CytatJesli na ISO800 wyszly bardzo jasne z dziwnymi kolorami, to nizej lepiej nie probowac. A moze nawet na 1600 naswietlac.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
mygosia napisał/a:A ja mam do rolkę ORWO... być może naświetlona.
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
plwk napisał/a:Wyciągnij końcówkę to będziesz wiedzieć.
Pozdrawiam,
thrackan
Kiev 6C, Lubitel 166U | MZ-10, CE-4, P50
Pozdrawiam
6x6 - 24x36 - FF - APS-C - malutki dron
plwk napisał/a:Będzie widać zagięcia jeśli film był w aparacie
modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla napisał/a:plwk napisał/a:
Będzie widać zagięcia jeśli film był w aparacie
po kilkunastu latach ?
zależy od aparatu, i jak się zakłada, te AF co same ciągną nie zaginają ani odrobinę, a z manuali gdzie sam zaginasz - po kilku dniach już wyprostowane są po zwinięciu..
Zenza Bronica S + NIKKOR-P 75/2.8
A Super + SMC-M 50/2, SMC-M 28/2.8, SMC-M 135/3,5, HELIOS 58/2
Canonet QL-17 G-III
Lubitel 166B@pinhole :)
ketchup napisał/a:Ja właśnie tydzień temu zrobiłem test takiego filmu ORWO. 18 lat po terminie. Efekty szczerze mnie zadziwiły.
Zenza Bronica S + NIKKOR-P 75/2.8
A Super + SMC-M 50/2, SMC-M 28/2.8, SMC-M 135/3,5, HELIOS 58/2
Canonet QL-17 G-III
Lubitel 166B@pinhole :)
ketchup napisał/a:zabawa co nie miara. Wyjdzie cos, czy nie wyjdzie :)
Zenza Bronica S + NIKKOR-P 75/2.8
A Super + SMC-M 50/2, SMC-M 28/2.8, SMC-M 135/3,5, HELIOS 58/2
Canonet QL-17 G-III
Lubitel 166B@pinhole :)
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
Zenza Bronica S + NIKKOR-P 75/2.8
A Super + SMC-M 50/2, SMC-M 28/2.8, SMC-M 135/3,5, HELIOS 58/2
Canonet QL-17 G-III
Lubitel 166B@pinhole :)
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl