smopi  Dołączył: 12 Maj 2008
MINOLTA SCAN DUAL III - pytanie o poziom hałasu
Jako, że to jest mój pierwszy wpis na tym Forum pragnę się z Wami pięknie przywitać. :)

A teraz do sedna: od dłuższego czasu zamierzałem kupić skaner do filmów małoobrazkowych. Po lekturze wielu materiałów, także ciekawych postów z tego Forum oraz wymianie uwag z kilkoma posiadaczami skanerów uznałem, że powinien to być model dedykowany, nie płaszczak. Trafiła mi się Minolta jak w temacie. Mam wrażenie, że wszystko działa jak należy. Do jakości skanów nie mam żadnych zastrzeżeń. Sam skaner jest w świetnym stanie wizualnym. Czyli wszystko OK tyle, że mam jedno ale... Mam wrażenie, że mechanika skanera pracuje dość głośno. Urządzenie wydaje z siebie sporo hałasu. Zwłaszcza podczas samego procesu skanowania słychać jakby wyraźne terkotanie. Nie jest to jakoś dramatycznie głośne - sąsiedzi w ścianę nie walą ;)

Jako, że nie mam doświadczenia z takimi urządzeniami chciałbym Was zapytać czy te skanery tak mają? Wiem, że na tym forum są posiadacze Minolt. U Was też tak jest?

Pozdrawiam,
Piotr
 

dzerry  Dołączył: 01 Maj 2006
Cicha ta Minolta to na pewno nie jest. W nocy, gdy jest calkiem cicho, slychac ja dosc dobrze w drugim pokoju. Ale to takie bardziej cykanie przy AF, jęki przy przesuwaniu karetki i robotyczne buczenie przy skanowaniu. Sprawdz czy nie masz przypadkiem brudnego podajnika.
 

smopi  Dołączył: 12 Maj 2008
dzerry napisał/a:
W nocy, gdy jest calkiem cicho, slychac ja dosc dobrze w drugim pokoju. Ale to takie bardziej cykanie przy AF, jęki przy przesuwaniu karetki i robotyczne buczenie przy skanowaniu. Sprawdz czy nie masz przypadkiem brudnego podajnika.