K5-II, GX-1s +xy kg szkiełek
Yashica Mat124, Canon 100d
Yashica Mat124, Canon 100d
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Yashica Mat124, Canon 100d
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:Tak czy siak micro 4/3 to:
- format 4/3
Cytat- dużo wieksze szumy
Cytat- jeszcze większa GO niż w lustrzankach aps-c
Cytatbrak normalnego wizjera.
Cytat- oprócz jednego panasonica reszta nie ma uchwytu.
Cytat- szkła wprawdzie małe ale ciemne, te jaśniejsze są duuuuuuużo droższe.
Cytat- drop 2.0 a więc problem z uzyskaniem szerokiego kąta za rozsądne pieniądze.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
chodziło mi o proporcje zdjęcia jak w kompakcie.CytatI co? Oczekujesz K? To chyba nie do aparatu bez lustra, co?
Kumel ma system Olka, rzadko używa iso 400.sylwiusz napisał/a:Os APS-C? Nieduzo wieksze jesli juz.
Przepraszam, zapomniałem dodać "moim zdaniem" po tym co widzę na zdjęciach kolegi z 4/3 równie dobrze mógłby mieć jakąś super hybrydę, plastyka jak z kompaktu o sporej matrycy, z tym że on używa tylko dual kita, także nie jest to najlepszy przykład. Po prostu żey zbliżyć się chociaż do tego co oferowały analogi trzeba na aps-c używać baaardzo jasnych szkieł a na 4/3 się już prawie nie da.sylwiusz napisał/a:Cytat:
- jeszcze większa GO niż w lustrzankach aps-c
Troche tak, tu juz co kto lubi.
Bo lubię wizjery? żeby widzieć co się robi? Ekrany LCD przy dobrej słonecznej pogodzie są ledwo używalne.sylwiusz napisał/a:Cytat:
brak normalnego wizjera.
Nie wiem po co jak tam nie ma lustra? Ostatecznie wizjer na sankach, ale to jakosciowo srednie i wygoda uzywania watpliwa.
sylwiusz napisał/a:Cytat:
- oprócz jednego panasonica reszta nie ma uchwytu.
Tak jak kiedys manualne lustrzanki, albo dalmierze.
Sugerujesz że 20/1.7 będzie do kupienia za tyle co 40/2.8 u nas? fajnie by było.sylwiusz napisał/a:Cytat:
- szkła wprawdzie małe ale ciemne, te jaśniejsze są duuuuuuużo droższe.
Poki co. To nowosc, ceny jak sie pojawi konkurencja spadna.
A 10-20 w naszym systemie? A co do końcówki, no właśnie, uważam że lustrzanki są lepsze i ten cały mikro trend jest reklamowym tworem bez większego sensu po za miniaturyzacją. Ktoś tam wcześniej pisał że tu jest kontrola GO, żeby była kontrola GO, przydała by się mała GO, żeby było co kontrolować co nie?sylwiusz napisał/a:Cytat:
- drop 2.0 a więc problem z uzyskaniem szerokiego kąta za rozsądne pieniądze.
W 4/3 jest juz bardzo szeroki kat (9-18) za rozsadniejsze pieniadze niz najtanszy w naszym systemie (12-24). Kwestia czasu jak sie toto pojawi i dla µ 4/3.
To zupelnie inna kategoria aparatow, czy tak trudno to zrozumiec? Gdyby ten system zrobili w/g Twoich narzekan to bylaby po prostu... lustrzanka.
Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:Sugerujesz że 20/1.7 będzie do kupienia za tyle co 40/2.8 u nas? fajnie by było.
Aparaty szczęścia nie dają...
CytatPodobno ma być za $400... to trochę drożej niż DA40.
Ale jednak DA40 ma światło 2.8 a nie 1.7, prawda?
Yashica Mat124, Canon 100d
Aparaty szczęścia nie dają...
Eldred napisał/a:chodziło mi o proporcje zdjęcia jak w kompakcie.
CytatKumel ma system Olka, rzadko używa iso 400.
CytatPrzepraszam, zapomniałem dodać "moim zdaniem" po tym co widzę na zdjęciach kolegi z 4/3 równie dobrze mógłby mieć jakąś super hybrydę, plastyka jak z kompaktu o sporej matrycy, z tym że on używa tylko dual kita, także nie jest to najlepszy przykład. Po prostu żey zbliżyć się chociaż do tego co oferowały analogi trzeba na aps-c używać baaardzo jasnych szkieł a na 4/3 się już prawie nie da.
CytatBo lubię wizjery? żeby widzieć co się robi? Ekrany LCD przy dobrej słonecznej pogodzie są ledwo używalne.
CytatMnie to w ME Superze nie przeszkadzało, ale w aparacie którego nie trzyma się przy oku, może to już zupełnie inaczej wyglądać.
CytatSugerujesz że 20/1.7 będzie do kupienia za tyle co 40/2.8 u nas? fajnie by było.
CytatA 10-20 w naszym systemie? A co do końcówki, no właśnie, uważam że lustrzanki są lepsze i ten cały mikro trend jest reklamowym tworem bez większego sensu po za miniaturyzacją. Ktoś tam wcześniej pisał że tu jest kontrola GO, żeby była kontrola GO, przydała by się mała GO, żeby było co kontrolować co nie?
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Bez przesady, nie jest tak źle wcale- uzywam przy E400.Eldred napisał/a:rzadko używa iso 400.
Da się tylko jest nieco trudniej i trzeba wiedzieć jakEldred napisał/a:na 4/3 się już prawie nie da.
A co to jest ta plastyka i jak ją się mierzy ?Eldred napisał/a:to mu dawało plastykę obrazu?
Są dwa lematy Dady-Opiszona.
Trzeci lemat Dady - FuFu w kwadracie jest boskie.
Pozdrowienia z jaskini Kicka
sylwiusz napisał/a:Zawsze mozna podczepic zewnetrzny A akurat LCD Panasa sa bdb jakosci i swietnie widoczne nawet w sloncu - dobrze zrobione wyswietlacze transrefleksyjne daja rade.
eee tam nie firmowe, 10mm na aps-c daje kąt 15mm a 9mm na 4/3 daje 18mm, za to 7-14 kosztuje już 2x więcej.CytatAle 10-20 nie jest "firmowe", poza tym i tak drozsze od Zuiko 9-18 o ok. 200 zl.
Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:CytatPodobno ma być za $400... to trochę drożej niż DA40.
Ale jednak DA40 ma światło 2.8 a nie 1.7, prawda?
Po pierwsze GO będzie taka sama, po drugie jasności i tak nie wykorzystasz, bo na lustrze ustawisz większe iso a tam mniejsze.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
Yashica Mat124, Canon 100d
Eldred napisał/a:Zdjęcia fajne, widać ze stałkami coś się da osiągnąć, ciekawe jakimi konkretnie były robione te zdjęcia.
sylwiusz napisał/a:O, dobrze wiedzieć, pewne przewagi to ma nawet wizjer LCD, bawiłem się tym panasonikiem z wizjerem i mimo że miałem mieszane uczucia to trzeba przyznać że był spory i baardzo jasny.
Cytateee tam nie firmowe, 10mm na aps-c daje kąt 15mm a 9mm na 4/3 daje 18mm, za to 7-14 kosztuje już 2x więcej.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
No właśnie, a ja wolę 30/1.4 i 85/1.4 i jak to uzyskać na 4/3?sylwiusz napisał/a:GO bedzie mniejsza dla DA 40. Ale z 20/1.7 trzeba porownac 28/2.8 na APS-C, zeby miec podobny kat widzenia. I tu wychodzi na to, ze 28 mm na APS-C przy f2.8 ma podobna g.o. jak 20 mm na m 4/3 przy f 1.8.
Yashica Mat124, Canon 100d
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl