Pentax Spotmatic SP | Pentax 6x7
karmazyniello napisał/a:Czy warto?
120 | 135 | APS-C
C330s 67 45 75 105 165 | MXx2 MES (nie działa) MZ-5n (nie działa) 28 50 35 43 (nie działa) 50 | GRII K-5 21
JORGE.MARTINEZ@PL | Jeden Aparat 7.0 | Instagram
karmazyniello napisał/a:Leica M Monochrom do zdjęć B&W za jedyne 6000 funtów.
Czy warto?
„Każdy może tworzyć byleco i ma prawo być z tego zadowolonym, byleby nie był w swej pracy szczerym i znalazł kogoś, kto równie kłamliwie będzie to podziwiał.” Witkacy
karmazyniello napisał/a:
Obrazek
pozdrawiam,
dzerrry
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
"Aparat w gruncie rzeczy jest tak samo twórczy jak kawałek gliny...
Ej, poddales sie?alkos napisał/a:
pozdrawiam,
dzerrry
http://aleknowak.net
Go Out And Burn The Sensor Again
M,L28/2.8,L35/2,CV15/4,CV21/4,CV40/1,4;CV50/1,1,Minolta X700;CLE;Mamiya C330;x100 www.photopiotrka.blogspot.com
"Panie, ja to jak kiedyś zdjęcie zrobiłem, to klisza pękła, i ch*j!"
CytatJak dla kogoś wydanie 6000 funtów to jak kupno bułki w markecie to pewnie się połaszczy na taki zakup.
CytatW sumie, teraz to juz filmy cz-b, o ile nie odbijasz w ciemni, to zupelnie straca racje bytu. Krzywe charakterystyczne dla par film-wywolywacz sa powszechnie znane, wystarczy zrobic presety do raw i jechana.
Tak od tygodnia ogladam sobie rozne sample, robione na szybko, bez wieliego pietyzmu w postprocessingu - zupelnie jak wiekszosc z nas traktuje wiekszosc zdjec. Rozdzielczosc, ostrosc, szum, to wszystko mi powiewa, ale tonalnosc i dynamika zupelnie jak z filmu - pierwszy raz ogladam cz-b zdjecia z cyfry i nic mnie nie drazni.
CytatO tym czym jest "Magnum Contact Sheets" informuję nas wstęp autorstwa Kristen Lubben. Książkę przedstawia jako "epitafium dla stykówek", sposobu edycji zdjęć, który odchodzi do lamusa. Obecnie w agencji na tradycyjnych materiałach światłoczułych pracuje trzech fotografów Bruce Gilden, Chien-Chi Chang i Larry Towell, pozostali fotografowie przeszli na aparaty cyfrowe sporadycznie sięgając po negatyw lub diapozytyw.
CytatKoniec lat 90. i początek nowego millenium to czas, w którym technologia cyfrowa dopiero raczkowała, dlatego też stykówki dla fotografów Magnum ciągle były głównym źródłem odniesienia. Ale na kartach albumu pojawia się też tchnienie nowych czasów - stykówka Mikhaela Subotzky'ego, która jest zrzutem ekranu z jego monitora. Co ciekawe nie są to zdjęcia cyfrowe tylko skany negatywów w niskiej rozdzielczości. Fotograf tłumaczy, że łatwiej mu się pracowało, kiedy mógł spojrzeć na zdjęcia i ocenić je parą oczu, a nie przez lupę na wyświetlarce. Stykówka, która zamyka album to konceptualny projekt Jima Goldberga zatytułowany "Proof". Jest to symboliczne, że album zawierający stykówki najważniejszy fotoreporterów i dokumentalistów związanych z jedną z najbardziej prestiżowych agencji fotograficznych zamyka projekt stricte artystyczny. Widać Kirsten Lubben uznała, że fotografowanie na tradycyjnych materiałach światłoczułych jest obecnie domeną artystów i pasjonatów.
K-5; D-BG4; DA 4.0/12-24; FA 2.8/28; FA 1.7/50; 2.8/70 Macro; FA 2.8/135; FA 2.8/200; SMC A-Konverter 2x L
Sprzęt nie jest ważny. Ważne są zdjęcia.
Ze swoich nigdy nie jestem zadowolony.
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl