pozdrawiam,
dzerrry
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
Swiezo rozrobiony Ilford Multigrade z dopiero co otwartej butelki. Gdy go wylewalem, nie mial nawet wyrobionej polowy normy.Pioter napisał/a:Brązowe kropki mogą być od zużytego wywoływacza
Zdarza mi sie upackac papier paluchami brudnymi od utrwalacza, ale to tylko w miejscu gdzie dotykam papier przy wyciaganiu z pudelka. Te kropki sa rozprzestrzenione po calej nienaswietlonej powierchni i sa naprawde niewielkie - srednica doslownie włosowa.Pioter napisał/a:Ewentualnie może przed włożeniem odbitki do wywoływacza została w jakiś sposób zanieczyszczona innymi odczynnikami?
W sensie, ze zle wyplukany?tref napisał/a:Ja stawiam na utrwalacz
pozdrawiam,
dzerrry
modern art = i could do that + yes, but you didn't
To moze byc to. Koncentrat faktycznie podejrzanie lśnił.alkos napisał/a:Krysztalki w utrwalaczu / wywolywaczu ? Sprawdz czy cos sie nie wytracilo.
Dosc dlugo. Najpierw w zlewie pod bieżącą wodą, potem jeszcze ponad godzine w wannie z otwartym obiegiem.alkos napisał/a:Jak plukane?
Taka jak w kuchni z wylaczonym kaloryfere. 20-22 stopni.alkos napisał/a:Jaka temperatura wszystkich 3 roztworow?
N apoczatku myslalem, ze to paprochy z tasmy i chcialem je strzepnac, ale to nie toguerilla napisał/a:klej z taśmy ci nie spłynął?
Tez nie to. Maskownicy uzywam tylko do trzymania papieru. Ramkę robię duzo szerwsza niz maskownica potrafi. Kropki pojawily sie po prostu na obszarze poza kadrem.guerilla napisał/a:inna opcja - jeżeli masz maskownicę PZO - może pordzewiała i coś odcisnęła?
pozdrawiam,
dzerrry
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Na to akurat jest latwe wyjasnienie. Tam po prostu zostaly nienaruszone halogenki, wiec tam to sie objawilo. Dlatego obstawiam, ze to cos z utrwalaczem. Nie wyplukal do konca srebra. Na poczatku tego nie bylo widac, wylazlo dopiero po czasie, Wszystko sie zgadza.tref napisał/a:Dziwi mnie, że to właśnie poza kadrem jest.
Robie fale tsunami kołysząc całą kuwetą.tref napisał/a:aki masz sposób mieszania papierem w kuwecie
A tak z innej beczki. Po co sie go stosuje? Nigdy tego nie robilem.tref napisał/a:Zakładam, że po płukaniu nie stosowałeś odbielacza?
pozdrawiam,
dzerrry
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
A to jednak robilemtref napisał/a:Jak chcesz tonować, to najpierw odbielasz.
O! I to jest wartosciowe info. Dzieki!tref napisał/a:Jak zapaprzesz coś rękoma w wywolywaczu i zostaną ślady (np.: na marginesach), to też możesz odbielić.
pozdrawiam,
dzerrry
Papcio
K5IIs|K5 |Metz 58 AF-1| 540FGZ | trochę szkła | LUMIX DMC-LX3 |DC-GX9 | Flexaret VII | MZ7 i inne starocie, które lubię { K1000, Zorkij, Ami 66 ...}
http://www.papcio.art.pl
Brazowe.papcio napisał/a:Brązowe, czy brązowo-fioletowawe?
pozdrawiam,
dzerrry
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Ta? http://pentax.org.pl/viewtopic.php?p=173078#173078tref napisał/a:Zresztą teraz wypracowałem sobie metodę płukania
pozdrawiam,
dzerrry
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
Tym bardziej sie pochwal! Dla dobra Matki Ziemi Tak a propos plukania. Slyszalem opowiesc, jak pewne angielskie muzeum, chcialo kupic odbitki od pewnej bardzo znanej polskiej fotograf, byc moze najwybitniejszej w hisotrii polskiej fotografii. W tamtych czasach to byloby bezprecedensowe wydarzenia w polskim srodowisku fotograficznym. Przyjechalo dwoch gosci, obejrzeli odbitki i dla czystej formalnosci odcieli kilka paskow z marginesu do analizy. Po dwoch tygodniach przyszla jednoznaczna odpowiedz odmowna. Takze pluczcie swoje baryty dobrzetref napisał/a:Nie, teraz bardziej oszczędnie.
pozdrawiam,
dzerrry
CytatSlyszalem opowiesc, jak pewne angielskie muzeum, chcialo kupic odbitki od pewnej bardzo znanej polskiej fotograf, byc moze najwybitniejszej w hisotrii polskiej fotografii.
Najpierw wstępne spłukanie pod bieżącą wodą, potem leżakowanie, potem lavaqiuck, potem płukanie pod bieżącą, potem leżakowanie, potem pod bieżącą.dzerry napisał/a:Tym bardziej sie pochwal! Dla dobra Matki Ziemi
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl