Cambo
witusch napisał/a:Za milo, 2-ka ma cos w sobie, reszta za bardzo centralnie i nic ciekawego.
Glowny motyw znajduje sie w centralnym punkcie kadru.kowalski89 napisał/a:Centralnie tzn?
witusch napisał/a:Glowny motyw znajduje sie w centralnym punkcie kadru.kowalski89 napisał/a:Centralnie tzn?
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
kowalski89 napisał/a:witusch napisał/a:Glowny motyw znajduje sie w centralnym punkcie kadru.kowalski89 napisał/a:Centralnie tzn?
Tyle też zrozumiałem tylko co jest złego w tym że motyw jest w centrum?
Czy chodzi o to że sporo jest takich zdjęć?
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
pozdrawiam Stach /predoo/
MZ-50, K-50, DSC-W35.
fotki
Pozdrawiam, emigrant.
F100, SB80DX, SB30, N 20/2.8, N 50/1.8D, N 85/1.8D
emigrant napisał/a:kowalski, czy na drugim zdjęciu nie chciałeś zawrzeć znaku czasu, o którym nie wspomnieli przdpiścy? Bezdomny, ale gada przez komórkę!
Już niedługo analog... A póki co kasetka
predoo napisał/a:zasady kompozycji obrazu, nie tylko w fotografii, kadry centralne źle się ogląd i są mało ciekawe chociaż nie zawsze, istnieje tzw złoty podział, trój podział i inne, chodzi o wypuklenie środka centralnego kompozycji/aranżacji czyli punktu na którym skupiony jest wzrok i który stanowi "środek" ciężkości całej kompozycji bynajmniej nie jest to środek symetryczny, raczej unika się ułożenia centralnego i symetrycznego gdyż nie można skupić wzroku na konkretnym punkcie i cała kompozycja jest często mało ciekawa ...
proponuję również trochę poczytać o zasadach kompozycji obrazu może się przydać
predoo napisał/a:2-mi się podoba chociaż osobiście wolałbym bez tej pani w czerwonej sukience
guerilla napisał/a:tak naprawdę chodzi o to, że dobry kadr to dobry kadr, czy jest centralny czy ukośny.
K-1, K-3, MZ-3, ME Super, IRIX 11/4, D-FA 21/2.4 Ltd, FA31/1.8 Ltd, FA50/1.4, FA77/1.8 Ltd, FA80-320...
pozdrawiam Stach /predoo/
K-1, K-3, MZ-3, ME Super, IRIX 11/4, D-FA 21/2.4 Ltd, FA31/1.8 Ltd, FA50/1.4, FA77/1.8 Ltd, FA80-320...
tak? niestety zarzucasz mi że nie uszanowałem autora zdjęcia, co jest kompletną pomyłkąSamp napisał/a:Ja też wyraziłem.
pozdrawiam Stach /predoo/
Samp napisał/a:
Przerażają mnie tego typu teksty, szczęśliwie na tym forum nie ma ich dużo - to raczej domena plfoto. Aż chce się powiedzieć pie*** te wszystkie podziały - oglądać i robić zdjęcia! - poczuć kiedy jest dobrze, a kiedy nie. Nauczyć się czuć kadr, kompozycję, sposób czytanie fotografii - tego wcale nie trzeba się naczytać, nawykuwać i narozumieć!
Cytattak? niestety zarzucasz mi że nie uszanowałem autora zdjęcia, co jest kompletną pomyłką
Już niedługo analog... A póki co kasetka
pozdrawiam Stach /predoo/
to po co Ci ten topic? Pytasz o zdanie innych a potem sie dziwisz jak ktos tlumaczy Ci podstawy fotografii. Moim zdaniem te fotki miedzy innymi dlatego sa nudne, bo sa wlasnie centralnie kadrowane. Oczywiscie inna kompzycja nie uczynilaby z nich dziel sztuki, ale bylyby przynajmniej poprawne. Jesli sie kadruje centralnie, to dobrze jest jesli robi sie to swiadomie i w jakims konkretnym celu. Ja tez nie jestem wolny od tej przypadlosci, ale po tym jak lepsi ode mnie zwrocili mi na to uwage, staram sie podchodzic bardziej swiadomie do kadru.kowalski89 napisał/a:a osobiście wolę do wszystkiego dochodzić sam
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl