Z-50p, ME, gx-20, kilka szkieł, AF-540 FGZ
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Z-50p, ME, gx-20, kilka szkieł, AF-540 FGZ
burzagb napisał/a:chyba multigrade
burzagb napisał/a:większe proporcje wywoływacz + woda
burzagb napisał/a:Negatyw Ilfold Pan 400 - ale tego to już w szkole wywoływałem - odbitki wychodzą mało kontrastowe
burzagb napisał/a:I nie wiem czy to ma wpływ ale przy domykaniu przysłony wydaje mi się że są mniej kontrastowe odbitki.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
fotonami kreśle swój świat...
Załamanie... chyba nie mam talentu.
Z-50p, ME, gx-20, kilka szkieł, AF-540 FGZ
burzagb napisał/a:przysłony w obiektywie od powiekszalnika
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:
Nie, wywolywacz powinien miec zalecane rozcienczenie i odbitka powinna moczyc sie w nim zawsze tyle samo.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla napisał/a:nie prawda, czasem wywoływania reguluje się kontrast, tak samo stężeniem i rodzajem wywoływacza (niektóre można mieszać)
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
alkos napisał/a:nie dziwota, multigrade bez filtrow jest b. miekki...
alkos napisał/a:Ogolnie poleca sie przymykac o 2-3 dzialki, ale watpie zeby wplywalo to znaczaco na kontrast.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
guerilla napisał/a:Polecam ksiażkę "The print" Adamsa (ale edycję z lat 80'tych - od tamtego czasu nic nowego w robieniu odbitek bw nie zaszło)
kwintesencja odpowiedzi. Dowalenie purpury na maksa poprawia nieco wygląd powiekszenia, ale i tak efekt jest daleki od zadowalającego.guerilla napisał/a:oczywiście żadne triki nie pomogą, c-41 nie odbije się ładnie na papierze bw
multigrade bez filtrów jest normalny - przynajmniej takie są założeniaalkos napisał/a:multigrade bez filtrow jest b. miekki...
to było tak dawno, ze zupełnie mi wyleciał z głowyYeti napisał/a:Był kiedyś taki Fotonbrom do negatywów kolorowych, pamięta ktoś jak się nazywał?
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
technik219 napisał/a:??? Myślałem, że specjalny.
tref napisał/a:multigrade bez filtrów jest normalny - przynajmniej takie są założenia
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Yeti napisał/a:
Niestety zaszło wiele - wujek Ansel miał to szczęście że nie musiał pracować na żadnych plastikach w dodatku multigrade.... A swoją trylogię napisał znacznie wcześniej.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
masz chorobę młodzieńczą (ja też ją mam) i pewnie lubisz jak jest kontrastowo bardziej niż mniej, więc dorzucasz purpury, bo Ci się bardziej podoba. Ja domyślnie mam wsadzone 40, to dla mnie takie zeroguerilla napisał/a:no nie wiem, z tego co zauważyłem to raczej są miękkie bez filtracji.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Ja domyślnie mam wsadzone 40, to dla mnie takie zero
tref napisał/a:masz chorobę młodzieńczą (ja też ją mam) i pewnie lubisz jak jest kontrastowo
Z halogenem powinien byc normalny. Z zarowka multigrade bedzie na 100% miekki bez filtrow.alkos napisał/a:No to juz nic nie wiem.
pozdrawiam,
dzerrry
tref napisał/a:
[ Dodano: 2009-05-31, 22:23 ]
Podobno z wiekiem choroba zanika i lubi się mniej kontrastowe odbitki.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Coś w tym jestguerilla napisał/a:Uważaj, z wiekiem tylko coraz więcej się marudzi w ten sposób
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl