me super
kaczor napisał/a:Foinix napisał/a:kaczor, to pewnie znasz KRK 4m?
Wirtualnie, na żywo nie miałem przyjemności poznać .
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia... cenię taką pracę!!!pjak napisał/a:to wrzuce Wam efekt końcowy, ale to pewnie będzie za jakieś 2-3miechy
K-5, K 100d + Grip DICAIN/SMC-DA 18-55/SMC-FA 28-70/Sigma 70-300 APO II/METZ 58 AF-1/GOLDPHOTO YH324C + YH 430/POWERLUX FW-2 /Blendy ROTIN okrągłe 5w1, 110cm/Dyfuzor LIGHTSPHERE/Torba TAMRAC Pro 8/Plecak LOWEPRO,kubki,smycze,koszulki...
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Nikogo nie interesuje nigdy to, co mówi reakcjonista. Ani wtedy, kiedy to mówi, bo wówczas wydaje się to absurdalne – ani po kilku latach, bo wówczas wydaje się to oczywiste.
Posiadam "kultowy plecak z biedronki" i nie waham się go używać...
Miłośnik pełnej klaty
"Skądkolwiek wieje wiatr, zawsze ma zapach Tatr"
"Inteligentni ludzie często zmuszani są do picia aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
diplodok napisał/a:BuR-ToN, faktycznie cos sie skiepscilo
no to tu
i tu
Posiadam "kultowy plecak z biedronki" i nie waham się go używać...
Meggido napisał/a:No może i fajne to to, ale jakieś niepraktyczne...
Nikogo nie interesuje nigdy to, co mówi reakcjonista. Ani wtedy, kiedy to mówi, bo wówczas wydaje się to absurdalne – ani po kilku latach, bo wówczas wydaje się to oczywiste.
CytatJeśli zawsze marzyłeś, żeby jeździć T-dwójką, ale boisz się kupić tak stare auto, mamy świetną wiadomość! Kultowe Transportery- nowiutkie - można znów kupić w europejskich salonach Volkswagena
Póki co, tylko w Holandii. Jeśli jednak pomysł chwyci, nie wykluczone, że będzie je można kupić również w innych krajach Starego Kontynentu. Jak to możliwe, przecież T2 przestano produkować ponad 30 lat temu? W Europie tak, w Brazylii retro-kampery powstają do dziś. I właśnie stamtąd będą przypływać do holenderskich klientów.
Chociaż z zewnątrz auto wygląda niemal identycznie jak busy z lat 70., pod karoserią drzemie już bardziej współczesna technologia. Zamiast chłodzonego powietrzem boksera, nowy-stary Volkswagen napędzany jest chłodzoną cieczą, rzędową czwórką o pojemności 1,4 l. 80-konny silnik - w połączeniu z czterostopniową, ręczną skrzynią biegów - rozpędza auto do setki w czasie 16 sekund i pozwala podróżować z prędkością maksymalną 135 km/h.
T2 dostępne jest w trzech, typowych dla Volkswagena wersjach wyposażenia: Trendline, Comfortline i Highline. W zależności od zasobności portfela klienta, kabina może być wyposażona w rozkładaną kanapę, lodówkę, a nawet turystyczną kuchnię ze zlewozmywakiem i kuchenką z dwoma gazowymi palnikami. Na liście wyposażenia wersji Highline znajdują się m.in.: czujniki parkowania, skórzana tapicerka, dwukolorowe nadwozie, odtwarzacz CD z czterema głośnikami oraz chromowane zderzaki.
Cena? Na podstawową wersję kultowego kampera trzeba wyłożyć równowartość 32 452 euro. Bogato wyposażona odmiana T-dwójki to już wydatek rzędu 55 995 euro.
"Let your soul shine. / It's better than sunshine, / It's better than moonshine, / Damn sure better than rain."
Cudnie, fajnie i w pytę
CytatZamiast chłodzonego powietrzem boksera.....
K-x + dwa kity + Helios 44M 58/2
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl