arob napisał/a:D7000 przede wszystkim ma w trybie filmowania czynny AF
Proszę bardzo. Mam nadzieję, że espresso nie obrazi się.CytatByłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Paweł
-----------
Za Fafniakiem: Nie dla leniiii !!!!!!!!!!
Moje pstryki
dAb napisał/a:jesli komuś zależy na filmowaniu to na dzień dzisiejszy panas GH1 i GH2 są nie do pobicia...
http://www.pajacyk.pl/ - kliknij pajacyka
http://www.pbase.com/fafniak/marcin_krynicki
http://www.mojesmoje.pl/index.htm - wszelkie uwagi mile widziane - zajrzyj do nas koniecznie
Fafniak napisał/a:ma być manual bo tylko wtedy mam pełną kontrolę nad obrazkiem
jaad75 napisał/a:Ostatni koncert robiłem K10D - f/1.8, 1/80s i ISO1600 pchane do 3200 w postprocesie... Wtedy wydawało mi się, że to są ekstremalne warunki...Roszpunka napisał/a:Taa... a ja robię koncertowe z k-m, gdzie iso 800 jest ledwo do przyjęcia ;), czasy max 1/60
K1 + K5 i szklarnia :)
MacRayers napisał/a:"na boku"
K-50 / K-70
Stare stałki,kilka zomów,fiszka,lampa.
Moja galeria na 500px :
http://500px.com/oxygenum
Markus napisał/a:Według mnie D7000 niestety ale lepiej sobie radzi na wysokim ISO.
Chociaż różnica jest w zasadzie kosmetyczna...
K-1 | K-3 II | K-5 | S A 18-35/1.8 | FA 77/1.8 | Irix 15/2.4 | F 50/1.7 | DA 55-300/4-5.8 | DA* 300/4 | TC 1.4x | A 28/2.8 | M135/3.5 |
http://marekskruch.pl
Bóg widząc, że światłość jest dobra, oddzielił ją od ciemności. [Rdz. 1-4]
K-50 / K-70
Stare stałki,kilka zomów,fiszka,lampa.
Moja galeria na 500px :
http://500px.com/oxygenum
Markus napisał/a:W każdym razie te korpusy pod względem matrycy są bardzo do siebie zbliżone...
CytatD7000 przewyższa K5 opcjami filmowymi (filmy Full HD z ciągłym autofokusem).
PPS- Pentax Pentax Sigma
Nie wiem na jakich koncertach bywasz i jaką technika je fotografujesz, bo może np. długie synchro z fleszem, ale w świetle zastanym nie ma co ryzykować czasów poniżej 1/80s, a te można utrzymać na 300-tce z ręki zwłaszcza z SR-em. Druga sprawa, to nie rozumiem po co Ci f/6.1, no chyba, że to jakiś budżetowy zoom. Generalnie, na koncertach na których ostatnio zdarzyło mi się być, bez szkła conajmniej f/2, cieżko byłoby cokolwiek zrobić...wanakamura napisał/a:To zależy :) ja z K200D na koncertach w ciemnościach pracuje na statywie i kabelku i 300mm f/6.1 wtedy można trafić zdjęcie nawet mimo że teoretycznie nie bardzo można. A dla K200D ISO 800 to już maks maksów :). Oczywiście z K5 będzie ale statyw to zawsze statyw. Jedyne co irytuje to jak przy basach wszystko lata :D
Autofokus w trybie filmowym to bzdura. Ważniejsza jest manualna kontrola nad parametrami obrazu i dźwięku.Markus napisał/a:D7000 przewyższa K5 opcjami filmowymi (filmy Full HD z ciągłym autofokusem).
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
K 1 II, KP i od 8 do 300
ME-S, ME-F, Mz-5n, Z-1p
huh napisał/a:hmm.. tak niezbyt ostra ta k-5 jak się porównuje z innymi
CytatCamera settings:
Pentax 50mm F1.4
Manual Exposure (F9)
Adobe Camera Raw 6.3
manual WB
Default Parameters
Self-Timer
K5IIs + trochę gratów
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl