xrog napisał/a:To jest wywoływacz uniwersalny czy tylko do filmów?
xrog napisał/a:Aha, pozwól, że jeszcze dopytam - ten obrazek to skan z odbitki stykowej czy odwracałeś w PS?
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Albo przeswietlasz albo masz za mocny wywolywacz. Trzymasz papier w wywolywaczu tak dlugo jak kaza, czy wyciagasz, gdy juz wydaje Ci sie, ze jest OK? Jesli to drugie, to zawsze bedziesz mial kontrastowo, bo szarosci i swiatla nie zaczynaja sie nawet wywolywac.xrog napisał/a:Papier w wywoływaczu w obszarach mocno naświetlonych zaczernia mi się bardzo szybko
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Trzymasz papier w wywolywaczu tak dlugo jak kaza, czy wyciagasz, gdy juz wydaje Ci sie, ze jest OK? Jesli to drugie, to zawsze bedziesz mial kontrastowo, bo szarosci i swiatla nie zaczynaja sie nawet wywolywac.
xrog, ewidentnie przeswietlasz. Jak mierzysz ekspozycje?xrog napisał/a:Jak trzymałem długo, to światła (niebo) miałem całkowicie czarne.
Nie sadze, ze to cos zmieni. Moze sprobuj go po prostu rozcienczyc?xrog napisał/a:Chyba odstawię ten wywoływacz fomy
To nie jest zaden problem moim zdaniem. To tak jakbys pod powiekszalnikiem dobieral negatywy o odpowiedniej rozpietosci, Papier czarno-bialy ma taki jakby wbudowany auto-levels, pod warunkiem, ze dobrze dobierzesz ekspozycje. Rozpietosc tonalna nic tu nie ma do rzeczy.xrog napisał/a:dobraniem sceny, której rozpiętość tonalna mieści się w zakresie papieru
pozdrawiam,
dzerrry
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
dzerry napisał/a:xrog, ewidentnie przeswietlasz. Jak mierzysz ekspozycje?
Moze sprobuj go po prostu rozcienczyc?
marus napisał/a:a przy macie papier staje sie blyszczacy
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
modern art = i could do that + yes, but you didn't
radekone napisał/a:Takie dziwne pytanie w temacie odbitek. Jak dlugo naswietlony pod powiekszalnikiem papier zachowuje swoja 'trwalosc', tzn. jak dlugo moze on pozostawac niewywolany?
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
Świat już wszystko połknął, strawił, wysrał i prezentuje to jako materiał twórczy.
technik219 napisał/a:Split grading - już było.
Cytat[ Dodano: 2009-10-30, 14:57 ]
...ale chodzi Ci o cz-b wielogradacyjny, tak?
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
Najpierw Było M42 Potem K > F czyżby czas na EF ?
Wywołać odbitkę? Chodzi o polaroid, tak? Ale one się "same" wywołują po zrobieniu. Trzeba co najwyżej trochę pomachać i nie trzeba do tego mieć jakiś szczególnych warunków czy pomieszczeń. Ale nie rozumiem, czy one są robione przez kilka lat - to chyba coś nie tak było z insertami, skoro nie wyszły zdjęcia po zrobieniu, czy też masz zapas wkładów robiony przez kilka lat i teraz chcesz hurtem wystrzelać.TomaSzSz napisał/a:wywołać 2,500 odbitek
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl