownik indywidualny zmienia olej co 12-15 tys. lub co rok.
CzareK
opiszon napisał/a:Ale właściwie to czemu bez turbo?
Użytkownicy diesli to nawet zapomnieli że coś takiego w naturze występowało.
CzareK
powalos napisał/a:Brałem pod uwagę podobne silniki od Suzuki właśnie. Chociaż i oni obecnie poszli w turbiny.
powalos napisał/a:ZipZip mówił, że długo szukał Vitary bez turbo
CzareK
greentrek napisał/a:Tylko w pierwszych seriach produkcyjnych był 1,6 120KM
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Nie wiem, co tam kombinują i z jakich pobudek. W każdym razie nikt nie pytał, jaki chcę wariant harmonogramu przeglądów. Dla wszystkich 25 tys. / 2 lata.plwk napisał/a:Wymiany oleju co 25 do 30 tys. to marketing robiony pod odbiorców flotowych. Przy używaniu pojazdu na ekspresówkach i autostradach taki przebieg może się okazać nieprzesadzony. Użytkownik indywidualny zmienia olej co 12-15 tys. lub co rok.
*ist DS | K20D | K-5II | 17 | ME-Super | G9X
Mam Pentaksa i nie zamierzam przepraszać
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
return isLBA ? lematDady() : piwkoWPoznaniu();
Ryszard napisał/a:często wspominasz Suzuki
Ryszard napisał/a:Jednej Pani się marzy coś małego z napędem na 4 łapki. Jest w tym temacie jakaś alternatywa dla Suzuki?
CzareK
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl