http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
dan napisał/a:Suszy sie na razie, bo mokrego bym do szpuli bym nie wcisnal. Jak wyschnie, to to plukanie bedzie mialo sens jeszcze?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
modern art = i could do that + yes, but you didn't
dan napisał/a:Troche zmartwila mnie rozdzielczosc tej 100-ki. 400-tka ladniej mi wyszla jakos.
dan napisał/a:A AF w mz-5n to gowno straszne
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:W czym wolales? Bo rozdzielcza to ona byla, ino taka troche bajkowa
alkos napisał/a:Spoko, mozna regulowac
dan, mz5n ma czujnik krzyżowy AF, czy zwykły? W mz50 nie ma czujnika krzyżowego i myślałem o upgrejdzie na 5-kę ... ale skoro jest tak źle to chyba nie ma sensu, bo wykastrowany bagnet mi nie przeszkadza.dan napisał/a:A AF w mz-5n to gowno straszne
szkło w połowie pełne
PiotruśP napisał/a:mz5n ma czujnik krzyżowy AF, czy zwykły?
szkło w połowie pełne
CytatPentax MZ-3 ma bardzo skromną matrycę autofokusa. Składa się ona z trzech czujników: środkowy jest wrażliwy jest na linie pionowe, a dwa boczne – prawy i lewy – na linie poziome. (...) Można ostrzyć środkowym lub trzema czujnikami razem. To proste, ale przestarzałe rozwiązanie. W aparatach dla wymagających fotoamatorów nie powinno stosować się innego czujnika środkowego niż krzyżowy. Pentax MZ-3 ma ewidentne problemy z ostrzeniem w przypadku deseni z poziomo układającymi się kontrastami. Matryca złożona tylko z trzech czujników ostrości daje przynajmniej dwa razy mniej informacji o ruchu poruszającego się obiektu w polu widzenia, co może mieć wpływ na małą precyzję ostrzenia dynamicznego.
Jak widać, w budowie matryc autofokusa dominuje tendencja umieszczania w środku pola widzenia czujnika krzyżowego otoczonego z czterech stron czujnikami wrażliwymi na linie pionowe lub poziome i dopełnienie strefy peryferyjnej dodatkowymi czujnikami wrażliwymi na linie poziome lub skośne (Minolta Dynax 7). Od przedstawionej tendencji odstaje Pentax MZ-3. Przestarzałe rozwiązanie konstrukcyjne potwierdziło słabą sprawność w wielu sytuacjach, w których pozostałe aparaty znakomicie dawały sobie radę.
szkło w połowie pełne
dan napisał/a:Podpisuje sie pod tym. GX10 ostrzy o wiele lepiej..
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Korzystales z AF-C w mz5n? no to sie nie dziwie....
alkos napisał/a:Natomiast dobrze sie pracuje w AF-S tylko srodkowym polem, z przekadrowaniem...
alkos napisał/a:o ile nauczysz sie wylapywac okiem pionowe kontrasty.
CytatObiekty trudne dla automatyki ustawiania ostrości:
1. Obiekty o bardzo niskim kontraście
2. Obiekty nie odbijające światła
3. Obiekty poruszające się zbyt szybko
4. Obiekty wchodzące w ramkę AF, a znajdujące się w rożnych odległościach od aparatu.
5. Obiekty bardzo silnie oświetlone z tyłu lub znajdujące się na bardzo jasnym tle.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
http://yacek.migawka.art.pl/
yashica electro 35 GT i GSN, ricoh r1, dynax 7, kiev 60, zeiss ikon ikonta, lubitel, kilka pinhol - puszek,
smien, clack'ów, brownie box'ów i innych takich takich ;)
dan napisał/a:Hmm, ale mz5n ma chyba tylko pojedynczy tryb AF, tzn nie ma ciaglego, jesli o tym piszesz
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl