Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
Moje zdjęcia pozostają amatorskie ze względu na szumy na wysokim ISO i brak AF
bEEf napisał/a:Jarek Dabrowski, atak admina?
To ja zacznę: uwielbiam kawę, właśnie idę sobie zrobić <mlask> O własnościach smakowych będą informował na bieżąco, stay tuned.
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
CytatOto jest prawdziwe osiągnięcie agrarnej myśli socjalistycznej - uzyskanie kawy z biedronki.
Michu napisał/a:
Ale jak wspomniałem, była to myśl wysoce ulotna jedynie, o której już nie pamiętam...
Zabawki w kolorze żółto-czarnym i trochę zielonego
Ja jestem bardzo dobrym fotografem, tylko mój aparat jeszcze o tym nie wie.
tomecki napisał/a:Jarek Dabrowski, musiałem Ci wygarnąć, masz ciężki dowcip
Super pomysł. Jakby co służę czasem i miejscem na serwerze. Kto będzie wymyślał tematy? No i czy jednak nie lepiej robić to w cyklu tygodniowym?Michu napisał/a:Wśród nielicznych myśli przelatujących mi czasmi przez banię, pojawiła się na chwilę taka, by rozpocząć nowy chellenge.
Chodziłoby o to, by np. przez weekend sfotografować zadany motyw w możliwie najlepszy sposób.
bEEf napisał/a:uwielbiam kawę,
mygosia napisał/a:ja za bardzo nie moge pic kawy,
Jarek Dabrowski napisał/a:uzyskanie kawy z biedronki.
jeszcze jeden OT i trzeba będzie zmienić temat wątku! Coście się tak uczepili kawy, skoro miało być o wszystkim i o niczym.Michu napisał/a:A propo kawy.
No właśnie, ktoś się zgłasza na ochotnika? Jeśli wymyślający będzie mógł brać udział w konkursach to mogę być ja.Jarek Dabrowski napisał/a:Kto będzie wymyślał tematy?
| Pentax Z-1p | MX | FA*24/2.0 | FA 77/1.8 Ltd |
| Pentax 645n | FishEye 30/3.5 | FA645 45-85/4.5 | FA645 80-160/4.5 | FA645 200/4 | Voigtländer 6x9 |
| Pentax 67 | 6x7SMC 55/3.5 | 67SMC 105/2.4 |
| Contax G1 | Contax G2 | Biogon T* 28/2.8 | Planar T* 45/2.0 |
| Provia 100F | Provia 400F | HP5+ | TriX | Delta 100 | Waidodayo!