ME Super + K200D + KIT II + Zenitar 50/2 + Helios 44K-4 + Jupiter 37A 3.5/135mm
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
JackDeJack napisał/a:BTW - czym obrabiane ?
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
Pentax / Canon
to efekt m.in. działania filtra dolnoprzepustowego i metody demozaikowania. ostrzenie/odszumianie dodatkowo wzmacnia/zmniejsza ten efekt... aż sobie ściągnę wszystkie i zrobię porównanie wycinków 1:1 :D juz na 1 rzut oka widać że te same programy robią ten sam wzorek (różnica to tylko dalsza obróbka...)JackDeJack napisał/a:Coś jest z wyostrzaniem czy czymśtam.
K-5/D-BG4/O-ME53/FS K3
Sigma 17-35 mm f/2.8-4 EX DG ASP, Sigma 24-70 mm f/2.8 EX IF DG HSM, Tokina AF 70-210 f/4.5
Metz 48AF-1; Velbon Sherpa 450R
Nie ma powrotu do jaskiń. Jest nas za dużo.
WKIPTJI
blastaman napisał/a:Darius_er lub Enzo zdecydowanie najlepiej .
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl