To moze sie wypowiem z drugiej strony barykady. Cudow nie ma. Mozesz miec najlepszego nauczyciela na swiecie, a tak naprawde to cala prace musi wykonac twoj mozg. Od pewnego poziomu, nauka jezyka tak naprawde odbywa sie zupelnie gdzie indziej - lekcje to tylko stymulacja mozgu i powolne dokladanie cegielek. Nauka jezyka to tak naprawde zdobywanie umiejetnosci i podswiadome, analityczne przetwarzania struktury jezyka. Tylko niewielka czesc tego procesu odbywa sie na lekcji. Obawiam sie, ze 3 miesiace lekcji indywidualnych to kasa w bloto. Wiele razy robilem za to bloto i wiem co czym mowie. Przez 3 miesiace lekcji, po prostu nie da sie utrwalic umiejetnosci. Nawet przy zalozeniu, ze to 4 godziny tygodniowo, to razem mamy 48 godzin, czyli odpowiednik 3 dni zanurzenia w srodowisku anglojezcznym.Cudow nie ma.CytatTez bym od tego zaczal. Z nauczycielem mozna duzo zdzialac jezeli sa jasno okreslone cele.
pozdrawiam,
dzerrry
Arti, w tym kontekście pod pojęciem "akcent" rozumie się nie tylko stricte "akcent", bo prawidłowe akcentowanie to akurat nie jest taka trudna rzecz do nauczenia się, tylko właśnie wymowę. Jeśli mówimy że ktoś "mówi z obcym akcentem", to nie znaczy, że mówiąc po polsku akcentuje, dajmy na to, na ostatnią sylabę, tylko właśnie, że wydaje inne dźwięki, choć zbliżone.Arti napisał/a:Zresztą akcent to akcent, ale wydaje mi się, że podstawową sprawą przy wymowie jest uświadomienie sobie, że taki angielski to jednak inne dźwięki niż w polskim.
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
dzerry napisał/a:Cytat:
Tez bym od tego zaczal. Z nauczycielem mozna duzo zdzialac jezeli sa jasno okreslone cele.
To moze sie wypowiem z drugiej strony barykady. Cudow nie ma. Mozesz miec najlepszego nauczyciela na swiecie, a tak naprawde to cala prace musi wykonac twoj mozg. Od pewnego poziomu, nauka jezyka tak naprawde odbywa sie zupelnie gdzie indziej - lekcje to tylko stymulacja mozgu i powolne dokladanie cegielek.
GX-10 i troszke starocia
Pozdrawiam
Arti
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Arti napisał/a:to ich akcent (stricte akcent) jest tak silny nawet przy poprawnej wymowie
potwierdzam, kiedyś jadąc kilkanaście godzin w tym samym autobusie miałem możliwość spróbowania pogadania z Francuzem, kurde... nawet najbardziej podstawowe wyrazy które wymawiał były trudne do zrozumienia dla mnie,PiotrR napisał/a:Francuzi mają dość silnie wpojone akcentowanie na ostatnią.
dzerry napisał/a:Przez 3 miesiace lekcji, po prostu nie da sie utrwalic umiejetnosci.
cyfranka+analogów kilka+szkiełek przeróżnych mnóstwo. Czyli Pentaxy, Canony, Minolty i pewnie coś jeszcze dokupię
K10D, T90/2.8, S10-20/4-5.6, A50/1.7, M135/3.5, T70-200/2.8, S17-50/2.8
6x7 z kominkiem, pryzmatem oraz drewnianą rączką
15-35-70 ltd
| Pentax programA | Smena 8M | Pudełko po ciastkach | Zeiss Tessar 2.8 |
stopka
Aspius napisał/a:Z internetu wynika, że wszelkie hasła typu angielski w 3 miesiące to tylko bełkot marketingowy ale może jednak ... ?
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
15-35-70 ltd
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl