K100 | MX | A 28 2.8 | M 50 1.4
SpinDoc napisał/a:4. Coś co może zachęcić więcej ludzi do fotografowania i rozmawiania o tym, a nie o sprzęcie.
K|18-55|35/2|50/1.7|77/1.8|135/3.5|70-200/2.8|540|
Ludzie? (...) Wiatr nimi miota. Nie mają korzeni – to im bardzo przeszkadza.
Pozdrawiam
CytatMoże najrozsądniej prace przy użyciu grafiki nazywać fotografikami?
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
SpinDoc napisał/a:Zabawne, bo ja z kolei myślę, że to:boberski napisał/a:A ja zawsze myślałem ze pojedynki to próby udowodnienia swojego męstwa a nie dystansu do samego siebie....![]()
1. Zabawa.
2. Mobilizacja do działania.
3. Mobilizacja do twórczego myślenia.
4. Coś co może zachęcić więcej ludzi do fotografowania i rozmawiania o tym, a nie o sprzęcie.
Udowadnianie męstwa? Poza tym, że to żałosne to w dodatku głupie, bo jak za pomocą fotografii mam udowodnić, że jestem męski? Jeśli wygram udowodnię, że moje zdjęcie podobało się większej ilości osób. Tylko tyle.
K10, Tamron 17-50, FA 50/1.4, SMC-M 100/2.8, Tamron 70-300, Metz 48 AF-1, Samyang 8mm "party lens"
PICASA
Czy jesteś pewien? http://www.drublair.com/comersus/store/tica.aspdagio napisał/a:Tak się składa że jeszcze da radę odróżnić render od prawdziwej twarzy.
Ludzie czasami do tego tak podchodzili, że w sumie nie wiem gdzie przebiega granica żart/powaga.dagio napisał/a:ludzie po prostu chcą "mięsa"
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
Benek napisał/a:Dlaczego nikt nie reaguje na tego typu tekstyCzy można po takiej kwestii dalej, normalnie, prowadzić dyskusję
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Dagio, moze przy packshotach tak jest, ale gdy tylko przed obiektywem postawisz czlowieka, to nawet jeden zawieszony gest, polobrot tulowia, spojrzenie, moze calkowicie zmienic zdjecie. Przypadek jest wpisany w fotografie.dagio napisał/a:Wszystkie te wnioski dotyczą fotografii studyjnej, która rządzi się tymi prawami, że o przypadku tu wogóle nie mówimy a o realizacji zamierzenia.
Dan, wyrywasz z kontektu. Oczywiscie, ze fotomontaz to jedna z technik fotograficznych. Troche sie zapedzilem, bo pisalem o czyms zupelnie innym - o czystej wody oszustwie.dan napisał/a:wg Dzerrego, wg madrych ksiazek, czy wg norm ISO?![]()
pozdrawiam,
dzerrry
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
CytatKtóż nie widzi, że artysta starający się przedstawić kwiat, owada, pejzaż, postać ludzką tak, by uwidocznić ich charakter i ukryte uczucia, tworzy dzieło bardziej podniecające i bardziej poruszające emocjonalnie niż to, jakie stworzono za pomocą jedynie aparatu fotograficznego czy zimnego skalpela? Choćby najdokładniejsza naturalistyczna ilustracja, reprodukowana w dziele przyrodniczym, nie wzrusza nas, bo brakuje jej duszy, gdy tymczasem na przykład tworzący z natury artysta japoński w niezrównany sposób potrafi ukazać poruszający dogłębnie motyw, to szydercze, to znów melancholijne oblicze żywej istoty, jakiegoś przedmiotu pełnego treści. Tak to nieświadomie, z umiłowania przyrody, tworzy on rzeczywiste symbole "lasu", "radości wiosny", "smutku jesieni".
W ornamencie zatem symbol jest tym świetlistym punktem pośród spokojnej i zamierzonej błahości listowia i arabesek. Symbol pobudza uwagę, wraz z nim pojawia się na scenie myśl, poezja, sztuka.
Symbole to punkty, w których idee nabierają konkretnego kształtu. Poza tym na próżno odradzalibyśmy artyście dekoratywnemu stosowanie symboli, które u poety akceptujemy bez trudu. Jak długo myśl kieruje piórem, pędzlem, ołówkiem, nie można wątpić, że symbol będzie urzekał człowieka. Zresztą miłość do przyrody zawsze będzie niosła z sobą symbole: ukochany przez wszystkich, wszystkim bliski kwiat zawsze będzie odgrywał ważną i symboliczną rolę w ornamencie...
Świadomie, czy nieświadomie zastosowany, symbol ożywia dzieło sztuki, jest jego duszą.
U zarania Dwudziestego Wieku niech nam będzie wolno powitać odrodzenie narodowej "sztuki dla wszystkich" jako zapowiedzi lepszych czasów [...]
Życiu w Dwudziestym Wieku nie zabraknie radości, sztuki ani piękna.
Emile Galle, Le decor symbolique, przemówienie inauguracyjne na posiedzeniu Academie de Stanislas, Nancy, 17 maja 1900 roku, Memoires de l'Academie de Stanislas, t.XVII, seria 5
4xPentax P30T + Pentax MV + SMC-M 28mm 1:2.8 + SMC-M 50mm 1:1.7 + SMC-M 135mm 1:3.5 + Pentax AF160
Pentax Auto 110
Pentax K10D
Fujifilm X20
Iza napisał/a:Symbole to punkty, w których idee nabierają konkretnego kształtu.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl