technik219 napisał/a:
A tak. Jak opracuję sobie skan tak, jak potrzeba i dam to do porządnego labu, który zrobi mi to idealnie tak jak chcę i zapłacę za to, powiedzmy, 20 złotych. Jeśli siedzę w ciemni nad tym samym 5 godzin i zużyję materiałów za 40 zł (nie licząc czasu, w którym robiłbym coś innego, a czas też ma swoją wartość) otrzymując to samo, to co mnie obchodzi klimat ciemni, kontrola, i inna metafizyka?
technik219 napisał/a:Konia z rzędem temu, co potem oglądając powiększenie zauważy kto to robił: ja, czy jakiś pan w labie? A w ogóle czy kogo to obchodzi? Liczy się to co na zdjęciu. Czy pisarza ktoś pyta czy pisał piórem, czy na maszynie, a może dyktował sekretarce? Czy jeśli sam zrobię powiększenie/odbitkę to podniesie to istotnie jej wartość? Chyba, żebym to na niej napisał i potwierdził rejentalnie...
technik219 napisał/a:alkos - mnie chodzi o różnicę pomiędzy odbitką/powiększeniem z powiększalnika, a odbitką/powiększeniem c-print (chyba tak to się nazywa). Bo 100 procentowa cyfra jednak różni się od powiększenia "ręcznego" i c-printa.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
technik219 napisał/a:A tak. Jak opracuję sobie skan tak, jak potrzeba i dam to do porządnego labu, który zrobi mi to idealnie tak jak chcę i zapłacę za to, powiedzmy, 20 złotych. Jeśli siedzę w ciemni nad tym samym 5 godzin i zużyję materiałów za 40 zł (nie licząc czasu, w którym robiłbym coś innego, a czas też ma swoją wartość) otrzymując to samo, to co mnie obchodzi klimat ciemni, kontrola, i inna metafizyka?
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
fotonyf
zestawy K classic & digi & M42; MF: Mamiya RZ67; szkła i jakieś dodatki do tego wszystkiego i jeszcze L-758D
fotonami kreśle swój świat...
Załamanie... chyba nie mam talentu.
M.W napisał/a:
Co do zdjęć z cyfry
Dla mnie czarno-białe zdjęcia zrobione Olympusem E-P1 wygladają jak z analoga.
http://pen.fotopolis.pl/index.php?n=9280
zorki i inni...
M.W napisał/a:alx według ciebie zdjęcia czarno-białe wyrzucane z E-P1 w niczym nie przypominają tych z analoga, forsowanych też
http://www.beerdrunksoul.com/?p=33
To gdzie jest ta różnica, wytłumacz mi proszę
zorki i inni...
Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
karmazyniello napisał/a:Brak dostępu do ciepłej wody, w XIX wieku
Pozdrawiam,
Piotrek
6x7, 1/2.33"
karmazyniello napisał/a:Słyszał ktoś o czymś takim jak zimne wołanie koloru czyli w temp. 20-21 stopni
dsk napisał/a:Gdyby alkos się znał na wołaniu koloru, to by nie zakładał tego wątku.
dsk napisał/a:Możesz jeszcze brać wrzątek ze sobą, do termosu.
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Pozdrawiam,
Piotrek
6x7, 1/2.33"
alkos napisał/a:Znam sie! I wolam, tyle ze klisze
Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl