pozdrawiam,
deckard
N
| Pentax programA | Smena 8M | Pudełko po ciastkach | Zeiss Tessar 2.8 |
ME Super, SFXn, MZ-S, Olek OM2SP, Fuji X100F, K-01, MX-1, M 50/1,7, M 135/3.5, Panagor 28/2.8, Metz 58 i trochę fotośmieci,
Ciężko będzie znaleźć taki zakątek w Angliijacekh napisał/a:pojechać do Anglii, najlepiej tam gdzie nie ma Polaków...
K10D, DA* 16-50/2.8 AL ED [IF] SDM, DA 18-55 (w pudełku), DA 50-200, A 50/f1.7, FA 50/f1.4, FA 28-105, FA 80-320 (na chorobowym), Cosina 100/f3.5, Sigma EF-500 DG Super, Metz 40 MZ-3i
OM-1, OM-2N
jacekh napisał/a:Najlepszy sposób to pojechać do Anglii, najlepiej tam gdzie nie ma Polaków...
została mi już tylko koszulka pentaxa
https://www.facebook.com/andrzejczas?ref=hl
piotr_luk napisał/a:Ciężko będzie znaleźć taki zakątek w Angliijacekh napisał/a:pojechać do Anglii, najlepiej tam gdzie nie ma Polaków...
| Pentax programA | Smena 8M | Pudełko po ciastkach | Zeiss Tessar 2.8 |
wilczek napisał/a:
Macie może jakieś doświadczenia w takich sytuacjach ?
Pozdrawiam
Arti
Arti napisał/a:Słuchałeś kiedys Francuza mówiącego po angielsku?!
| Pentax programA | Smena 8M | Pudełko po ciastkach | Zeiss Tessar 2.8 |
Arti napisał/a:eśli masz blokadę przy konwersacji, to gadaj. Jak boisz się o wymowę to szlifuj,
została mi już tylko koszulka pentaxa
https://www.facebook.com/andrzejczas?ref=hl
andy68 napisał/a:a nóż widelec ktoś pomoże
Pozdrawiam
Arti
Thadeus napisał/a:Arti napisał/a:Słuchałeś kiedys Francuza mówiącego po angielsku?!
Potwierdzam - ni ch.. nie idzie zrozumieć :)
Nie odpowiadam na pytania techniczne na PW i w tematach
K20D,K-R,10-20mm,16-45mm,35mm,50mm,18-55mm,28-105mm,70-210mm,70-300mm,400mm, 170-500 jupi
Thadeus napisał/a:Arti napisał/a:Słuchałeś kiedys Francuza mówiącego po angielsku?!
Potwierdzam - ni ch.. nie idzie zrozumieć :)
Michał Wochna
Kupa sprzętu i brak czasu.
Pozdrawiam
Arti
Metody nauczania angielskiego w Polsce sa totalnie wypaczone. W tej chwili, glowna metoda nauczania to metoda komunikatywna - wg tej metody pisane sa prawie wszystkie wspolczesne podreczniki z Cambridge, Oxforsu i Longmana. Bledy sa nieistotne, jesli nie stanowia bariery w komunikacji. Niestety, duza czesc nauczycieli, nawet tych w szkolach prywatnych, w tym 90% nejtiwow, ktorzy de facto czesto nie maja zadnego przygotowania metodycznego, to dyletanci, ktorzy nie maja pojecia co tak naprawde robia. Przejawem tego dyletanctwa jest ciagle i niepotrzebne poprawianie wymowy w tych jej aspektach, ktore sa zupelnie nieistotone. Jestes Polakiem, wiec mowisz z polskim akcentem - to jest w 100% prawidlowe!!!! Nawet niektore bledy i kalki jezykowe w mowie potocznej sa nieistotne, poniewaz nie stanowia bariery w komunikacji.Arti napisał/a:A mi chodziło o to, że wyplenienie u siebie naleciałości, akcentu, wymowy z mowy ojczystej jest cholernie trudne, że siedzi to w człowieku gdzieś głęboko.
pozdrawiam,
dzerrry
Posiadam "kultowy plecak z biedronki" i nie waham się go używać...
Niemniej jednak miło mówić bez akcentu. Niestety, bardzo nieliczni mają do tego predyspozycje. Ale oczywiście masz rację. Nam tam jeden wykładowca (na filologii hiszpańskiej) mówił mniej więcej to samo - żeby się nie przejmować, bo obcokrajowiec ma prawo mówić z obcym akcentem, no chyba że chciałby zostać szpiegiem.dzerry napisał/a:Jestes Polakiem, wiec mowisz z polskim akcentem - to jest w 100% prawidlowe!!!!
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
wilczek napisał/a:Od czego zacząć ponowną naukę?
deckard napisał/a:Najszybciej i najlepiej to wg mnie indywidualne zajęcia.
GX-10 i troszke starocia
dzerry napisał/a:Metody nauczania angielskiego w Polsce sa totalnie wypaczone.
dzerry napisał/a:Jestes Polakiem, wiec mowisz z polskim akcentem - to jest w 100% prawidlowe!!!!
dzerry napisał/a:ogladaj filmy bez lektora
Pozdrawiam
Arti
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl