Na wygnaniu
www.warski.photography
Nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. / http://nemo1125.blogspot.com/
Na wygnaniu
www.warski.photography
Nie ma głupich pytań. Są tylko głupie odpowiedzi. / http://nemo1125.blogspot.com/
K-50 / K-70
Stare stałki,kilka zomów,fiszka,lampa.
Moja galeria na 500px :
http://500px.com/oxygenum
Na wygnaniu
www.warski.photography
Rafaello napisał/a:Odnośnie sprzedaży K7. Co przeszkadza Ci w tym aparacie i czy zamiana na K30 przyniesie spektakularne efekty?
Na wygnaniu
www.warski.photography
Ale kto kupi K5, który ma stuki i puki?bryll napisał/a:sprzedaje k5 puki cena
Stachu napisał/a:Nie zadowoliła mnie też jakość filmów w k-01
Kiedyś to były czasy ! Po drzewach się chodziło...
Kotlet`s professional photography
http://sebastianstoklosa.blogspot.com/
Dlaczegóż to brak trybu M jest aż taką pomyłką, skoro sterować da się nim bardzo podobnie jak w M? Osobiście wolałbym lepszą jakość, niecropowany obraz i mechaniczną stabilizację z K-5, niż manual w K-01/K-30, bez którego z powodzeniem się obywam.mizu napisał/a:Intuicyjnie pomyślałem o K-5, ale filmowanie nim to pomyłka (brak trybu M).
Śmię wątpić, ale wszystko zależy jak ciemno byłoby na tym koncercie... Generalnie jednak elektroniczne wizjery w dynamicznych warunkach koncertowych sprawdzają się tek se, więc z LCD będzie podobnie, czyli trochę liczenie na fuksa. Poza tym, jak dla mnie koncert, to przede wszystkim tryb seryjny...mizu napisał/a:Po ciemku focus peaking z manualem lepiej da radę niż AF (tak mi się przynajmniej zdaje).
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
jaad75 napisał/a:Osobiście wolałbym lepszą jakość, niecropowany obraz i mechaniczną stabilizację z K-5, niż manual w K-01/K-30, bez którego z powodzeniem się obywam.
mizu napisał/a:Po ciemku focus peaking z manualem lepiej da radę niż AF (tak mi się przynajmniej zdaje)
Pentax K-30 | DA 21/3.2 Ltd. | DA 40/2.8 Ltd. | DA 70/2.4 Ltd. | DA L 55-300 | Metz 50 AF-1
jaad75 napisał/a:Dlaczegóż to brak trybu M jest aż taką pomyłką, skoro sterować da się nim bardzo podobnie jak w M? Osobiście wolałbym lepszą jakość, niecropowany obraz i mechaniczną stabilizację z K-5, niż manual w K-01/K-30, bez którego z powodzeniem się obywam.mizu napisał/a:Intuicyjnie pomyślałem o K-5, ale filmowanie nim to pomyłka (brak trybu M).
Pyrek napisał/a:
Da się z niego korzystać przy oświetleniu na poziomie ISO 6400 - f3,5 - 1/5s
w/g mnie wystarczająco..
Na wygnaniu
www.warski.photography
Zależy co chcesz robić. Do typowego filmowania masz kontrolę nad wszystkim, co potrzeba - sterujesz przysłoną, migawka jest maksymalnie długo zablokowana na typowej 180 stopni i zmienia się tylko ISO. Oczywiście bez ręcznej kontroli, ale możesz sobie ze światłomierza wyliczyć bezproblemowo i kontrolować kompensację ekspozycji. Ważne jest tylko, by przy większej ilości światła założyć ND i tyle. Jeśli chcesz robić eksperymenty z różnymi migawkami, to owszem potrzebna jest kontrola, tylko że krótsza-dłuższa migawka, to ułamek ujęć.mizu napisał/a:A dlategóż, że K-30 w przeciwieństwie do K-5 zapewnia kontrolę nad wszystkimi parametrami ekspozycji, a to jest niezparzeczalna podstawa świadomej fotografii i świadomego filmowania, każdy Ci to powie i dziwię się, że muszę to pisać.
Powiedziałbym, że dość wyraźnie inne.mizu napisał/a:Pod względem obrazowania to prawie dwa takie same urządzenia
K-01 i K-30 też nie. Działa tylko przed rozpoczęciem filmowania.mizu napisał/a:Przy filmowaniu pomaga focus peaking, bo chcąc mieć kontrolę nad ostrością w czasie pracy filmuje się manualnymi obiektywami, tego w K-5 nie ma.
Buja się, bo jest to przede wszystkim kiepsko zaimplementowana stabilizacja elektroniczna.mizu napisał/a:Stablizacja w K-30 jest lepsza o 0,5 EV niż ta w K-5, a że niektórym asom wideofilmowania matryca się buja, bo korekcji horyzontu nie wyłączyli to cóż ja poradzę?
Mechaniczna zachowuje się dość przewidywalnie i bardzo pomaga przy ujęciach z ręki.mizu napisał/a:Abstrach_ując od faktu, że stabilizacji matrycy w czasie filmowania się nie używa, bo jest mało przewidywalna
Wszystkie aparaty z Prime M, jak również K-3, cropują obraz przy filmowaniu ok. 1.3x. Crop nie znika nawet jeśli wyłączysz stabilizację.mizu napisał/a:Niecropowany obraz - nie kumam, ktoś coś wytłumaczy?
K-5IIs, K-5, K10D+D-BG2+KatzEye+0-ME53
DA10-17/3.5-4.5, DA12-24/4, FA31/1.8 Limited, FA35/2, FA43/1.9 Limited, FA50/1.4, FA77/1.8 Limited, DFA100/2.8 Macro, DA*200/2.8
AF-540 FGZ
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme created by opiszon, powered with Bootstrap and VanillaJS.
Strona używa plików cookie. Jeśli nie zgadzasz się na to, zablokuj możliwość korzystania z cookie w swojej przeglądarce.
my.pentax.org.pl