<pozdrawiam>
M.
Zupełnie odpentaksiony
Disintegrator napisał/a:ale kto w benzynie przy 60 zapina 4???? albo 5 przy 80???
jack napisał/a:
wiesz w mojej benzynie przy 60km/h na 4 biegu mam obroty ok 2000
K100DS + Kit I + Cosina 19-35 + Sigma 70-300 DG + Rikenon P 50mm 1.7 + Pentax M 35mm 2,8 + Marexar 135 2,8 + Sigma 530 Super + Ansmann Battery Grip + troche rupieci
Ditto! I nieźle im to zamykanie idzie.Disintegrator napisał/a:problem polega na tym, ze producenci samochodow idac za moda inwestowali koszmarne pieniadze w rozwoj diesli, doprowadzajac te silniki do wysokiego poziomu, jednoczesnie troche po macoszemu traktujac jednostki z zaplonem iskrowym. Stad duza obecnosc bardzo przecietnych lub wrecz nieudanych silnikow benzynowych na rynku.
Oczywiscie, sa wyjatki i to o nich mowie, a i niektorzy producenci od jakiegos czasu probuja zamknac luke technologiczna.
Dlaczego porównujesz 1.6 z 2.0 Turbo?GRZESIO napisał/a:przykłady katalogowe:
1,9TDI
105KM/4000
250Nm/1900
0-100km/h 11,8s
v max 192km/h
60-100km/h na 4 biegu: 8,2s
80-120km/h na 5 biegu: 12,1s
Spalanie 5l
1,6FSI
115KM/6000
155Nm/4000
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Disintegrator napisał/a:No wlasnie.... przyjemnosc zadna...
Disintegrator napisał/a:i wtedy uczciwie powiedzcie ze wolicie diesle ze wzgledu na ich parametry a nie koszt...
mygosia napisał/a:
De gustibus non disputandum est.
Kuzyn Mygosi napisał/a:Nie prościej powiedzieć że "o gustach się nie dyskutuje"?
Z tym wyciem to nie do końca prawda, ale przynajmniej taka postawa jest jasna. I dlatego nie przekonujesz innych, że są lepsze, tylko mówisz że ci się podobają. Zwłaszcza Twój MyGolfmygosia napisał/a:Wolę diesle, bo lepiej pachną, bo ich silnik mruczy i nie wyją niemiłosiernie na wysokich obrotach.
De gustibus non disputandum est.
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
mygosia napisał/a:I nie podskakuj - bo dzisiaj jade do J. i Cię lanie zrobię![]()
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - malutki dron
luhso napisał/a:Da radę cewki wymienić w garażu
ME Super, SFXn, MZ-S, Olek OM2SP, Fuji X100F, K-01, MX-1, M 50/1,7, M 135/3.5, Panagor 28/2.8, Metz 58 i trochę fotośmieci,
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
Meggido napisał/a:No cóż, zatem pomyliłeś. Bardziej elastyczny jest diesel. Pracuje jednakowo w całym zakresie obrotów, a benzyna nie. Diesel pojedzie na każdym biegu w zakresie obrotów od 1200 do 3500, czasem wyżej, benzynkę trzeba trzymać nie niżej niż 2000-2500.
Kuzyn Mygosi napisał/a:
Takie dane są publikowane - patrz katalog np. Renault megane - są wykresy nM/KM , są dane o przysp. 0-100 ... chyba SEAT daje nawet dane dodatkowo 60-120 ... ciekawie prezentuje się silnik 1,4 L w najnowszym Renault Megane (benzyna) o mocy 130 KM i momencie (stałym w dosyć szerokim zakresie) 185 nM ... silnik 1,4 L ! ... pali mniej niż niedoładowana benzyna 1,4 85 KM i ma lepsze osiągi niż silnik 1,6 ze zmiennymi fazami rozrządu !
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Gwiazdor napisał/a:Kfan, akurat przyspieszenie 80-120km/h i temu podobne jest bardzo, a może najbardziej miarodajne. Tyle że niekoniecznie na V. biegu, ale na VI, V, albo i IV, w zależności od modelu. Bo to jest klasyczna sytuacja kiedy jedziesz za TIR-em i musisz go wyprzedzić. Co mi da czas przejazdu 1km ze startu zatrzymanego w codziennej jeździe?
ZX-7, K-5, Kadyszka i jeden limited
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl