Pentax K10d +takie tam różne DA, FA, M i o takich tam różnych światełkach i ogniskowych
matth napisał/a:mirekw11, klasycznie mylisz pojęcia. Turbo diesel nie jest elastyczny. A przewaga wynikająca z trochę wyższego momentu niż turbo benzyna jest pomijalna w warunkach drogowych. Z silnikiem benzynowym szybciej się wyprzedza, o kant kuli robić porównywanie rozpędzania się na tych samych biegach. Co z tego, że td szybciej się rozpędza na 5 czy 6 biegu. W turbo benzynie możesz zrzucić bieg i odejść, a dieslem tego nie zrobisz, bo nie ma do czego zrzucać, brakuje obrotów. Na drodze to się liczy, faktyczne osiągi, a nie wydziwiane tabelki z auto świata gdzie wszystkie auta są równe, ale turbo diesle zawsze muszą wygrać z wolnossącymi benzynami.
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
<pozdrawiam>
M.
Zupełnie odpentaksiony
matth napisał/a:Biedny był w klekocie
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
MZ-50, K-50, DSC-W35.
fotki
cyfranka+analogów kilka+szkiełek przeróżnych mnóstwo. Czyli Pentaxy, Canony, Minolty i pewnie coś jeszcze dokupię
Pentax K10d +takie tam różne DA, FA, M i o takich tam różnych światełkach i ogniskowych
Przemekbelch napisał/a:jeździłeś po prostu za słabą benzyną
cyfranka+analogów kilka+szkiełek przeróżnych mnóstwo. Czyli Pentaxy, Canony, Minolty i pewnie coś jeszcze dokupię
15-35-70 ltd
MMM napisał/a:4cylindrowym dieslem jeździ się wygodniej niż 4cylindrową benzyną o podobnej pojemności
nawet kiedy diesel jest słabszy
Pentax K10d +takie tam różne DA, FA, M i o takich tam różnych światełkach i ogniskowych
cyfranka+analogów kilka+szkiełek przeróżnych mnóstwo. Czyli Pentaxy, Canony, Minolty i pewnie coś jeszcze dokupię
gezaj napisał/a:Diesel jak dla mnie lepszy, ale...
padła mi turbosprężarka (niemal na pewno moja wina bo oleju było nieco za dużo), koszt 2850zł,
Pentax K200D + DA 18-55 mm f/3.5-5.6 AL II + Tamron AF 70-300 mm f/4-5.6 Di LD Macro + Pentax SMC-A 1:1.7/50mm
MINOLTA 505 si SUPER +Tamron AF/LD 28-200
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Foinix napisał/a:tak samo benzyniak + LPG to śmierć dla silnika
Foinix napisał/a:nawet jeśli mam zabulić bo auto pali mi 14l/100 i benzyna jest po 4.50, to nie zrobię takiej krzywdy swojemu silnikowi
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
gezaj napisał/a:przymusowo jeżdziłem (w czasie naprawy mojego autka) jakiś czas Hyundaiem 1,6 benzyna o podobnej mocy (nie wiem ile ma dokładnie ale coś ponad 100KM) i przyjemność z jazdy, ogólne wrażenia z pracy silnika są na korzysć diesla Focusa. Jedynie to, że nieco ciszej jest w benzyniaku.
Co do gazu się nie wypowiadam bo nigdy nie miałem auta na LPG
Yesterday is history, tomorrow is a mistery but today is a gift.
That's why it's called "present".
Meggido napisał/a:Foinix napisał/a:gaz jest do gotowania
Mózgów?...
Foinix napisał/a:tak samo benzyniak + LPG to śmierć dla silnika
Bujda na kółkach...
Foinix napisał/a:nawet jeśli mam zabulić bo auto pali mi 14l/100 i benzyna jest po 4.50, to nie zrobię takiej krzywdy swojemu silnikowi
Ważniejsza kieszeń niż krzywda silnika. Majętny jesteś, szczerze gratuluję.
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl