k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
Dwie setki w małym słoiku?
matb napisał/a:A w ogóle to po co wozić aparat rowerem? Ani to wygodne, ani praktyczne... Ja doszedłem do wniosku, że albo rower, albo fotografia.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
kapsel napisał/a:a zamiast tego całego amortyzatora nie wystarczyłaby ta gąbka otulająca aparat (również z góry)?i ewentualnie szersza opona na tył.
kapsel napisał/a:raczej nie wygląda jakbyś zapuszczał się z nim w bardzo wstrząsogenne rejony.
technik219 napisał/a:Tylko myślę, że w takiej sytuacji zasobnik na bagażniku chyba by nie uchronił mojego sprzętu przed uszkodzeniem.
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
CytatCrossing railroad tracks or large bumps
The rider should absorb the majority of shock transmitted by
large bumps. To do this without rider discomfort, the hands
should firmly grip the handlebars, the elbows should be well
flexed, and the rider's weight should be concentrated on the
pedals which are held stationary in a position parallel to the
ground. This position reduces the deadweight that causes bent
rims. It also lowers the center of gravity of the bicycle, and, similar
to the technique used in motorcycle scrambles, the bicycle moves
around freely under the rider with a minimum loss of control.
A co by się miało stać? Można sobie złamać rękę na przykład. Ale z aparatem? Jak na plecach jedzie? Nikłe ryzyko, że cokolwiek.kapsel napisał/a:oczywiście można też rozważyć co stanie się kiedy się wywrócisz
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
matb napisał/a:Proszę pamiętać, że ten sprzęt zanim trafił do rąk użytkownika jakoś musiał się tam dostać. Z Filipin. Albo jakoś tak.
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
kapsel napisał/a:a nie lepiej jednak w plecaku?
kapsel napisał/a:a to o grubszej oponie i mniejszym komforcie to wcale, że nieprawda.
założyłem sobie kiedyś wbrew niby rozsądkowi na przód szerszą opone w kolarce.zamiast 23mm było 28mm.z tyłu zostało 23.i odczułem różnice.
szersze opony mogą być co najwyżej cięższe i bardziej bieżnikowane, mniej okrągłe w przekroju przez to wszystko ciężej się będzie kręcić.ale nie poczujesz nic, przejeżdżając przez tory.
k-5+Pentax/Tamron 18>200
Oglądanie zdjęć na monitorze jest jak jazda na rowerze stacjonarnym-ogranicza pole widzenia.
K5+K200D+K100D+18-55kit+M135/3.5+A50/1.7+F50/1.7+M28/3.5+DA16-45+S10-20+T90/2.8+DAL35/2.4+Cullmann 300T-DS+Metz40Mz3i
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
NAFO expansion is non-negotiable
| Samsung GX-1S | Nikon D300 | mała szklarnia | statyw GoldPhoto YH-324 | Kata 3N1-30
mbut napisał/a:Bagażnik z przodu czy z tylu to stwarza mimo wszystko niebezpieczeństwo uszkodzenia aparatu ze względu na wstrząsy. Po za tym zależy kto gdzie i po jakim terenie jeździ. W moim wypadku oba bagażniki nie mają racji bytu, ponieważ jeżdzę po ciężkim terenie (lasy, pola i wertepy). Szukam takiej sakwy na klatkę piersiową, aby mieć szybki dostęp do aparatu, bo plecak to ciągle trzeba zdejmować. Jest to niewygodne.
pozdrawiam
| Samsung GX-1S | Nikon D300 | mała szklarnia | statyw GoldPhoto YH-324 | Kata 3N1-30
I tu się mylisz im grubsza opona tym komfort większy-nawet w trudnym terenie spuszczam część powietrza (taka dodatkowa amortyzacja).andybond napisał/a:Opona jest gruba i grubszej nawet nie widziałem a poza tym im grubsza opona tym mniejszy komfort jazdy
Pozdrawiam andrzejb
K-5|P 18-55|S 10-20 EX|S 50 F1.4 EX DG,Helios 58K|AF-360 FGZ|Sherpa 200R|kupa klamorów.PS.Lampa odżyła po kontakcie z forumowiczem.Wielkie dzięki.
andrzejb napisał/a:im grubsza opona tym komfort większy-nawet w trudnym terenie spuszczam część powietrza (taka dodatkowa amortyzacja).
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl