wiem, sam jestem zagorzałym motocyklistom 25 lat w siodle , no niestety w tej chwili bez motocykla i szansy na jego kupno , a co do serwisów to ręce opadają , całe szczęście że sam potrafię naprawić motocykl , a co doCytatroket, każdy sport samochodowy czy motocyklowy to pole popisu dla konstruktorów i zdziwiłbyś się, ile rzeczy przechodzi później do samochodów cywilnych.
to prędzej zjedzą Ciebie białe niedzwiadki, i nie mówię tego bynajmniej złośliwie , znam to z własnej autopsji , a na Syberii nie byłem .Co do motocykli KTM znakomite , choć drogie w eksploatacji . Austryjacy wiedzą jak robić motocykle , choć ja bym parę rzeczy poprawił , ale szkoda piany bićCytatZreszta KTM ma specjane programy wsparcia nawet dla indywidualnych uzytkownikow - jak ci na przyklad jakas oska pojdzie na srodku Syberii,
Niespotykanie Spokojny Człowiek + K10 z 35mm F2.4 AL . Sherpa 600R . SMC DA 55-300 , smc 50 A 1.7 , raynox 250
roket napisał/a:sam jestem zagorzałym motocyklistom 25 lat w siodle , no niestety w tej chwili bez motocykla i szansy na jego kupno
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Niekoniecznie. polecam http://motosyberia.comroket napisał/a:to prędzej zjedzą Ciebie białe niedzwiadki,
pozdrawiam,
dzerrry
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
link do całości tu i ot cały serwis.CytatSzał przygotowań trwał sześć miesięcy. Postanowiliśmy ujednolicić nasze motocykle do koloru pomarańczowego. Wysłaliśmy pocztą dwieście kilogramów sprzętu (opony, oleje) w kilka miejsc na naszej trasieW Mongolii zgubiłem osłonę przedniej zębatki. Błoto przez ostatnie pięć tysięcy kilometrów waliło prosto na simering na wale, który zaczął właśnie puszczać. Minęliśmy ostatnią większą wioskę. Znajdujemy bazę ekipy remontującej drogi. Mają sporo części do kamaza, ale niestety nic nie pasuje. Zaczynamy kombinować. Proponują, żeby wrzucić do oleju drewniane wióry - to syberyjski sposób na zatrzymanie wycieku. W końcu jest pomysł, żeby wytoczyć nową tuleję o 0,03 mm większą. Działa! Adam Słodowy byłby z nas dumy.
Następnego dnia pękła rama pod siedzeniem motocykla Safrana (a Mirek ostrzegał, żeby dokręcić śruby!). Jesteśmy na totalnym zadu? ale zaraz, jakieś osiem kilometrów temu mijaliśmy ekipę, która remontowała most. Spawacz ze Spec-Mostu uwija się z tym prymitywnym zadaniem w pięć minut! Oprócz dozgonnej wdzięczności chcemy mu po prostu zapłacić za dobrze wykonaną robotę. On na nas patrzy z politowaniem i mówi - "A na ch...j mienia diengi w tajgie"?!
Niespotykanie Spokojny Człowiek + K10 z 35mm F2.4 AL . Sherpa 600R . SMC DA 55-300 , smc 50 A 1.7 , raynox 250
roket napisał/a:sam jestem zagorzałym motocyklistom 25 lat w siodle , no niestety w tej chwili bez motocykla i szansy na jego kupno
Niespotykanie Spokojny Człowiek + K10 z 35mm F2.4 AL . Sherpa 600R . SMC DA 55-300 , smc 50 A 1.7 , raynox 250
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl