*istD, MV, SFX, MZ-6, MZ-10, Z-1, Tokina 19-35/3.5-4.5 AF 193, SMC Pentax-FA 100-300/4.7-5.8, SMC Pentax-M 200/4, Vivitar 70-150/3.8 MC Macro + konwerter 2x, Pentax SMC 28/2.8 K, Pentax SMC 50/2 KA, konwerter 2x Komura Telemore 95 II
Cambo
Parowóz, widziałem parowóz!!!
.....rosyjski łącznik.....
zapraszam do mojej galerii
http://picasaweb.google.pl/artur.skrabowski
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:Największym problemem jest obecnie brak pierścienia przysłon w serii DA, ponieważ mimo, że szkła są pod APS-C, to optycznie [limitedy choćby] można ich teoretycznie używać na pełnej klatce. Teoretycznie, bo co to za zdjęcia na f22 (?) !.
.....rosyjski łącznik.....
zapraszam do mojej galerii
http://picasaweb.google.pl/artur.skrabowski
no wlasnie, a manualne, choćby MX, K2 [czy uwielbiany tu LX] już nie! A ja kocham moje plesniaki i jak robię kliszę, to przeważnie MXem, choć korpus z AFem [MZ] leży w szafce i czeka!asklop napisał/a:sporo korpusow AF Pentaxa
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
tref napisał/a:wszystkie takie przypadłości [poza tą soczewką, o której wspomniał asklop] można łatwo wyeliminować i pracować sobie swobodnie. Największym problemem jest obecnie brak pierścienia przysłon w serii DA, ponieważ mimo, że szkła są pod APS-C, to optycznie [limitedy choćby] można ich teoretycznie używać na pełnej klatce. Teoretycznie, bo co to za zdjęcia na f22 (?) !.
Pozdrowienia
Sylwek
ME Super black, M 28/2.8, M 50/1.4, M 50/4 macro, M 75-150/4
A
Minolta Hi-matic F
*istD, MV, SFX, MZ-6, MZ-10, Z-1, Tokina 19-35/3.5-4.5 AF 193, SMC Pentax-FA 100-300/4.7-5.8, SMC Pentax-M 200/4, Vivitar 70-150/3.8 MC Macro + konwerter 2x, Pentax SMC 28/2.8 K, Pentax SMC 50/2 KA, konwerter 2x Komura Telemore 95 II
tref napisał/a:no wlasnie, a manualne, choćby MX, K2 [czy uwielbiany tu LX] już nie! A ja kocham moje plesniaki i jak robię kliszę, to przeważnie MXem, choć korpus z AFem [MZ] leży w szafce i czeka!asklop napisał/a:sporo korpusow AF Pentaxa
Nie mam w nim Av, nie mam Tv, ale jakoś daję radę na M [choć czasem na miasto Av się przydaje ]
modern art = i could do that + yes, but you didn't
ale ciągle nie wiem, jakie jest domyślne ustawienie przysłony w FAJach, bo może być odwrotnie niż w DA, czyli otwarta! Czy ktoś, kto ma FAJa powie mi to wreszcie*???? Proszę bardzo, bo jak nie, to założę specjalny wątek!jajurek napisał/a:le również FAJ pozbawione są pierścienia przysłon
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
jajurek napisał/a:Dziękuję za tak ożywiony udział w dyskusji, na pewno warto wiedzieć, jakie są ograniczenia naszego sprzętu. Chciałem dodać, że nie tylko obiektywy DA, ale również FAJ pozbawione są pierścienia przysłon, co w oczywisty sposób ogranicza ich zastosowanie do korpusów umożliwiających sterowanie przysłoną;
.....rosyjski łącznik.....
zapraszam do mojej galerii
http://picasaweb.google.pl/artur.skrabowski
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl