Pentax*ist DS
MZ-3+FA35/2 & FA50/1.7
Canon Pellix QL+Fl 58 1:1.2
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Pentax*ist DS
MZ-3+FA35/2 & FA50/1.7
Canon Pellix QL+Fl 58 1:1.2
MvA napisał/a:moze ktos cos wywnioskuje na tej podstawie?;)
YM124G, MX, Mz-5n, K-5II, K-3II
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
Marek napisał/a:Tylko mi nie mówcie, żebym sobie koreks kupił
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Alkos ma rację (wyjątkowo :>) - kup sobie koreks. Później kombinuj, gdzie masz całkowicie ciemno. Podczas rozrabiania wywoływacza wściekaj się, że się cały nie rozpuszcza. Podczas nawijania pierwszej rolki filmu stwierdź, że jeśli ona była w ME Super, to wypadałoby ją potrzymać w kasetce zwiniętą jakiś czas, bo ta puszka nawija w drugą stronę i film wchodzi w szpulkę koreksu, jak nóż w masło. Plastikowy nóż w zamrożone masło. Jakieś 20 cm przed końcem nawijania tej pierwszej szpulki poczuj, jak film zaczyna żyć własnym życiem, by za chwilę wyślizgnąć się z rowka. Nawiń drugi raz. Przy próbie odcięcia kasetki ukłuj się nożyczkami (które w ostatniej chwili zabrałeś do ciemnicy). Podgrzewaj wywoływacz nad kuchenką gazową w plastikowej misce wzbudzając niezdrowe zainteresowanie domowników. Ponieważ nie należy wywoływać w 30°C, postaw miskę w łazience i czekaj, aż ostygnie. Poślizgnij się w kabinie prysznicowej, podczas wieszania filmu do suszenia. Zaklnij szpetnie, kiedy suszący się film spadnie wraz z klipsem do bielizny na podłogę. Zdziw się niezmiernie, że tak wąski film może się tak mocno wygiąć do środka. Oglądając wstępnie, uciesz się, że nawet coś tam wyszło. Oglądając dokładnie (podczas skanowania) zaplanuj dłuższy urlop na wyplamkowanie paprochów.alkos napisał/a:Marek napisał/a:Tylko mi nie mówcie, żebym sobie koreks kupił
Kup sobie koreks. SERIO.
no własnie, nie zastosowałeś się do zaleceń Dzerry'ego z innego wątku [wstęp do wołania]. Należy wziąć dobre czerwone wino sztuk1], a jak Ty po 4-tym jesteś, to już może nie działać z powodu nadwrażliwości rąkJarek Dabrowski napisał/a:Ja jestem po czwartym.
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
tref napisał/a:I expose Tri-X 400 at ISO 1600 all the time
ponieważ TriX do mnie idzie, to się pytam - warto aż tak go szarpać? Fakt, robię raczej popołudniami, ale teraz jest dobra pogoda.
alkos napisał/a:Nie warto na codzien. Strzel rolke na 1600 w swietle dziennym to sam się przekonasz
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Pentax*ist DS
MZ-3+FA35/2 & FA50/1.7
Canon Pellix QL+Fl 58 1:1.2
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl