Artooro  Dołączył: 11 Sty 2007
Apollo serwis
założyłem wątek aby dowiedzieć się czy i jaką "przyjemność" mieli inni użytkownicy Pentax'ów z kontaktu z polskim serwisem firmy należącym do Apollo?

panowie serwisanci twierdza, ze problem nie istnieje (nawet na forum) a chodzi o usterki opisane tutaj i tutaj

zacznę jednak od sprawy wydaje mi się nadrzędnej. kultura dialogu z klientem. samo słowo kultura niewiele na współnego z pojęciami takimi jak: korpus, migawka, wizjer itp. itd. stąd owym "milusińskim" wydaje się być całkiem obce. nieustanne przerywanie wypowiedzi klienta, robienie z niego głupka, zbywanie jakimś niespójnym tłumaczeniem to jest to co osobiście spotkało mnie w Apollo w kontakcie z trzema różnymi osobami (w tym jedna na stanowisku kierowniczym). zero a nawet ZERO możliwości osiągnięcia zrozumienia i gburowaty ton w zamian za podkreślanie własnych kompetencji zdobytych podczas niezliczonej ilości zagranicznych szkoleń. dla mnie nic to jeśli człowiek nadal nie umie rozmawiać z klientem jak równy z równym.

co śmieszniejsze rzecz poszła o usterkę, którą nawet ślepy zauważy. oni i ich komputery jej nie wykryły. jeden mi mówi abym do pomiarów wykorzystał statyw i poziomicę drugi z tego drwi przeciwstawiając temu swoje nowoczesne urządzenia pomiarowe.

nie wiem jak funkcjonują serwisy innych firm ale własnemu (bo jestem użytkownikiem Pentax'a) życzę jak najgorzej. mieszanka cwaniactwa (przede wszystkim!) i braku kompetencji wcześniej czy później doprowadzi do sytuacji gdzie klient frustrat samobójca wysadzi ten bajzel w powietrze. gdybym miał kontakt osobisty nie telefoniczny z tymi ludźmi obawiam się, że mogłoby dojść wóczas do rękoczynu (bo ja niespotykanie spokojny człek jestem :evilsmile: ). nie wiem czy jakieś kierownictwo tam istnieje i czy zajmuje sie tego typu problemami ale jedno mogę stwierdzić śmiało:
NIE POLECAM PENTAX'a NIKOMU... tfuuuu!
 

matb  Dołączył: 02 Lis 2006
Artooro, a nie prościej zamiast z gwarancji korzystać z niezgodności towaru z umową? I zamiast dręczyć się z serwisem zanieść do sklepu, odczekać dwa tygodnie i zażądać wymiany na nowy?
 

gezeb  Dołączył: 26 Maj 2007
Re: Apollo serwis
Artooro napisał/a:
NIE POLECAM PENTAX'a NIKOMU... tfuuuu!

Może warto dodać SERWISU bo zaś ktoś wyrwie z całości i będzie zamieszanie , piszę o tym
po 4-miesięcznych przepychankach z serwisem Tamrona , które zakończyły się wymianą na nowy egzemplarz , czego i Tobie życzę choć w krótszym terminie .
 

Artooro  Dołączył: 11 Sty 2007
zgadza się matb, prościej ale do niedawna nie byłem do końca świadom tej możliwości co jednak nie zmienia faktu, że ludzkie podejście do klienta (bądź co bądź ponad 2k poszło na towar) powinno być wpisane w politykę każdej firmy, a Apollo krótko mówiąc odstawia bucówę, dziś idę do MM z reklamacją i niech ich ręka boska broni jak będą mieli takie same podejście
można mieć jednak normalne podejście do tematów kupno-sprzedaż, 2 dni temu reklamowałem przycinający się spust migawki w grip'ie do K10D, jeszcze nie zdążyłem nic powiedzieć a sprzedawca już mi dał nowy - czyli jak się chce to moszna ;-)
gezeb jeśli o mnie chodzi to uważam, że SERWIS jest drugim działem w firmie stojącym najbliżej klienta (bliżej jest dział sprzedaży), pewnie dlatego z taką łatwością olewa się klienta ciepłym moczem, kiedyś im k...a stanę pod wiatr :evilsmile:

Wyświetl posty z ostatnich:
Skocz do:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach