tref napisał/a:
Nie zawsze noszę 2 korpusy ze sobą, a raczej rzadko mam 2 różne rolki :)
modern art = i could do that + yes, but you didn't
tref napisał/a:Zagadnienie drugie - powiększanie z negatywów kolorowych [C-41] na czarno-białych papierach wielogradacyjnych przy użyciu światła kolorowego - wykorzystanie gradacji.
"Living is easy with eyes closed"
Ja mam to samo. Dwa razy to zrobilem w zyciu i sie wstydze. Mi sie cos w glowie przestawia jak mam okreslony film w apracie i nie potrafilbym nawet zrobic zdjecie jakby czarno-biale z kolorowym filmem w puszce,guerilla napisał/a:za to ja nigdy nie mogę się zmusić do zrobienia BW z kolorowego zdj. tchnie mi fałszem strasznym, nawet jak inni mówią że jest git to nikomu nie pokazuję ,bo to oszustwo :))
No wlasnie - prawie graficzna gradacja z cz-b negatywem daje efekt ledwo ledwo normalnej gradacji - mi to zawsze wygladalo jak 1 albo 2 maksymalnie.sołtys napisał/a:magenta była ustawiona na maksa
Tref, tylko tak spytam - masz glowice, czy zarowke? Bo zarowka to na pewno nie jest swiatlo biale, a glowice to tez tylko troche bardziej biale swiatlo. Aha i przypomnialem sobie. Nie polecam uzywania papierow MG bez filtrow - to jest loteria. Papier MG tylko w teorii ma normalna gradacje bez filtrow.tref napisał/a:powiększanie z negatywów kolorowych [C-41] na czarno-białych papierach wielogradacyjnych przy użyciu światła białego.
pozdrawiam,
dzerrry
K-1, SMC FA*24/2, SMC FA*300/4.5, T 28-75/2.8: 645N+FA 45-85/4.5+ A 35/3.5, seria tradycyjnych korpusów bagnetu "K" i nawet jakieś Nikony oraz osprzęt do wszystkiego i niczego.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl