pozdrawiam,
dzerrry
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
"Living is easy with eyes closed"
Podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi, to się puka.
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:w ktora strone pojdzie dyskusja, w kontekscie ostatnich tematow o dokumentowaniu zbrodni i fotografii wojennej.
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
Tę.mygosia napisał/a:tą
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:ciekawe w ktora strone pojdzie dyskusja, w kontekscie ostatnich tematow o dokumentowaniu zbrodni i fotografii wojennej.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
Skad ten wniosek?Zupelnie nie odebralem tego zdjecie w kontekscie wojny w Afganistanie, gdyz w moim odbiorze ten kontekst jest calkowicie zepchniety przez kontekst praw czlowieka, a w szczegolnosci praw kobiet.guerilla napisał/a:a mają czelność publikować na pierwszej stronie gazety zdjęcie okaleczonej kobiety jako zawołanie i uzasadnienie wojny którą tam prowadzą
pozdrawiam,
dzerrry
"Les adultes sont déserteurs" - L'enfance, J. Brel
"Dorośli są dezerterami" - L'enfance (Dzieciństwo), J. Brel
Mam wrazenie, ze troche zbyt latwo przychodza nam oceny. Polecam wywiad z Danielem Morelem w NYT http://lens.blogs.nytimes...7/showcase-117/teo napisał/a:Ale w tej sytuacji nie rozumiem, jak można spojrzeć człowiekowi w oczy i pociągnąć za spust, po czym pójść dalej robić zdjęcia. W takiej chwili, wszystkie ręce na pokład i z łopatą powinno się biegać, a nie aparatem.
pozdrawiam,
dzerrry
dzerry napisał/a:Skad ten wniosek?Zupelnie nie odebralem tego zdjecie w kontekscie wojny w Afganistanie, gdyz w moim odbiorze ten kontekst jest calkowicie zepchniety przez kontekst praw czlowieka, a w szczegolnosci praw kobiet.guerilla napisał/a:a mają czelność publikować na pierwszej stronie gazety zdjęcie okaleczonej kobiety jako zawołanie i uzasadnienie wojny którą tam prowadzą
modern art = i could do that + yes, but you didn't
dzerry napisał/a:Filip Cwik z Napo, 3 nagroda w kategorii "People in News" za cykl z zaloby po katastrofie smolenskiej
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
teo napisał/a:
Czy ludzie, którzy w gazecie zobaczyli to zdjęcie są przez to bogatsi w doświadczenia, przemyślenia, zrozumieli więcej, dowiedzieli się czegoś o świecie? Albo o sobie samych? Wątpię.
modern art = i could do that + yes, but you didn't
guerilla, albo udajesz Greka, albo utraciles balans w poruszaniu sie po waskiej sciezce poprawnosci politycznej. Argument na poziomie "a u was bija murzynow". Czym innym sa przypadki przemocy domowej w kulturze europejskiej, a czym innym jest uwarunkowana kulturowo przemoc domowa w Afganistanie, na bliskim wschodzie, w Indiach i Pakistanie, Afryce, itd.guerilla napisał/a:Jakąkolwiek wartość miało by to w takim kontekście gdyby przedstawiało Holenderkę czy Amerykankę. (a można założyć, że spokojnie się różne cuda dzieją i tu i tam)
Moze dlatego, ze duza czesc spoleczenstwa,w tym ja, dokladnie tak sie wtedy czula. Te zdjecia kojarza mi sie z Breugelem.alkos napisał/a:ale to jest surrealizm, cyrkowy horror, majaczenie, karykatura.
Nie w necie, tylko artykule Jagielskiego.guerilla napisał/a:Np. ostatnio z necie poszła informacja, że K. Miller trafił do szpitala w końcu .
pozdrawiam,
dzerrry
alkos napisał/a:
to jest surrealizm, cyrkowy horror, majaczenie, karykatura.
K10D. I statyw :)
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl