K20D, MV-1, Optomax 28 2.8, SMC-M 50 1.7, SMC-K 135 3.5, kit II 18-55 i 50-200
Mamiya 645E, Mamiya-Sekor 80 2.8
Cmena 35
Kershaw Eight-20 King Penguin
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
Disintegrator napisał/a:Jak to napisac i sie nie zamotac... adaptacja interkulturowa wszelakiej masci kodu nonwerbalnego tak czy tak jest stalym elementem transferu. Do tego dochodzi lokalizacja kulturowa, nie tylko pozioma, w przypadku zmiany jezyka, ale rowniez pionowa, przy zmianie grupy docelowej itd.
Disintegrator napisał/a:w z multimediami chodzilo raczej o film, telewizje, oprogramowanie, lokalizacje gier komputerowych itd...
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:Disintegrator napisał/a:
Jak to napisac i sie nie zamotac... adaptacja interkulturowa wszelakiej masci kodu nonwerbalnego tak czy tak jest stalym elementem transferu. Do tego dochodzi lokalizacja kulturowa, nie tylko pozioma, w przypadku zmiany jezyka, ale rowniez pionowa, przy zmianie grupy docelowej itd.
No tak
KaSetka + 18-55 + Helios 44M-4 + Jupiter 37A 3,5/135
W teorii nie ma różnicy między praktyką, a teorią. W praktyce jest.
Pozdrawiam,
thrackan
Kiev 6C, Lubitel 166U | MZ-10, CE-4, P50
Yashica Mat124, Canon 100d
Zorki 4K, Zorki S, Jupiter-8 2/50, Industar-22 3,5/50 "P", Jupiter-12 2,8/35, Jupiter-9 2/85, Jupiter-11 4/135, celownik uniwersalny, Swierdłowsk-4
Format 6x6: Pentaconsix TL, Biometar MC 2,8/80, Sonnar 2,8/180, Mir-38 3,5/65
Oprócz znajomości słownika języków obcych i encyklopedii dobrze jest, jak ma się z kim porozmawiać. A jeszcze lepiej, jak chcą z nami rozmawiać.water-drinker napisał/a:"dystrakcja egzystencjonalizmu implikowana dromologiczną tendencją deterministyczną w bilateralnych kosmologicznych bytach humanizmicznej precesji symulakronicznej".
Wczoaj był 17 września...DarW napisał/a:obecnie w trakcie kampanii wrześniowej;
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Nie cierpię bełkotu.
tref napisał/a:No, tym bełkotliwym wywodem udowodniłem, że sama komunikacja międzyludzka jako taka nie może być implikacją poprawnej interpretacji sygnałów, gdyż sam tylko biały szum występujący podczas transmisji może wpływać tłumiąco na owe sygnały i jednocześnie kodowanie sygnału może mieć postać niedekodowalną przy użyciu algorytmów stosowanych przez odbiorcę.
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl